Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Er vi sikre på de grønne er ude trøjer? Eller kan man håbe det er 3 trøjer og der kommer gule/sorte striwer igen....
    Jeg ved ingenting, men...OB plejer da at have 3 sæt trøjer - hjemme, ude og så 3.-trøjen. Man kunne jo evt. håbe/tro på en gul/sort-stribet som udetrøje og så den grønne som 3.-trøje?

    Leave a comment:


  • Stoltjyde
    replied
    Er vi sikre på de grønne er ude trøjer? Eller kan man håbe det er 3 trøjer og der kommer gule/sorte striwer igen....

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    liiiige lovlig hvid ryg til min smag - men det er jo det klassiske dilemma, hvis trykket bagpå også skal kunne læses ordentligt.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Efter at have set den i kamp, er jeg også solgt. Den kunne være mere klassisk i designet, men fuck det. Den trøje er kult!

    Leave a comment:


  • MESSI_FAN
    replied
    Købte min på Stadion i fredags. Udnyttede de 20% ved "næste køb" fra sæsonkortet. Majet, majet fee trøje - kan varmt anbefale! ;o)

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Den er da betydeligt bedre en bævertænderne fra sidst! Er positivt overrasket over Hummels bud, omend jeg gerne ville have haft striber på ærmer a la AaBs nye Hummeltrøje. Og et liiiidt indre hvidt felt på bagsiden. Kraven skal nok ses i virkeligheden, for at man forstår de colour blocks, der er ilagt.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nu vi snakker om myter på film, så hørte jeg for nyligt at grunden til at folk falder om når de bliver skudt, er at de har set på film at det skal man gøre. Folk i virkeligheden falder først om når det går op for dem at de er blevet ramt. Jeg har aldrig set nogen blive skudt, eller prøvet det selv, så jeg skal ikke kunne sige om det er rigtigt, men tanken er da sjov... sådan at vores adfærdsmønster dikteres af hvordan vi tror man skal reagere på en situation...

    Mvh

    MaxHH
    Det er ligesom når en kvinde stikker mig en lussing, bare fordi alle hendes veninder har gjort det samme. Ren diktering af adfærdsmønster.

    Det er edderdytme en sjov myte, hvis den holder stik.

    MvT

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kun hvis de kører ind i brandhaner, som jo altid sker i virkeligheden.

    MvT
    Nu vi snakker om myter på film, så hørte jeg for nyligt at grunden til at folk falder om når de bliver skudt, er at de har set på film at det skal man gøre. Folk i virkeligheden falder først om når det går op for dem at de er blevet ramt. Jeg har aldrig set nogen blive skudt, eller prøvet det selv, så jeg skal ikke kunne sige om det er rigtigt, men tanken er da sjov... sådan at vores adfærdsmønster dikteres af hvordan vi tror man skal reagere på en situation...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Vil det sige biler heller ikke springer i luften hvis de kører ind i noget??? ,o)

    Mvh

    MaxHH
    Kun hvis de kører ind i brandhaner, som jo altid sker i virkeligheden.

    MvT

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Knock yourself out. Det er kun på film, at cigaretter kan antænde benzin
    Vil det sige biler heller ikke springer i luften hvis de kører ind i noget??? ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Knock yourself out. Det er kun på film, at cigaretter kan antænde benzin
    Well, jeg er alligevel holdt op med at ryge, og jeg har ikke kørekort.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Og ryge smøger imens
    Knock yourself out. Det er kun på film, at cigaretter kan antænde benzin

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Du kan bare godt lide at jonglere med fakler og bruge slange som sjippetorv, når du tanket benzin på bilen, hva'!?

    MvT
    Og ryge smøger imens

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Fal... Never mind
    Du kan bare godt lide at jonglere med fakler og bruge slange som sjippetorv, når du tanket benzin på bilen, hva'!?

    MvT

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Det er altså cool, at Desler lige kigger forbi. Nu er jeg ikke så skarp i andre spilleres "oprindelsesklubber", men hvem andre kunne tage en lignende tur?

    MvT
    Fal... Never mind

    Leave a comment:

Working...
X