Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har set hele Elementary og syntes klart den er værd at fortsætte på.. Er sikker på at du nok skal blive grebet..
    Men den suverænt bedste Sherlock serie er altså den med Benedict Cumberbatch.. Han ER Sherlock
    I alle mulige nyere fortolkninger er Cumberbatch helt klart på toppen. Men all in all, så er Jeremy Bretts fortolkning intet mindre end genial. Ja, det er lidt gammeldags ift. nye super producerede serier, men Bretts skuespil er fantastisk. I min bog den bedste Holmes nogensinde.

    Havde samme oplevelse som ob4ever af 'Elementary'. Holmes skal være en maniodepressiv, über excentrisk morfinist. Ikke en indadvendt autist med OCD.

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Sønnike og jeg startede på serien i sidste uge. Som den gamle mand, jeg er, faldt jeg i søvn midt i det hele, men sønnike åd serien råt, og synes den var pisse god. Det syntes jeg også, det jeg så af den. (Stranger Things)


    Er der nogen af Jer, der har set Elementary?
    Jeg er startet på den, fordi beskrivelsen sådan set lød ganske fin. Generelt kan jeg godt li' krimier (politi, der opklarer mord og andre forbrydelser), men jeg synes måske hovedpersonen er lidt FOR "mærkelig". Går dét over, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem?
    Jeg har set hele Elementary og syntes klart den er værd at fortsætte på.. Er sikker på at du nok skal blive grebet..
    Men den suverænt bedste Sherlock serie er altså den med Benedict Cumberbatch.. Han ER Sherlock

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvis nu kan skal være med i The World of Joss-Logen og er lidt lunken ved Buffy. Hvilken en af de andre serier bør man så starte med?

    MvT
    Firefly er rigtig fed. Dollhouse har også min fulde anbefaling.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg


    Er der nogen af Jer, der har set Elementary?
    Jeg er startet på den, fordi beskrivelsen sådan set lød ganske fin. Generelt kan jeg godt li' krimier (politi, der opklarer mord og andre forbrydelser), men jeg synes måske hovedpersonen er lidt FOR "mærkelig". Går dét over, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem?
    Legen med Sherlock-karakteren, og hans mærkeligheder er et gennemgående tema... så hvis ikke du kan lide Johhny Lee Millers version af Sherlock nu, så kommer du nok heller ikke til det... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Men det lykkedes for dig. Føler mig ikke spoilet. Tak for info

    MvT
    Sønnike og jeg startede på serien i sidste uge. Som den gamle mand, jeg er, faldt jeg i søvn midt i det hele, men sønnike åd serien råt, og synes den var pisse god. Det syntes jeg også, det jeg så af den. (Stranger Things)


    Er der nogen af Jer, der har set Elementary?
    Jeg er startet på den, fordi beskrivelsen sådan set lød ganske fin. Generelt kan jeg godt li' krimier (politi, der opklarer mord og andre forbrydelser), men jeg synes måske hovedpersonen er lidt FOR "mærkelig". Går dét over, eller fortsætter det sådan hele vejen igennem?

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


    Det er hvad man kalder Buffy She IS the Chosen One
    Bah, Buffylovers. Der er kun EN The Chosen One og det er ham her:

    https://www.youtube.com/watch?v=yLx5C81QZfE

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    The Chosen One

    MvT


    Det er hvad man kalder Buffy She IS the Chosen One

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    På hvad?
    The Chosen One

    MvT

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
    Det er svært at skrive noget om serien, uden at komme til at spoile den
    Men den foregår i en lille by i USA hvor en dreng forsvinder efter en paranormal hændelse,
    og man følger så primært hans venner der går ind i kampen for at finde ham og løse mysteriet..

    Serien skal forestille at foregå tilbage i 80'erne..

    Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8
    Men det lykkedes for dig. Føler mig ikke spoilet. Tak for info

    MvT

    Leave a comment:


  • Storfod
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Fedt - men kan du smide lidt ekstra ord efter din anbefaling? :O)

    MvT
    Det er svært at skrive noget om serien, uden at komme til at spoile den
    Men den foregår i en lille by i USA hvor en dreng forsvinder efter en paranormal hændelse,
    og man følger så primært hans venner der går ind i kampen for at finde ham og løse mysteriet..

    Serien skal forestille at foregå tilbage i 80'erne..

    Det virker lidt som om de har hentet inspiration fra Poltergeist, IT, E.T. og Super 8

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Roder lidt rundt. Kan du smide mig et IMDB-link?

    MvT
    På hvad?

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Storfod Se indlæg
    Hvis man er til gys og 80'er vibe, kan jeg anbefale Netflix serien Stranger Things
    Fedt - men kan du smide lidt ekstra ord efter din anbefaling? :O)

    MvT

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Firefly. Men den varer desværre ikke så mange afsnit .. Angel kan du ikke se uden at have set de første sæsoner af Buffy..
    Men giv nu The Chosen One en chance
    Roder lidt rundt. Kan du smide mig et IMDB-link?

    MvT

    Leave a comment:


  • Storfod
    replied
    Hvis man er til gys og 80'er vibe, kan jeg anbefale Netflix serien Stranger Things

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvis nu kan skal være med i The World of Joss-Logen og er lidt lunken ved Buffy. Hvilken en af de andre serier bør man så starte med?

    MvT
    Firefly. Men den varer desværre ikke så mange afsnit .. Angel kan du ikke se uden at have set de første sæsoner af Buffy..
    Men giv nu The Chosen One en chance

    Leave a comment:

Working...
X