Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
364 results in 0.1854 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Så er vi sq foran... ha ha
-
-
-
-
Vi får da spillet keeperen brandvarm - uden at det kræver det helt store af Højbjerg.
Leave a comment:
-
"Spilleberettigelse
En kamp i Sydbank Pokalen er at betragte som en turneringskamp for klubbens 1. hold.
For benyttelse af spillere (op-...
Leave a comment:
-
-
-
De har nemlig et svært program - men debatten startede med at Magge heppede på en FCN sejr over midtjyderne, og så får de jo nok 6, hvis det sker....
Leave a comment:
-
Det er min pointe - og at det er et problem, hvis de gør det. Kig længere tilbage i tråden...
...
Leave a comment:
-
Den køber jeg gerne. Men hvordan kan du undgå FCN, hvis de vinder over FCM og forventeligt får 3 point mod Vendsyssel?
...
Leave a comment:
-
Det er der ingen der gør, og hvis vi vinder resten af vores kampe kommer vi selvfølgelig i Top 6 og endda foran FCN. Men FCN kan faktisk godt skubbe OB...
Leave a comment:
-
Der tager du helt fejl. Jeg har kørt en simulator på sejr over BIF , uafgjort mod AGF og nederlag til Randers. Der ender vi uden for top 6 men med Randers...
Leave a comment:
-
Så du sælger gerne en top 6 til OB for et nederlag til FCM, som jo stensikkert ender på 2. pladsen uanset hvad...?
...
Leave a comment:
-
Med et nederlag til BIF og sejre til vores direkte konkurrenter kan vi ende på 8. pladsen efter næste runde. Så det vil i den grad lune med et par uafgjorte...
Leave a comment:
Leave a comment: