Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
441 results in 0.2431 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Baskim og Frø må altså ud nu
- Likes 1
-
-
Frø har da også været helt væk i første halveg. Ved fandme ikke hvad de putter i drikkedunkene, men det hele virker sløvt og uinspireret frem ad banen...
- Likes 2
Leave a comment:
-
I øvrigt interessant at se hvordan Kent Nielsen har fået spillet til at flyde for SIF. Måske siger det noget om, at der er noget strukturelt galt med...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Er ganske tilfreds med AJA i stedet for KL. Kløve er vel valgt, fordi han arbejder meget begge veje....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Sad lige og kiggede på programmet til anden halvdel af grundspillet. Synes det ser fornuftigt ud. Af de seks hold, som vi umiddelbart skal kæmpe med om...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja, selvfølgelig sidder jeg da til familiefødselsdag i dag
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg kunne sgu godt tænke mig at man turde prøve Fenger på toppen og Bash på kanten. Det venstreben er altså farligt når han kan trække ind i banen der...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Synes Mickelson gør det udmærket i dag.Mange gode ting i begge ender, men også nogle fejl. Umiddelbart et køb som forstår, fordi han tydeligvis besidder...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Synes ikke Frø får sat sig nok igennem, ud over enkelte gode aktioner.
Det virker også som om Aron er faldet lidt ud af kampen. Måske fordi Aab...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Kan desværre ikke se kampen, så jeres kommentarer er guld værd. Er der mange på plads på stadion? Hvordan er stemningen?
Leave a comment:
-
Synes der har været gode og dårlige tendenser i de første kampe. Gode individuelle præstationer og virkelig dårlige præstationer. Tilbage for mig fra...
- Likes 1
Leave a comment:
-
BT mener i deres analyse at "OB blev tromlet ned af Brøndby i første halveg"
Gad vide om de har set kampen fra sidste sæson???
...
Leave a comment:
-
Synes egentligt at Kløve spiller en glimrende kamp i dag. Arbejder knaldhårdt og får sat spillet en del gange....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Tjek lige 1-0 målet efter ca 13 minutter. Sørg for at få hele angrebet med. Klasse
...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: