Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Larsbo79
    replied
    Nu kan jeg se at Hummel er i gang med at lave speciel trøjer med Legender til de andre danske klubber, så jeg glæder mig til at se hvornår det bliver Lars Høghs tur til at blive hyldet af Hummel og OB.

    Leave a comment:


  • kimmer
    replied
    Er der egentlig nogen, som ved hvornår vi får ny udebane trøje?

    Brøndby har netop taget deres nye trøje i brug til kampen mod Randers. Hummels design til denne giver forhåbninger om, at vores næste udebane trøje ikke bliver helt så grim, som den nuværende.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvor finder man billeder af den der gyselige away trøje vi har?

    MvT
    Nej man kan åbenbart ikke finde den i shoppen. Vi må forhåbentlig snart få en rigtig udebantrøje.
    http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...-anfoerer.aspx

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Hvor finder man billeder af den der gyselige away trøje vi har?

    MvT

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
    Den er så smagløs og intet sigende den grønne. Håber også på en bedre løsning. Jeg skal ihvertfald ikke ha pungen op af lommen for den nuværende....
    Lad os lige få en ordentlig udebanetrøje når vi spiller i Lyngby på søndag. Det kan da ikke passe at vi skal blive ved med at have den der afskyelige grønne rædsel.

    Leave a comment:


  • Stoltjyde
    replied
    Den er så smagløs og intet sigende den grønne. Håber også på en bedre løsning. Jeg skal ihvertfald ikke ha pungen op af lommen for den nuværende....

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Vores nye udebanetrøje kommer først efter sommer. Her indtil da, køre vi med en "standard" hummel løsning :)
    Er der nogen der ved noget om hvornår vi får en ordentlig udebanetrøje?. Det kan da ikke passe at vi skal gå ind til den nye sæson med den der kiksede limegrønne trøje vi har spillet i i de to første træningskampe.
    Håber OB og Hummel kommer op med noget ordentligt og meget gerne inden sæsonen starter om halvanden uge.

    Leave a comment:


  • Shots
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Hmmmm, lyder ikke så smart. Hvem mangler osv.?.
    Krogsbølle G&IF er navnet. Det korrekte navn er KRFK!

    Det er den eneste jeg umiddelbart har bidt mærke i.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Der skal sgu da striber på den der limetrøje.

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    I mine øjne er det uprofessionelt at Hummel ikke har et færdigt kit klar til OB. Jeg ved godt vi er en lille klub på verdensplan, men det er sgu amatøragtigt at køre med "standard Hummel-løsning"

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg har det samme håb mht udebanetrøje. Jeg gætter på vi lige kører en periode med den lidt kedelige 3. trøje for lige at få solgt en stak af den nye (og i mine øjne flotte) hjemmebane trøje, hvorefter man præsenterer en virkelig fed udebanetrøje, som selv alle dem som har købt hjemmebane trøjen, bare MÅ eje ;-).

    Så vidt jeg kan se har AaB/Hummel heller ikke præsenteret nogen udebanetrøje i Nordjylland endnu, så mon ikke de kører samme taktik :-)

    Jeg synes generelt Hummel har overrasket mig meget positivt indtil videre både med hjemmebane trøje og bukser samt deres træningsgear osv., så det skulle undre mig, hvis ikke de også kommer med en spændende udebanetrøje når de vurderer tiden er perfekt til det.
    Vores nye udebanetrøje kommer først efter sommer. Her indtil da, køre vi med en "standard" hummel løsning :)

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.

    Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
    Hmmmm, lyder ikke så smart. Hvem mangler osv.?.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.

    Det trækker sgu en anelse ned for mig..!
    Det... Lyder... Mega... Pinligt...

    MvT

    Leave a comment:


  • Shots
    replied
    Et lille "øv" omkring de nye trøjer. Ifbm. at der er skrevet Øens Hold klubberne i nakken af trøjen, ville det måske være en ide, hvis der rent faktisk var styr på alle klubber og deres respektive klubnavne.

    Det trækker sgu en anelse ned for mig..!

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg ved ingenting, men...OB plejer da at have 3 sæt trøjer - hjemme, ude og så 3.-trøjen. Man kunne jo evt. håbe/tro på en gul/sort-stribet som udetrøje og så den grønne som 3.-trøje?
    Jeg har det samme håb mht udebanetrøje. Jeg gætter på vi lige kører en periode med den lidt kedelige 3. trøje for lige at få solgt en stak af den nye (og i mine øjne flotte) hjemmebane trøje, hvorefter man præsenterer en virkelig fed udebanetrøje, som selv alle dem som har købt hjemmebane trøjen, bare MÅ eje ;-).

    Så vidt jeg kan se har AaB/Hummel heller ikke præsenteret nogen udebanetrøje i Nordjylland endnu, så mon ikke de kører samme taktik :-)

    Jeg synes generelt Hummel har overrasket mig meget positivt indtil videre både med hjemmebane trøje og bukser samt deres træningsgear osv., så det skulle undre mig, hvis ikke de også kommer med en spændende udebanetrøje når de vurderer tiden er perfekt til det.

    Leave a comment:

Working...
X