Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
225 results in 0.1027 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Jeg er nu selv lige så gammel i gårde som Chuck. Og jeg kender altså mange som ikke kommer her længere, enten fordi de vurdere forum som dødt eller som...
-
EWII har besluttet sig for at droppe sponsoratet i OB, bliver spændende at se hvor hurtigt de kan få det effektueret, og hvad OB finder på i stedet....
Leave a comment:
-
Næ, det ser du mig vel heller skrive? Men du kan jo overveje om en af grundende til at dette forum er dødt, er fordi det altid flyder over med galde ...
Leave a comment:
-
-
AK fik en rigtig fin kontrakt, men mig bekendt indeholdt den ikke noget særligt i sign-on....
Leave a comment:
-
Det tror jeg simpelt hen ikke på. Det giver ingen mening at gøre tingene på den måde....
Leave a comment:
-
Det giver simpelthen ikke mening hvis man har smidt over 500K i sign-on til en spiller som i forvejen er på kontrakt i DK - hele pointen med sign-on er...
Leave a comment:
-
-
...så var det måske alligevel meget fornuftigt ikke bare at give ham væk med løntilskud?
Leave a comment:
-
Om så TM sked gratis guld, og scorede hattrick i hver kamp ville du bitche over ham. Jeg kan ikke tage det seriøst....
Leave a comment:
-
Dig om det. Jeg tror helt sikkert at man kan få et bedre økonomisk tilbud på TM, en det som kom fra Dundee. Og hvis ikke, så kan han vel være et fint...
Leave a comment:
-
Ahh, det er altså en sandhed med modifikation. Ja, IFK ville gerne have ham, men de tilbød ikke penge for ham - til gengæld ville de gerne overtage ham...
Leave a comment:
-
Han har så vidt jeg husker spillet CB de sidste mange år i Holland....
Leave a comment:
-
Sten Michael Grytebust 13
Michael Falkesgaard 10
Oliver Lund 10
Mikkel Desler 11
Jeppe Tverskov 10
Frederik Tingager 13...
Leave a comment:
-
Jeg har ladet mig fortælle at vi har forhørt os på den unge polske midtbanespiller Patryk Lipski, som er kontraktfri. Han er vidst med i den polske u21...
Leave a comment:
Leave a comment: