Annoncering

Collapse
No announcement yet.

For gamle produkter på stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Har heller ikke oplevet det.. Det bedste ville som Kent skriver være at skrive en lille sød mail til OB
    jeg har aldrig oplevet endsige tjekket det, som det skrives så send en mail til OB (hvis de ikke læser med her) så de kan få indskærpet det for dem der passer boderne...et lille hjertesuk kunne også være at servicepersonalet i boderne ikke hælder cola op "flere dage" før den sælges, de par colaer jeg købte i søndags smagte som det var overliggere fra GF-kampen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Har heller ikke oplevet det.. Det bedste ville som Kent skriver være at skrive en lille sød mail til OB

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Det er selvfølgelig ikke noget, der bør ske - jeg håber, enten OB læser med her, eller at du tager dig tid til lige at gøre opmærksom på problemet ved at sende OB en mail.

    Leave a comment:


  • Frisøren
    started a topic For gamle produkter på stadion

    For gamle produkter på stadion

    Bliver simpelthen NØD til at skrive dette;
    Har nu to gange oplevet at pommes frites sauce eller ketchup er for gamle ved boderne.
    Pinligt ! Første gang SÅ slemt at det smagte surt, sidste gang smagte jeg ikke før nye var i boden.
    De dèr ansatte er for dårligt orrienteret omkring vigtigheden af dette. Håber ikke at jeg ser for gamle produkter på stadion igen.
    Hvad tænker man ikke som ny på stadion der vil have noget at spise, og får sådan en oplevelse !?
Working...
X