Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Toke Se indlæg
    Samme vi ser med Premier League, Champions League og så mange andre.

    Helt enig at det negligerer folk der har spillet tidligere. Men tæller stadig mesterskaber som klubber har. Men hvis man ikke har komplet statistik fra tidligere, så bliver man vel også nødt til at starte et sted.
    Jeg har flere gange haft diskussionen, både med journalister og DBUs statistikere. Problemet er ganske rigtigt, at man ikke skal ret langt tilbage i tiden, før statistikkerne i dansk fodbold er meget mangelfulde. Det var simpelthen ikke noget man gik op i i amatørdagene. Men derfor kan man jo godt holde fast i de statistikker man ved noget om (som f.eks. Høghs kamprekord).

    I England er der ingen undskyldning for at trække en streg i sandet i 1992. Der har man omfattende statistikker helt tilbage til slutningen af 1800-tallet.
    Last edited by Onkel Riffel; 23-10-2016, 08:51.

    Leave a comment:


  • Toke
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er jo helt til grin med sådan en statistik. Man skulle ikke tro der blev spillet fodbold i Danmark før superligaen blev indført.
    Samme vi ser med Premier League, Champions League og så mange andre.

    Helt enig at det negligerer folk der har spillet tidligere. Men tæller stadig mesterskaber som klubber har. Men hvis man ikke har komplet statistik fra tidligere, så bliver man vel også nødt til at starte et sted.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Toke Se indlæg
    Jvf. superstats så har Høgh spillet 262 kampe for OB i superligaen. Han missede 2 kampe i efteråret ´91. Samme år lå OB sidst ved efteråret og var derfor ikke med i Superligaen i foråret, men spillede i Kvalifikationsligaen. Der blev der i forået '92 spillet 14 kampe.
    I ´98 rykkede OB ned og derfor var der 33 potentielle kampe mere i '98/'99 som han heller ikke havde i Superligaen.

    Så havde han spillet i samtlige kampe fra Superligaen blev indført til hans pension, så var han endt på 311 kampe. Havde Superligaen eksisteret i hele hans karriere så kunne jeg godt forestille mig, at han lå som nr 1 med et godt spring ned til næste spiller.
    Det er jo helt til grin med sådan en statistik. Man skulle ikke tro der blev spillet fodbold i Danmark før superligaen blev indført.

    Leave a comment:


  • Toke
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jvf. superstats så har Høgh spillet 262 kampe for OB i superligaen. Han missede 2 kampe i efteråret ´91. Samme år lå OB sidst ved efteråret og var derfor ikke med i Superligaen i foråret, men spillede i Kvalifikationsligaen. Der blev der i forået '92 spillet 14 kampe.
    I ´98 rykkede OB ned og derfor var der 33 potentielle kampe mere i '98/'99 som han heller ikke havde i Superligaen.

    Så havde han spillet i samtlige kampe fra Superligaen blev indført til hans pension, så var han endt på 311 kampe. Havde Superligaen eksisteret i hele hans karriere så kunne jeg godt forestille mig, at han lå som nr 1 med et godt spring ned til næste spiller.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Momo er havnet i Nykøbing til årsskifte.
    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3082477

    Ham og N'Koum havde indbygget lønstigninger hver sæson. Så havde vi åbenbart to ret dyre herrer med begrænset spilletid der..
    Det er til grin!

    Leave a comment:

Working...
X