Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Lucas Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    en interessant signing. Hellere et 19/20 årigt dansk talent der kan overraske end en afdanket og dyr svensker fra serie B, der kun kan skuffe
    Eller arrogante franske taktikmongoler, der kun kan tre ting: drible ind i modstanderen, hæve en fed løncheck og være udiciplinererede...

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    en interessant signing. Hellere et 19/20 årigt dansk talent der kan overraske end en afdanket og dyr svensker fra serie B, der kun kan skuffe

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Jesper Hansen!!!!!!! :D

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    God signing, synes jeg, omend han jo næppe går direkte ind og forstærker førsteholdet. Men en fremtidens mand, og rart at JH & Co. (også) har dét for øje. Og at de ikke er faldet helt i søvn her i transfervinduet, hvor vi dagligt må læse at Esbjerg, Vestsjælland m.fl. køber ind.
    Last edited by ScouserTommy; 17-01-2014, 13:15.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    God signing. Talentfuld spiller, som vi forhåbentlig kan udvikle til noget stort; det giver perspektiv i 4-årig kontrakt.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    LJ har været svingende. Sådan lidt himmel eller helvede. Men det vist ret normalt hans alder taget i betragtning.

    Leave a comment:


  • DanielK
    replied
    Nej. De brokker sig lidt over hans manglende niveau i efteråret. Det er nok bare sure rønnebær. Kender ikke det store til ham, men synes han lyder spændende.

    Leave a comment:


  • ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Den artikel på tipsbladet minder sku meget om den mail jeg har fået tilsendt
    Måske er rønnebærrerne sure, men et par brugere på VFF forum syntes ikke han har et imponerende niveau.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Ja velkommen til, nåede lige at skrive i en anden tråd, at vi skulle gå benhårdt efter ham.

    Jeg er meget tilfreds. Han har hurtighed, rimelig teknik og et Søren Bergsk drive, mangler så lige noget af Bergs fysik, men det er en rigtig rigtig god tilgang.

    fysik kan man heldigvis træne sig til.. Talent kan man ikke..

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Tommel op til JH. God signing!

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Den artikel på tipsbladet minder sku meget om den mail jeg har fået tilsendt

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Ja velkommen til, nåede lige at skrive i en anden tråd, at vi skulle gå benhårdt efter ham.

    Jeg er meget tilfreds. Han har hurtighed, rimelig teknik og et Søren Bergsk drive, mangler så lige noget af Bergs fysik, men det er en rigtig rigtig god tilgang.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Lidt fra Lucas selv

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...alent-i-viborg

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Fra OBs egen hjemmeside. Lidt flere detaljer. En fire-årig kontrakt tyder også på, at den sportslige ledelse har fidus til ham.

    http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-jensen.aspx
    Det lyder passende.. Og forhåbentlig er der ingen klausuler

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Fra OBs egen hjemmeside. Lidt flere detaljer. En fire-årig kontrakt tyder også på, at den sportslige ledelse har fidus til ham.

    http://www.ob.dk/artikel/ob-skriver-...as-jensen.aspx

    Leave a comment:

Working...
X