Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hummel bliver ny trøjesponsor fra 1. januar 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Stoltjyde
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg skrev en mail til Hummels kommunikationsafdeling, med mine personlig ønsker til en ny OB-trøje. Her er et uddrag:

    "- Traditionelt design.
    - Striber på ærmerne
    - Ingen sort farve på kraven, ærmerne, e.l.
    - Sponsorfeltet integreret i trøje (mao. ikke en påtrykt "gummifirkant" med sponsoren trykt over på trøjen.
    - Af trøjerne i jeres sortiment håber jeg OBs kommer til at ligne Greüther Fürths, men med pænere integration af sponsoren.
    - Generelt er OBs fans lidt "gammeldags" i smag og holdninger, så jeg håber ikke I laver et eller andet alt for popsmart og farver-og-mønstre-agtigt, da jeg tvivler på det ville falde i god jord."

    Ved ikke om folk er enige?
    Enig i det meste, men ville godt nok ærge mig en del hvis de kom til at ligne Greuther Furths. Alt for få/brede striber og så ligger de vandret.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg skrev en mail til Hummels kommunikationsafdeling, med mine personlig ønsker til en ny OB-trøje. Her er et uddrag:

    "- Traditionelt design.
    - Striber på ærmerne
    - Ingen sort farve på kraven, ærmerne, e.l.
    - Sponsorfeltet integreret i trøje (mao. ikke en påtrykt "gummifirkant" med sponsoren trykt over på trøjen.
    - Af trøjerne i jeres sortiment håber jeg OBs kommer til at ligne Greüther Fürths, men med pænere integration af sponsoren.
    - Generelt er OBs fans lidt "gammeldags" i smag og holdninger, så jeg håber ikke I laver et eller andet alt for popsmart og farver-og-mønstre-agtigt, da jeg tvivler på det ville falde i god jord."

    Ved ikke om folk er enige?
    Absolut enig

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Go humor, er desværre ret sikker på at det ligger lysår væk at fansne skulle blive hørt.
    Jeg er slet ikke uenig, min ubetingede favorit trøje er min game langærmede Nike trøje..
    Well, der var flere der havde skrevet til både OB og Puma om trøjeafstemninger, og så lavede de en.

    Det er til gengæld helt sikkert, at man ikke bliver hørt hvis man ikke forsøger

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg skrev en mail til Hummels kommunikationsafdeling, med mine personlig ønsker til en ny OB-trøje. Her er et uddrag:

    "- Traditionelt design.
    - Striber på ærmerne
    - Ingen sort farve på kraven, ærmerne, e.l.
    - Sponsorfeltet integreret i trøje (mao. ikke en påtrykt "gummifirkant" med sponsoren trykt over på trøjen.
    - Af trøjerne i jeres sortiment håber jeg OBs kommer til at ligne Greüther Fürths, men med pænere integration af sponsoren.
    - Generelt er OBs fans lidt "gammeldags" i smag og holdninger, så jeg håber ikke I laver et eller andet alt for popsmart og farver-og-mønstre-agtigt, da jeg tvivler på det ville falde i god jord."

    Ved ikke om folk er enige?
    Der går jeg med - og ville gerne købe en ny trøje, fortrinsvis med "9 Falk" på ryggen.

    Leave a comment:


  • Wieben
    replied
    Go humor, er desværre ret sikker på at det ligger lysår væk at fansne skulle blive hørt.
    Jeg er slet ikke uenig, min ubetingede favorit trøje er min game langærmede Nike trøje..

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg skrev en mail til Hummels kommunikationsafdeling, med mine personlig ønsker til en ny OB-trøje. Her er et uddrag:

    "- Traditionelt design.
    - Striber på ærmerne
    - Ingen sort farve på kraven, ærmerne, e.l.
    - Sponsorfeltet integreret i trøje (mao. ikke en påtrykt "gummifirkant" med sponsoren trykt over på trøjen.
    - Af trøjerne i jeres sortiment håber jeg OBs kommer til at ligne Greüther Fürths, men med pænere integration af sponsoren.
    - Generelt er OBs fans lidt "gammeldags" i smag og holdninger, så jeg håber ikke I laver et eller andet alt for popsmart og farver-og-mønstre-agtigt, da jeg tvivler på det ville falde i god jord."

    Ved ikke om folk er enige?
    Meget enig.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Nope slet ikke, kunne være rart med noget tjubang! Har intet imod at man nytænkter. Kunne dog være rart med en seriøs udebanetrøje, i stedet for en standard teamwear i ensfarvet design. Esbjergs sorte nike trøje hvor de blå og hvide striber kom på tværs af trøjen, var simpelthen så flot vejet op i mod vores helt sorte dengang.

    Men en afstemning ku være sjovt, ligesom Puma lavede for lidt siden!
    Nytænkning er super, så længe det er udebanetrøjen vi snakker om. Der er jeg helt med på, at man laver noget ballade. Den Neongul-sortstribede fra den første sæson med Puma, samt vore nuværende grønne, synes jeg er ganske fede.

    Hjemmebanetrøjen skal bare være blå og hvidstribet, med striber på ærmerne og ryggen, en klassisk krave og ikke noget fandango. Men det er selvfølgelig bare min holdning

    EDIT: Og ja, en afstemning er en rigtig fin idé, men jeg tvivler på, at Hummel kan nå at udvikle tre forslag, afholde en afstemning, og have nyproducerede trøjer klar til både hold og fans til starten af februar. Måske til sommer?
    Last edited by Onkel Riffel; 21-12-2015, 21:28.

    Leave a comment:


  • Dinjo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg skrev en mail til Hummels kommunikationsafdeling, med mine personlig ønsker til en ny OB-trøje. Her er et uddrag:

    "
    - Generelt er OBs fans lidt "gammeldags" i smag og holdninger, så jeg håber ikke I laver et eller andet alt for popsmart og farver-og-mønstre-agtigt, da jeg tvivler på det ville falde i god jord."

    Ved ikke om folk er enige?
    Nope slet ikke, kunne være rart med noget tjubang! Har intet imod at man nytænkter. Kunne dog være rart med en seriøs udebanetrøje, i stedet for en standard teamwear i ensfarvet design. Esbjergs sorte nike trøje hvor de blå og hvide striber kom på tværs af trøjen, var simpelthen så flot vejet op i mod vores helt sorte dengang.

    Men en afstemning ku være sjovt, ligesom Puma lavede for lidt siden!

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg skrev en mail til Hummels kommunikationsafdeling, med mine personlig ønsker til en ny OB-trøje. Her er et uddrag:

    "- Traditionelt design.
    - Striber på ærmerne
    - Ingen sort farve på kraven, ærmerne, e.l.
    - Sponsorfeltet integreret i trøje (mao. ikke en påtrykt "gummifirkant" med sponsoren trykt over på trøjen.
    - Af trøjerne i jeres sortiment håber jeg OBs kommer til at ligne Greüther Fürths, men med pænere integration af sponsoren.
    - Generelt er OBs fans lidt "gammeldags" i smag og holdninger, så jeg håber ikke I laver et eller andet alt for popsmart og farver-og-mønstre-agtigt, da jeg tvivler på det ville falde i god jord."

    Ved ikke om folk er enige?

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Siger ikke vi får den nye trøje at se den 6. januar (træningsopstart), men står i avisen i dag, at OB vil optræde i Hummel der.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    http://forum.ob.dk/showthread.php?971-Hummel-bliver-ny-tr%F8jesponsor-fra-1-januar-2016&p=72615&viewfull=1#post72615


    Leave a comment:


  • OBligatorisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Ja, og lige de farver kunne jo evt. bruges til vores udebanetrøje, da det vil fører minderne tilbage til de gode dage mod Madrid. Vi har jo faktisk også nogle gule/sort stribede udebanetrøjer for nogle år siden. Ved ikke hvorfor vi gik væk fra det?

    Men den udgave i blå/hvid stribet, samt den her i udebane vil jeg være okay tilfreds med.
    Den er her:

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, der er vi jo så bare af divergerende opfattelser. Det er muligt de har haft nogle fede bluser i udlandet, men i Danmark synes jeg godt nok, at det har været den ene øjebæ efter den anden. Kan ikke huske en Hummel-trøje fra f.eks. Brøndby, SønderjyskE, AGF eller Horsens, jeg synes bare har været nogenlunde fed, i bedste fald kedelige.
    I al fairness, har du så nogensinde kigget på en Brøndbytrøje og tænkt: "den er sgu meget fed" - det har jeg i hvert fald aldrig ;)

    Leave a comment:


  • WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Den her er da cool nok
    Ja, og lige de farver kunne jo evt. bruges til vores udebanetrøje, da det vil fører minderne tilbage til de gode dage mod Madrid. Vi har jo faktisk også nogle gule/sort stribede udebanetrøjer for nogle år siden. Ved ikke hvorfor vi gik væk fra det?

    Men den udgave i blå/hvid stribet, samt den her i udebane vil jeg være okay tilfreds med.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Den her er da cool nok
    Ja, det er faktisk OK. Håber bare inderligt på så kan slippe for det der SPORT. Så kunne det bliver en helt hæderlig trøje.

    MvT

    Leave a comment:

Working...
X