Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med pillefyr?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Chuck
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    driflin:
    a_esbech:Hvordan har denne tråd kunnet holde 2 års fødselsdag uden at det er blevet bemærket!?
    Vi burde holde en fødselsdagsfest med Max og hans pillefyr...
    Jeg var der, da Max fortalte sin kone om sin pillefyr

    Leave a comment:


  • Gorm
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    MaxHH:
    driflin:
    a_esbech:Hvordan har denne tråd kunnet holde 2 års fødselsdag uden at det er blevet bemærket!?
    Vi burde holde en fødselsdagsfest med Max og hans pillefyr...
    Næste gang jeg får et læs træ... optændingskugler hjem, kan i komme ud og slæbe dem ind... så giver jeg gerne en øl eller to... ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Mmmmmm, kugler....

    Leave a comment:


  • Storfod
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    a_esbech:Hvordan har denne tråd kunnet holde 2 års fødselsdag uden at det er blevet bemærket!?
    Tak for at du "hev den frem", jeg har siddet med stort smil på læben i 10 minutter nu

    Den er 2 år gammel, men stadig hylende sjov (ja jeg har en barnlig og mindre beskidt tankegang)...

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    driflin:
    a_esbech:Hvordan har denne tråd kunnet holde 2 års fødselsdag uden at det er blevet bemærket!?
    Vi burde holde en fødselsdagsfest med Max og hans pillefyr...
    Næste gang jeg får et læs træ... optændingskugler hjem, kan i komme ud og slæbe dem ind... så giver jeg gerne en øl eller to... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    a_esbech:Hvordan har denne tråd kunnet holde 2 års fødselsdag uden at det er blevet bemærket!?
    Vi burde holde en fødselsdagsfest med Max og hans pillefyr...

    Leave a comment:


  • Gummi
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    HAHA! Den tråd har jeg sgu ikke oplevet før!

    Leave a comment:


  • a_esbech
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Hvordan har denne tråd kunnet holde 2 års fødselsdag uden at det er blevet bemærket!?

    Leave a comment:


  • THOMSEN
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Når først det er igang,så er der utroligt lidt arbejde i det

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Chuck:Bwaha - hvad har den lille fyr da snart ikke kørt ind i? Broer, brændestakke, bilister - han jo landevejens svar på en littausk søkaptajn?
    Skal jeg ikke kunne sige... så ikke selv hans manøvre, fik bare "skæld ud" over facebook for at have træ liggende i vejsiden... en meter fra vejbanen... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Bwaha - hvad har den lille fyr da snart ikke kørt ind i? Broer, brændestakke, bilister - han jo landevejens svar på en littausk søkaptajn?

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Chuck: Er bange for Max snart inviterer ud til besigtigelse af hans pillefyr (I hans hjem med centralvarme)
    Du kigger bare forbi... og hvis du kan finde skyggen af centralvarme, så giver jeg en bajer... ,o)

    Mvh

    MaxHH (Du kan bare få adressen af Bayliss... han var ved at køre min brændestak ned for et års tid siden...)

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Er bange for Max snart inviterer ud til besigtigelse af hans pillefyr (I hans hjem med centralvarme)

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    kongkaare: Tak for et godt grin med denne tråd!

    Når det er sagt, kan jeg fortælle, at jeg i 4 år har haft en Bio-Comfort pillebrænder. Det fungerer ubeklageligt. Man indstiller den ønskede ´vandtemp (fx 65 grader), og så sørger fyret selv for at holde temperaturen. Det tænder selv op, går på pausefyring og stopper, når det er nødvendigt. Det eneste, jeg skal gøre, er at fodre det med træpiller og tømme for aske ca. en gang om ugen - det klares på 5 min med en askespand man sætter støvsugeren til.

    Jeg er ikke helt klar over, hvordan prisudviklingen er/bliver, men jeg har kunnet fyre billigt i de sidste 4 år, selvom prisen på træpiller er steget.

    Send mig en PM, hvis du vil have mere info


    Nej, det lyder fint... tak for tilbagemeldingerne, især de sobre af slagsen... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • kongkaare
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Tak for et godt grin med denne tråd!

    Når det er sagt, kan jeg fortælle, at jeg i 4 år har haft en Bio-Comfort pillebrænder. Det fungerer ubeklageligt. Man indstiller den ønskede ´vandtemp (fx 65 grader), og så sørger fyret selv for at holde temperaturen. Det tænder selv op, går på pausefyring og stopper, når det er nødvendigt. Det eneste, jeg skal gøre, er at fodre det med træpiller og tømme for aske ca. en gang om ugen - det klares på 5 min med en askespand man sætter støvsugeren til.

    Jeg er ikke helt klar over, hvordan prisudviklingen er/bliver, men jeg har kunnet fyre billigt i de sidste 4 år, selvom prisen på træpiller er steget.

    Send mig en PM, hvis du vil have mere info



    Leave a comment:


  • Don
    replied
    Re: Erfaringer med pillefyr?

    Ha ha.. For satan jeg var rundt på gulvet da jeg læste det indlæg. Forvirringen var stor! 

    Leave a comment:

Working...
X