Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nye vinduer og døre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nye vinduer og døre

Hej alle
    Jeg ved, at det måske ikke er det helt rette forum, men jeg tænker alligevel at give det et forsøg, for nogle af jer OB fans må da også have haft gang i husrenoveringen. Vi er i gang med et større renoveringsprojekt derhjemme, og vi har lige fundet ud af, at vinduerne på hele overetagen skal skiftes... Det kan jeg absolut ikke overskue, og det er da heller ikke en helt billig affære. Jeg har ingen forstand på vinduer, så jeg vil høre, om I har nogle tips til, hvad man skal kigge efter? Hvor køber man de bedste vinduer som samtidig ikke koster det hvide ud af øjnene? Jeg har selv kigget på nogle online på Sparvinduer, men jeg er virkelig i tvivl om det er en god idé at købe sådan noget online. Plusset er dog noget af en prisbesparelse....

Håber at høre fra nogle af jer, hvis I selv har været i gang med udskiftning af vinduer

Jeg har købt alle mine vinduer og døre ved sparvinduer gennem de sidste 10 år. Har altid fået det produkt jeg har bestilt og kvaliteten er god. Du har intet af frygte mht det..
    Du skal bare sørge for at få målt korrekt op og få en til at sætte dem i samt fugning.

held og lykke

Comment

Oprindeligt indsendt af gpedersen Se indlæg
      Hej alle
      Jeg ved, at det måske ikke er det helt rette forum, men jeg tænker alligevel at give det et forsøg, for nogle af jer OB fans må da også have haft gang i husrenoveringen. Vi er i gang med et større renoveringsprojekt derhjemme, og vi har lige fundet ud af, at vinduerne på hele overetagen skal skiftes... Det kan jeg absolut ikke overskue, og det er da heller ikke en helt billig affære. Jeg har ingen forstand på vinduer, så jeg vil høre, om I har nogle tips til, hvad man skal kigge efter? Hvor køber man de bedste vinduer som samtidig ikke koster det hvide ud af øjnene? Jeg har selv kigget på nogle online på Sparvinduer, men jeg er virkelig i tvivl om det er en god idé at købe sådan noget online. Plusset er dog noget af en prisbesparelse....

Håber at høre fra nogle af jer, hvis I selv har været i gang med udskiftning af vinduer
      Vi har været rigtige glade for https://hvidbjergvinduet.dk/

10 års garanti (hvor de fleste andre kun giver fem år) og produceret i Danmark

Comment

Det lyder godt fmprOB. Så vil jeg lige tage et ekstra kig på deres side. Der er trods alt gode besparelser at hente. Jeg mener nemlig også at have læst en anbefaling inde på https://handyhand.dk/ for noget tid siden. Jeg hæftede mig nemlig ved de store besparelser.
        Jeg vil også lige prøve at tage et kig på hvidbjergvinduet, hvis du har gode erfaringer med det Online. 10 års garanti er selvfølgelig også værd at overveje, så jeg ikke står i samme situation om 10 år

Mange tak for hjælpen ind til videre - jeg hører selvfølgelig stadig gerne fra andre, der har erfaringer med gode steder at købe vinduer og/eller døre.
        Vh Gustav

Comment

Der er vel ikke tilfældigvis nogle af jer, der også har erfaring med køb af ladcykler online vel? Jeg har fundet en el ladcykel her https://dream-bikes.dk/ og jeg synes egentlig at det virker som en super god idé til når jeg skal fragte børnene rundt om morgenen. Sig endelig til!

Comment

Working...
          X