Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tidligere OB´spillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Mon ikke han bliver udtaget til A-Landsholdet.
    100 % - Det er faktisk ikke så meget det at Falk er skiftet til FCK som gør ondt, men det er mere tanken om hvor meget FCK kommer til at tjene på den knægt. Det gør sgu ondt!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Mon ikke han bliver udtaget til A-Landsholdet.
      Tjoh, men hvor i alverden skal han egentlig spille i en 3-5-2?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        100 % - Det er faktisk ikke så meget det at Falk er skiftet til FCK som gør ondt, men det er mere tanken om hvor meget FCK kommer til at tjene på den knægt. Det gør sgu ondt!
        Ja det have været langt bedre med en 8 mill og en udenlandsk klub. Ved ikke om OB kunne havde gjort mere for at forlænge tidligere med en frikøbsklausul, eller om det slet ikke var muligt.

        På trods af skuffelsen og hans dårlige håndtering af skiftet, med flashing af FCK trøjen mens han stadig var i OB, kan jeg bare ikke andet end ønske det bedste for ham. han er et produkt af OB, med 10 år i klubben, og han har igennem flere sæsoner været et af få lyspunkter i Liga truppen.

        Syntes det virker som om han ønsker en form for tryghed og ikke har haft specielt lyst til at skifte til udlandet. Det ser ud til at han har valgt rigtigt med FCK, for videre udvikling af sit talent, og mulighed for europæisk fodbold.

        Trist at vi ikke kunne tilbyde ham det i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Tjoh, men hvor i alverden skal han egentlig spille i en 3-5-2?
          Næ ved det ikke håber Hareide kan finde plads til ham, vi kunne godt bruge noget fantasi og x-faktor på landsholdet

          Comment


            Tørnes med en 2-årig i Vitesse. Det er sgu meget godt gået og et niveau over hvad jeg ville have budt på.

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...aar-i-vitesse/

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Enig med mange af jer omkring, at Falk er startet godt. Efter jeg af mine rene nysgerrighed har kigget lidt på fansenes kommentar på FCKs facebook, så er mit indtryk, at fansene allerede er vildt pjattet med ham...lidt et indtryk af at det er deres nye helt...det gør lidt ondt indeni.

              Comment


                The Wife Beater - Har ikke meget tilovers for dansk fodbold.

                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...odbold/6209167

                Comment


                  Jeg har tidligere skrevet, at Falk var en smule overvurderet. Det tager jeg i mig igen. Han evner kom bare ikke til rette i OB. Medspillerne og trænerne er for dårlige :(. Han traf - desværre - det rigtige valg ved at skifte til FCK.

                  Comment


                    Ulrik P. ..nu som sportschef

                    http://www.fyens.dk/sport/OBs-Real-h...rtikel/3040229
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
                      Jeg har tidligere skrevet, at Falk var en smule overvurderet. Det tager jeg i mig igen. Han evner kom bare ikke til rette i OB. Medspillerne og trænerne er for dårlige :(. Han traf - desværre - det rigtige valg ved at skifte til FCK.
                      Yeps, det gjorde han - Nu har han scoret igen. Han har indtil videre været afgørende i alle de kampe han har fået for FCK. Det gør sgu mere og mere ondt for hvert mål og assist han laver.

                      Comment


                        Jeg har hele tiden fastholdt at Falk gjorde det helt rigtige for sig selv og sin egen karriere, hvis han bare er en fodboldspiller. Det har aldrig været temaet for mig - det handlede om troen på, at han var mere end det.

                        Jeg forudså han ville skifte til FCK, spille fantastisk og ryge til en langt bedre klub i udlandet end han havde mulighed for fra OB.

                        For lige at fokusere på det positive: Hvor meget kan vi forvente at score hvis Falk sælges for 100 mio kr. fra FCK?

                        Comment


                          Jeg har ikke lige mulighed for at regne det ud lige nu, men måske du har tid?

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/fifas-regler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg har ikke lige mulighed for at regne det ud lige nu, men måske du har tid?

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/fifas-regler
                            Hvis Falk kom til OB som 14 årig vil et salg på 100 mill give ca. 4 mill til OB,

                            Comment


                              Det var sgu ikke ret meget. Så vi skal regne med at få tættere på 2 mio. For han bliver ikke solgt for 100 mio. :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Jeg har hele tiden fastholdt at Falk gjorde det helt rigtige for sig selv og sin egen karriere, hvis han bare er en fodboldspiller. Det har aldrig været temaet for mig - det handlede om troen på, at han var mere end det.

                                Jeg forudså han ville skifte til FCK, spille fantastisk og ryge til en langt bedre klub i udlandet end han havde mulighed for fra OB.

                                For lige at fokusere på det positive: Hvor meget kan vi forvente at score hvis Falk sælges for 100 mio kr. fra FCK?
                                "Desværre" viser Falks rette potentiale og niveau sig KLART, nu hvor han har bedre medspillere på et bedre hold.... han er en stjerne... jeg kan stadig have mine tvivl om ham, hvis han ryger til udlandet til en klub, der ikke dominerer kampene, dog...
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X