Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
456 results in 0.3262 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
TB kan jo forklare alt, jeg har ikke forstand på alt det transfer spil der foregår. Det fint med spillersalg og en forretning der skal kører. Men at sælge...
- Likes 2
-
Hvis Julius,Falk og Suhonen ikke er klar og en ny venstre back og en ny central forsvars spiller. Så er truppen mega tynd og så får vi klø af FCM....
Leave a comment:
-
Man snakker og taler meget om ny identitet. Der er ikke sket en skid. Middelmådighed og en masse snak der ikke rykker noget som helst. Folk griner ad...
Leave a comment:
-
OB har åbentbart ikke travlt, det skriger til himlen at man melder top 6 ud, og snakker om at man ikke kan andet. Vorherre bevares. Hvordan skal vi fans...
Leave a comment:
-
Falk nævnte i interview i går i pausen at de nok ikke var “mødt ind” til første halvleg. Det har vi hørt og set mange gange før med OB. ...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er så typisk OB, bedst som man tror det skal nok blive godt , så pisser de det hele væk, det er pinligt ud over alle grænser, det kan jo ikke komme...
Leave a comment:
-
Mange skriver om manglende kvalitet på bænken, indrømmet vi er lidt tynde, men igår var det manglende kvalitet i spillet hos vores start ellever.
...
Leave a comment:
-
Komplet idioti at spille så sent, det skriger til himlen. Bare fordi man engang har lavet en sådan regel så må man da kunne dispensere og spille tidligere....
- Likes 3
Leave a comment:
-
Når du siger OB er bedre end Brøndby, ( phob) så bliver jeg så glad
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Myhra bliver dårligere og dårligere Adam fejler igen ved målet kommer halsende hjem. Vi spiller fint men vi skal scorer på vores chancer. Ringe domme...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja det er hårdt at være orakel og så holde med OB.
Jeg så også SFÅ debatten. Jeg er enig i at det kræver træning at ændre system. Det kræver især...
Leave a comment:
-
Jeg kunne godt tænke mig at 442 blev prøvet noget mere. Jeg synes at især Adam tit kommer halsende tilbage efter et offensivt løb.
Hvis vi får Falk,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Flot kæmpet og spillet. Macoy skal starte inde istedet for Adam. Flot flot gutter...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Vi går jo også op i et håbløst pres med 4 mand hvoraf Groth jo ikke presser nok. FCN kan let spille udenom og så er midtbanen allerede i undertal og vi...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: