Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Lucas Jensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Hvem skulle han skubbe ned i hierakiet? Falk er vel én af de øverste på holdkortet, Emil og Kadrii er skadede det første stykke tid, N'Koum er enten væk 1. feb, eller sendt i u-truppen. Og så er vi ved at løbe tør for kantspillere.
    Både Dusan, og Barrot er venstre kantspillere som først og fremmest skal bruges. Godt nok er Barrot også venstre back, men har gjort det fornuftigt som venstre midtbane på det seneste. Lucas er højre midtbanespiller, og skal tilvænnes hvis han skal på venstre kant. Desuden må vi formode at Emil og Bashkim er klar omkring april, på den korte tid ville Lucas alligevel ikke have kunnet gøre en forskel. Så jeg mener det er bedre at spare de mønter som der skal til for at købe Lucas fri, nu hvor riget fattes penge.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg mener det er bedre at Lucas bliver i Viborg og passer sin skolegang. Det ville være besværligt for ham med træning i Ådalen, og Skolegang i Viborg, han ville alligevel ikke kunne gøre en forskel i foråret, men bare risikere at skubbe andre spillere længere ned i hierarkiet.
    Hvem skulle han skubbe ned i hierakiet? Falk er vel én af de øverste på holdkortet, Emil og Kadrii er skadede det første stykke tid, N'Koum er enten væk 1. feb, eller sendt i u-truppen. Og så er vi ved at løbe tør for kantspillere.

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Jeg mener det er bedre at Lucas bliver i Viborg og passer sin skolegang. Det ville være besværligt for ham med træning i Ådalen, og Skolegang i Viborg, han ville alligevel ikke kunne gøre en forskel i foråret, men bare risikere at skubbe andre spillere længere ned i hierarkiet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    De kan få CNK på lån i et år hvis vi får ham nu

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Enig med Troels i, at vi kan have behovet for at hente Lucas nu og enig i at Lucas´ skolegang er en vigtig ting, men ikke helt enig i, at det er op til Viborg. Det er vel OB der skal "bryde isen" og komme med et bud.

    http://www.bold.dk/nyt/OB-Kan-vaere-...et-for-Lucas-J

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Det kræver jo så bare at man har noget at kaste med...andet end sten....
    det kan du godt have ret i men med omstændighederne omkring Emil tror jeg godt det vil være muligt at finde andet end småsten

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg sad lige og læste om og hørte om Lucas, og det ser absolut godt ud. Jeg ser hellere at der kastes nogen penge efter ham end at Cedric bliver taget til nåde (som jeg ikke tror TB gør)
    Det kræver jo så bare at man har noget at kaste med...andet end sten....

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Spændende at se om OB henter Lucas allerede nu, nu da Emil er ude af de første 3-4 kampe - eller om Cedric får en chance mere....
    jeg sad lige og læste om og hørte om Lucas, og det ser absolut godt ud. Jeg ser hellere at der kastes nogen penge efter ham end at Cedric bliver taget til nåde (som jeg ikke tror TB gør)

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    En anden mulighed kunne også være at spille 4-3-1-2 med 3 CM og Falk som Offensiv midt bag to angribere.
    Problemet ved det ville være, at det ville ofre enten vores kantspillere eller vores defensive midtbane. Der er to opstillinger der umiddelbart melder sig i en 4-3-1-2

    Den defensive:
    Skoubo Mos
    Falk
    O'Brien Ari. Spelm.
    Diarra/JBL AMC KL Ruud

    Eller den offensive:
    Skoubo Mos
    Falk
    Azer SpelmannSchoop
    Ari Høegh KL Ruud.

    I den defensive ville vores kantspil være ikke-eksisterende, og vi ville være enormt nemme at lukke ned i midten. I den offensive får vi kanterne med, men har kun én decideret central midt, hvilket ville koste os defensivt, eftersom de fleste hold spiller med mindst to centralt.

    Jeg håber man henter Lucas nu, og bibeholder 4-4-1-1, med Falk på kanten, der giver os den bedste kombination af defensiv og offensiv tyngde (imo).

    Et frækt bud, hvis Lucas først kommer til sommer, kunne være JBL eller Ari på VK. Min opstilling pt.
    Mos
    Skoubo
    JBL/Lucas Schoop Spelmann Falk
    Ari AMC K. Larsen Diarra
    Toppel
    Last edited by Onkel Riffel; 23-01-2014, 22:08.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    http://kanalsport.dk/indslag/bech-om...pil-fra-dag-et

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Tror faktisk godt det kan motivere os til at byde på Lucas. Både han, OB og Viborg har ladet det stå åbent. Jeg ville umiddelbart synes det er lidt noget "baks" i forhold til, at han mangler et halvt års skolegang, men er der en løsning på det, tror jeg vi vil prøve at hente ham nu.

    Ikke at han skal sammenlignes med Emil eller være frelser, men vi har ikke mange kantspillere tilbage. I min verden Falk, JBL og Dusan og de to sidstnævnte er store spørgsmålstegn. Jeg tror vi er færdige med Cedric.

    Så har vi andre der kan stå en kant, men de er ikke naturlige kantspillere.

    Edit: Glemte lige Kadrii, men han er jo heller ikke et sikkert kort på den korte bane.
    En anden mulighed kunne også være at spille 4-3-1-2 med 3 CM og Falk som Offensiv midt bag to angribere.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Tror faktisk godt det kan motivere os til at byde på Lucas. Både han, OB og Viborg har ladet det stå åbent. Jeg ville umiddelbart synes det er lidt noget "baks" i forhold til, at han mangler et halvt års skolegang, men er der en løsning på det, tror jeg vi vil prøve at hente ham nu.

    Ikke at han skal sammenlignes med Emil eller være frelser, men vi har ikke mange kantspillere tilbage. I min verden Falk, JBL og Dusan og de to sidstnævnte er store spørgsmålstegn. Jeg tror vi er færdige med Cedric.

    Så har vi andre der kan stå en kant, men de er ikke naturlige kantspillere.

    Edit: Glemte lige Kadrii, men han er jo heller ikke et sikkert kort på den korte bane.
    Last edited by Polle; 23-01-2014, 14:42.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Spændende at se om OB henter Lucas allerede nu, nu da Emil er ude af de første 3-4 kampe - eller om Cedric får en chance mere....

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Ja, vi har masser af kantspillere i truppen og nej, jeg bifalder ikke TB's rykken rundt. Pt har vi RF, Kadrii og nr 7 der alle har været omkring landsholdet i kraft af deres position som kantspiller. Det er ret godt besat for en klub som vores.
    Og ja - vi har spillere der kan agerer en fornuftig superligakant, såfremt der er en skade/fravær til de tre bedste kantspillere i truppen.

    Mit svar var til påstanden om, at vi kun havde 2 kant spillere i truppen. Vi har 3 af høj klasse og en bunke af andre der i krisetilfælde kan agere kant.
    Det er rigtig nok, men det er til gengæld yderst tvivlsomt at Emil skulle være i truppen, når Lucas ankommer til sommer...

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
    Hvis man mener at vi har masser af kantspillere, er det jo fordi man bifalder TBs rykken rundt på spillere i vildskab. Vi har Falk og Larsen. Så har vi en del der kan udfylde position, men deres foretrukne plads er andetsteds. Det er jo ikke holdbart at Spellmann, Mos, Ari eller lignende skal spille kant.
    Ja, vi har masser af kantspillere i truppen og nej, jeg bifalder ikke TB's rykken rundt. Pt har vi RF, Kadrii og nr 7 der alle har været omkring landsholdet i kraft af deres position som kantspiller. Det er ret godt besat for en klub som vores.
    Og ja - vi har spillere der kan agerer en fornuftig superligakant, såfremt der er en skade/fravær til de tre bedste kantspillere i truppen.

    Mit svar var til påstanden om, at vi kun havde 2 kant spillere i truppen. Vi har 3 af høj klasse og en bunke af andre der i krisetilfælde kan agere kant.

    Leave a comment:

Working...
X