Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Sons of Anarchy sæson 7... wow. Jeg var faktisk lidt skuffet. Ikke over slutningen, for det lå ligesom i kortene, men mere den totalt manglende realisme generelt, og ekstremt svage nye sheriff, som ødelagde meget for mig. Hvordan havde i andre det med den? (Og lad os passe på spoilers, for dem der ikke er med så langt)

    Mvh

    MaxHH
    Jo Sæson 7 kunne godt have været bedre.
    Men på det tidspunkt var jeg 110% opslugt af serien og åd alt råt...
    2nd best show EVER!! Fuck den serie tog mig med storm...

    Kan varmt anbefales men skal altså ses fra starten

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    sluk inden du fortryder det. Starten er ok, men det bliver mere og mere åndssvagt jo længere du kommer ind i serien.
    Hmm... Det lyder jo ikke ligefrem opmuntrende... ,o(

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Tænker at starte på Narcos i løbet af ugen, hvis jeg får tid. Den forventer jeg mig meget af.
    Jeg var fint underholdt... og lærte en del spansk... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Tænker at starte på Narcos i løbet af ugen, hvis jeg får tid. Den forventer jeg mig meget af.

    Leave a comment:


  • Shots
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Ok, den ryger på listen så... ,o)

    Er lige gået i gang med Orphan Black... en håndfuld afsnit inde, og den er egentlig ok, men har ikke for alvor slået benene væk under mig endnu...

    Mvh

    MaxHH
    sluk inden du fortryder det. Starten er ok, men det bliver mere og mere åndssvagt jo længere du kommer ind i serien.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Glæder mig nu bare til den nye sæson af supernatural :)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Nej, det er noget af det vildeste stykke dokumenterende journalistik, som jeg har set.
    Ok, den ryger på listen så... ,o)

    Er lige gået i gang med Orphan Black... en håndfuld afsnit inde, og den er egentlig ok, men har ikke for alvor slået benene væk under mig endnu...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nej, jeg er gået bevidst uden om den... Kan fornemme du mener det er en fejl?

    Mvh

    MaxHH
    Nej, det er noget af det vildeste stykke dokumenterende journalistik, som jeg har set.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Er der andre, som har set dokumentarserien "The Jinx"? Den er for vild!
    Nej, jeg er gået bevidst uden om den... Kan fornemme du mener det er en fejl?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Er der andre, som har set dokumentarserien "The Jinx"? Den er for vild!

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Troy Se indlæg
    Jep!!! Hulu er lidt på godt og ondt. Det har rigtig meget, og for en stor del af de serier som køre herover, der er de nyeste episoder oppe dagen efter. Det der er ret så irriterende er, at der er reklamer .
    Noget af det er gratis, men det meste skal du have et plus profil for at se.
    Ok... Det virker pænt omstændigt at få i Danmark, til gengæld...

    Leave a comment:


  • Troy
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nogen der har erfaring med Hulu?
    Jep!!! Hulu er lidt på godt og ondt. Det har rigtig meget, og for en stor del af de serier som køre herover, der er de nyeste episoder oppe dagen efter. Det der er ret så irriterende er, at der er reklamer .
    Noget af det er gratis, men det meste skal du have et plus profil for at se.

    Leave a comment:


  • Toke
    replied
    Kan godt anbefale Silicon Valley.
    2. sæson er i gang p.t. og den er blevet fornyet med en 3. sæson der kommer i 2016.

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Nogen der har erfaring med Hulu?

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Er gået igang med S2 af Hemlock Grove. Som den seriejunkie jeg er skal nok se den færdig. Men hold da kæft, den er dårlig. Storyline uden retning, ringe skuespil, mangel på humor og jeg kunne blive ved.

    MvT

    Leave a comment:

Working...
X