Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt om Bomber-Bo: http://mobil.bold.dk/video/19707/

    Fedt at have haft samme frisure i 20 år.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      hold da kæft for en ringe kamp, nu må det snart være slut med den sportschef!!!! han er totalt ubrugelig, jeg vidste vi ville tabe til Horsens som jeg skrev sidste weekend og vi for heller ikke point de næste mange kampe, vi har før oplevet sorte september og det gør vi igen 12 kampe og 7 point slået ud af Vejle i pokalen det er hvad den næste måned bringer, Fyn bliver slettet af fodbold kortet takket være kun at hente spillere som ingen andre vil have

      Comment


        Lars Elstrup var på Stiften i dag. Øverst i venstre hjørne, godt han beholdt bukserne på i dag ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jkj Se indlæg
          hold da kæft for en ringe kamp, nu må det snart være slut med den sportschef!!!! han er totalt ubrugelig, jeg vidste vi ville tabe til Horsens som jeg skrev sidste weekend og vi for heller ikke point de næste mange kampe, vi har før oplevet sorte september og det gør vi igen 12 kampe og 7 point slået ud af Vejle i pokalen det er hvad den næste måned bringer, Fyn bliver slettet af fodbold kortet takket være kun at hente spillere som ingen andre vil have
          Ja, Jesper Hansen spillede en virkeligt dårlig kamp i dag. Han var totalt fejlplaceret ved Horsens mål, og det var også ham der brændte vores chancer.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Ja, Jesper Hansen spillede en virkeligt dårlig kamp i dag. Han var totalt fejlplaceret ved Horsens mål, og det var også ham der brændte vores chancer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Vanvids tackling fra Emil Larsen.... har aldrig set ham lave glidende tackling i hans tid i Odense.
              Bare fordi det nogen gange er sjovt at påpege noget positivt om Emil Larsen, så husker jeg denne:
              https://twitter.com/daniel26hoegh/st...85446273097729

              Daniel Høegh fik massere af kredit for billedet, der viste hvordan han havde fightet mod Brøndby (på Brøndby stadion). Det var bare Emil Larsen, der faktisk havde blødt for os. Han lavede en fremragende glidende tackling, der stoppede en Brøndby kontra. Ja, jeg kan huske den. Det var nemlig ret usædvanligt!

              Comment


                Lasse Nielsen får ny træner i Poznan.
                http://www.ran.de/fussball/internati...h-posen-115714
                De vandt sidste kamp, men den Røde kun på bænken.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Mads Raben scorer til 1-0 for Fredericia i pokalen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Mads Raben scorer til 1-0 for Fredericia i pokalen.
                    Så han er rykket dertil.

                    Comment


                      Ari Skulason får flittigt med spilletid i Lokeren. Han har lagt op til et par mål, og veksler ligesom hos os - mellem venstreback og højrekant.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Ari Skulason får flittigt med spilletid i Lokeren. Han har lagt op til et par mål, og veksler ligesom hos os - mellem venstreback og højrekant.
                        Hvordan hedder Lokerens træner? Kenneth van de Niels?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Espen Ruud, vores kære dejlige nordmand - Han scorede hattrick i dag for Odd Grenland.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Espen Ruud, vores kære dejlige nordmand - Han scorede hattrick i dag for Odd Grenland.
                            Wow! Fedt, at det går ham godt. Jeg savner ham helt vildt. Han var indbegrebet af den måde, jeg vil se OB spille på. Masser af fight og hårde tacklinger, og så er han den sidste back i OB, som kunne slå et bare nogenlunde indlæg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Wow! Fedt, at det går ham godt. Jeg savner ham helt vildt. Han var indbegrebet af den måde, jeg vil se OB spille på. Masser af fight og hårde tacklinger, og så er han den sidste back i OB, som kunne slå et bare nogenlunde indlæg.
                              ... lige ind i smasken på Djiby. Oh, det var tider.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Han var fantatisk på indlæg. Husker også et par lækre scoringer direkte fra frispark. - generelt havde han bare alt hvad jeg forbinder med en OB spiller. Fantastisk spiller, og ham vil jeg altid huske. En rigtig klubmand.

                                Comment

                                Working...
                                X