Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
295 results in 0.1933 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Så vidt jeg husker, har forum intet med OB/OSE at gøre længere. Jeg mener, at det blev flyttet til fansene på et tidspunkt? Og måske var jeg med til det......
- Likes 1
-
Jeg mener umiddelbart, at det eneste, som Odense Stadion manglede for at kunne spille europæisk, var lysanlægget, og det blev opgraderet sidste år af...
Leave a comment:
-
Han var med i en hel del af søndagens træning, så jeg bliver meget overrasket, hvis han ikke er i truppen mod Silkeborg....
Leave a comment:
-
Leif Rasmussen skrev på Twitter for nylig, at det blev en kamp at blive klar til U19's CL-kamp, og det er vist i starten af marts?...
Leave a comment:
-
Jeg så træningen i lørdags... og den flotte nordmand var der skam...!...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hos Stemmer fra Ådalen har vi været i dialog med OB. Der er bare en del udfordringer forbundet med afvikling i morgen. OB har forsøgt at afhjælpe, og...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi er opmærksomme på, at mange lyttere gerne vil høre interviews med OB's øverste ledelse, som det også bliver foreslået her i tråden. Det er naturligvis...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vi vil helt sikkert gerne tale med Hemmingsen i løbet af transfervinduet, men jeg tør ikke lige love, hvornår det bliver....
Leave a comment:
-
I princippet er der ingen sammenhæng mellem stadion og salget af Fjernvarme Fyn. Pengene til stadion er afsat i budget 2021, og salget af Fjernvarme Fyn...Last edited by skarven; 11-11-2020, 10:06.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Ja, det er breaking news. Det er første gang, at Socialdemokratiet går til budgetforhandlinger med ønske om at finde penge til modernisering af stadi...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Modernisering af stadion
Odense Kommunes borgmester Peter Rahbæk Juel vil afsætte midler i kommunens budget til forbedring af Odense Stadion. To-cifret millionbeløb. Specialudgave...
- Likes 3
-
Ja, udvidelsen refererer til, at aftalen nu også omfatter andre sportsgrene. Divisionsforeningen havde håbet, at det også ville omfatte flere tilskuere...
Leave a comment:
-
Ja, men regeringen og Folketinget valgte i stedet at udvide ordningen til andre sportsgrene. F.eks. tilskuere til indendørs håndbold. For fodbolden blev...
Leave a comment:
-
Det giver til, at vi er sikre på bold. De nævner specifikt, at det ikke gælder fodbold.
"Særligt i Københavnsområdet må folk vente lidt...
Leave a comment:
-
Jamen, den er ikke nyforhandlet? Det er jo bare ordningen fra slutningen af sidste sæson, som blev forlænget. Når OB kan lukke 5.500 ind i stedet for...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: