Har selv slået på tromme Leonardo Rocha gentagende gange i den her tråd - han kan være dyr, men OB vil være mere attraktivt end belgisk 2.div
Huseyin...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
275 results in 0.1436 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Hold kæft en vinderhandel for Brøndby. Bytter en spiller der ikke har spillet en betydelig rolle og uden videresalgspotentiale for en af suppens bedste...
Leave a comment:
-
-
Det er skrevet i BT. 300.000 om måneden, dvs. 50.000 mere end hvad vi giver AK i løn....
Leave a comment:
-
Njaah.
Hvis det ikke var fordi vi i forvejen var overbefolket på midtbanen, så var jeg nu meget lun på Mucolli og Melker Hallberg. På en...
Leave a comment:
-
1. FCK har intet ansvar for at skyde penge i andre superliga klubber. FCK er gode købmænd slut prut.
2. Godt spørgsmål omkring de 7 mesterskaber...
Leave a comment:
-
OBStruktion melder at JH og OB skal kigge på angribere til sommer.
Må jeg igen igen igen, foreslå Leonardo Rocha fra Lommel SK. Samme lige...
Leave a comment:
-
Solidt at have både Thomas Enevoldsen der var så usædvanlig uskarp sidst han var i suppen og Pierre Michel Lassoga der er så meget udenfor lønbudget...
Leave a comment:
-
Interessant spillere, hvis man skulle gå efter en gratis angriber ville jeg nu gå mere efter Jon Dagur Thorsteinsson, som også er i Vendsyssel, jeg synes...
Leave a comment:
-
-
Lukas Talbro er jo et produkt af OB, og er desuden gode venner med flere af de unge knægte fra OB af (baseret på instagram)....
Leave a comment:
-
En rugekasse for ungdomslandshold er mere retvisende:
U21: 5 spillere
U20: 2 spillere
U19: 3 spillere
U18: 3 spillere...
Leave a comment:
-
Jeg ville ikke tælle Bjelland med. Han har brugt længere tid i Lyngby end i FCN
Leave a comment:
-
Det har jeg ikke. Begrundelsen for at hente ham er at han er kontraktfri og med tanke på hvor mange akademispillere man ønsker i truppen så passer han...
Leave a comment:
-
Nej.
Pål tjener 200000 i Hobro hvilket er mere end det dobbelte af den næstbedste betalte. Det har været ude flere gange at man gav Pål den...
Leave a comment:
Leave a comment: