Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Serie tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Har lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
    Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?

    MvT
    Jeg giver gerne en ekstra stemme på Buffy og Angel... og to af Joss Whedons andre serier, Dollhouse og Firefly.

    Dollhouse handler om et hemmeligt firma, hvor folk i problemer kan blive ansat, få slettet deres bevidsthed (der gemmes en kopi), og derefter få indlagt en ny personlighed, der passer til den opgave firmaet hyrer dem ud til, uge for uge. Efter fem år får de så deres egen personlighed tilbage, og en sjofel mængde penge, og uden at kunne huske de sidste fem år. Eliza Dushku spiller hovedrollen (nu vi snakker om lækre tøsebørn), og den er både spændende, overraskende mørk, og meget vanedannende. Den fik kun to sæsoner, desværre, men Whedon fik lukket den pænt ned.

    Firefly er en klassiker, en rum-western-serie, hvor vi følger en broget besætning af smuglere, der prøver at undgå at komme i kambolage med loven, men får problemer da en betalende passager viser sig at være den mest eftersøgte person i universet. Firefly blev af uforståelige årsager lukket efter kun én sæson, men Whedon lavede filmen Serinity for at få afslutningen med, med alle de samme skuespillere. Absolut seværdig, og en ofte gentaget kandidat til "Hvilken serie så du gerne genoptaget", når man snakker med serie-nørder... hvilket jeg ofte gør... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Jeg vil da også sige at jeg for nogle måneder siden sad og kiggede efter en serie på netflix, og faldt over buffy og tænkte den lige skulle ses igen, så det er man så småt i gang med.

    Der er bare et eller andet beroligende ved at se Sarah Michelle Gellar hoppe rundt og fyre en træpind igennem en dude med grimme hjørnetænder :)
    Uhhhhhhh du giver mig sgu helt lyst til at gense den

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Jeg er for ung til at forstå referencen (), og jeg synes det er svært at diskutere slutningen, uden at spoile for meget, men jeg synes at den var for letkøbt.
    Jeg så sådan en SOA aftermath hvor Sutter, Charlie H, Katey S og andre var inde og diskuttere afslutningen (kan varmt anbefales at se). Det gav meget god mening. Kurt Sutter er meget god til at forklarer hvorfor han gjorde dét og dét..
    Men ja.. Det var ikke sådan at jeg vred mig i ekstasie over den...

    Men nu kan vi da gå at glæde os til hans nye serie der kommer snart som bliver en spin of.. Nemlig Mayans MC

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Jeg tog sikkert din andel af tanker om seksuelt samkvem - især i de første sæsoner inden hun smed hvalpefedtet.

    Ikke at jeg ville sige nej til Charisma. Der er plads til begge.
    Der er bestemt plads til begge i en manage a trios

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hmm. Tja.. Det er jo i den stil du nævner og det er vel ikke uden grund at jeg har det profilbillede jeg har..
    Da jeg var yngre var de 2 serier klart min nummer 1 og 2.. Specielt Buffy.. Det er muligt at det mere er en teenage serie, men hvis man bliver fanget af den lover jeg dig at den kun bliver bedre og bedre for hver sæson (og man ikke slipper den før de 7 sæsoner er overstået).. Mere voksen, mere barsk og overnaturlig. Man skal lige have lidt tålmodighed i de første afsnit..
    Men den er kult og der findes stadig fangrupper, Buffy-Con's osv den dag i dag..
    Jeg vil da også sige at jeg for nogle måneder siden sad og kiggede efter en serie på netflix, og faldt over buffy og tænkte den lige skulle ses igen, så det er man så småt i gang med.

    Der er bare et eller andet beroligende ved at se Sarah Michelle Gellar hoppe rundt og fyre en træpind igennem en dude med grimme hjørnetænder :)

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sjovt. Jeg har det lige modsat. Syntes den var meget passende.
    Men havde de lavet en Butch Cassidy and the Sundance Kid afslutning havde det nu også været okay med mig
    Jeg er for ung til at forstå referencen (), og jeg synes det er svært at diskutere slutningen, uden at spoile for meget, men jeg synes at den var for letkøbt.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis jeg skal være helt ærlig så nej. Men Charisma Carpenter derimod

    Prøv at google Charisma Carpenter age
    Jeg tog sikkert din andel af tanker om seksuelt samkvem - især i de første sæsoner inden hun smed hvalpefedtet.

    Ikke at jeg ville sige nej til Charisma. Der er plads til begge.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Min kat er søøøø'. CC er wankalicious
    Hahahaha

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Seychelle og Charisma. Denne tråd er snart et studie i strippernavne. Men jow - hun er da søøø'. ;O)

    Mvt
    Min kat er søøøø'. CC er wankalicious

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis jeg skal være helt ærlig så nej. Men Charisma Carpenter derimod

    Prøv at google Charisma Carpenter age
    Seychelle og Charisma. Denne tråd er snart et studie i strippernavne. Men jow - hun er da søøø'. ;O)

    Mvt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Har lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
    Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?

    MvT
    Hvis jeg skal være helt ærlig så nej. Men Charisma Carpenter derimod

    Prøv at google Charisma Carpenter age
    Last edited by fmprOB; 30-06-2016, 20:37. Årsag: info

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hmm. Tja.. Det er jo i den stil du nævner og det er vel ikke uden grund at jeg har det profilbillede jeg har..
    Da jeg var yngre var de 2 serier klart min nummer 1 og 2.. Specielt Buffy.. Det er muligt at det mere er en teenage serie, men hvis man bliver fanget af den lover jeg dig at den kun bliver bedre og bedre for hver sæson (og man ikke slipper den før de 7 sæsoner er overstået).. Mere voksen, mere barsk og overnaturlig. Man skal lige have lidt tålmodighed i de første afsnit..
    Men den er kult og der findes stadig fangrupper, Buffy-Con's osv den dag i dag..
    Har lidt hovent placeret Buffy i boksen med teen-pladder. Men måske jeg skulle tage en chillpill og give den en chance. Du lokker jo.
    Nu det hårde spørgsmål: Har du i dine benævnte yngre dage haft flere end 21 tanker om seksuelt samkvem med den gode Buffy-pige?

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Nope ... Er jeg gået glip af noget?

    MvT
    Hmm. Tja.. Det er jo i den stil du nævner og det er vel ikke uden grund at jeg har det profilbillede jeg har..
    Da jeg var yngre var de 2 serier klart min nummer 1 og 2.. Specielt Buffy.. Det er muligt at det mere er en teenage serie, men hvis man bliver fanget af den lover jeg dig at den kun bliver bedre og bedre for hver sæson (og man ikke slipper den før de 7 sæsoner er overstået).. Mere voksen, mere barsk og overnaturlig. Man skal lige have lidt tålmodighed i de første afsnit..
    Men den er kult og der findes stadig fangrupper, Buffy-Con's osv den dag i dag..

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fair nok.. Så du Buffy/Angel dengang de var fremme så?
    Nope ... Er jeg gået glip af noget?

    MvT

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Så nogle sæsoner og anerkender til fulde, at det er en veldrejet serie. Men på trods af en god storyline og jævnt overraskende brutalitet, så mangler den magi, overtro, overnaturlige ting og sager og racer fra det ydre rum til at være den slags jeg går efter.

    MvT
    Fair nok.. Så du Buffy/Angel dengang de var fremme så?

    Leave a comment:

Working...
X