Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Som det ser ud vil jeg sige vi står overfor sæsonens foreløbigt vigtigste kamp... og den farligste runde i Suppen i år...

    Det er nu vi skal holde os til, vinterpausen er så småt begyndt at lure, og så er den her runde en top vs. bund runde, og der kan komme et "knæk" som godt kan blive en træls en at kæmpe imod resten af efteråret, feks. ligner det jo meget 3 point til AaB mod Hobro, og FcN og Sdr. møder EfB og AGF... De sidste to kampe er så selvfølgelig noget mere åbne kampe, men AGF og EfB point ville sgu heller ikke være så fedt at se på, så vi SKAL have point mod BIF...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
    Tror vi rammer ind i endnu et nederlag. Vores midterakse er ligaens suverænt svageste. Jeg synes det er skræmmende at den bedste OB kamp i sæsonen var i runde nr. 1, hvorvidt havde spillet sammen i 14 dage. Her efter 3-4 mdr. er spillet, gejsten og organisationen helt forsvundet.
    "undskyld mit franske" men det der er noget vrøvl...der er i langt de fleste kampe en god fight fra næsten alle mand. Der er klart begrænsninger i spillet, men indsats og attitude synes jeg ikke vi kan klandre holdet for

    Leave a comment:


  • retep
    replied
    Tror vi rammer ind i endnu et nederlag. Vores midterakse er ligaens suverænt svageste. Jeg synes det er skræmmende at den bedste OB kamp i sæsonen var i runde nr. 1, hvorvidt havde spillet sammen i 14 dage. Her efter 3-4 mdr. er spillet, gejsten og organisationen helt forsvundet.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvordan helvede kan i finde på at skifte så mange og stadig ha den største boldmongol på banen?
    Jeg er ikke så begejstret om dit ordvalg.

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Lasse ...
    Men nu til emnet selv:
    Lasse er sikker en spiller uden tekniske finesse. Og læste her at han spillede en dårlig kamp mandag. (Ved ikke om det var virkelig så dårlig, da vi hentede 1 point udebane fra et hold som stod de sidste år konstant over os i rækken, som spillede europæisk, når vi spillede mod nedrykning.) Men med hans ledenskab, attitude og fighter-vilje bringer han hele holdet fremad. Han gør under kampen det hvad man skal forvente fra en ægte leder og anfører, bygger op medspillere når de gjorde en fejl, opfordrer holdet at fighte. Nogen anden gør det som "den Røde" og derfor er han, trods af sine tekniske og spilleriske grænser, IMO uundbærlig for os.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Ari eller Lasse?
    Lasse ...

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af BLS Se indlæg
    Hvem er den største boldmongol i dine øjne?
    Ari eller Lasse?

    Leave a comment:


  • BLS
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvordan helvede kan i finde på at skifte så mange og stadig ha den største boldmongol på banen?
    Hvem er den største boldmongol i dine øjne?

    Leave a comment:


  • tommyob
    replied
    Kunne godt tænke mig at se denne opstilling

    Koval
    lund - HJ - LN - Ari
    Desler - Matti - Falk - Greve
    Festersen - AK

    Synes ofte vores spil bliver bedre, når falk placerer sig centralt og deltager i det opbyggende spil. Desuden 4 midtbanespillere, der kan arbejde begge veje.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
    Ville gerne se en opstilling ala;

    Koval
    Desler Lund LN JBL

    Falk Momo Matti MG/JJT

    Festersen KZ
    Momo?
    Seriøst?
    Gider du uddybe hvorfor netop Momo skulle starte inde?

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Hvordan helvede kan i finde på at skifte så mange og stadig ha den største boldmongol på banen?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Det bliver en sygt svær kamp også på lægterne hvor vores fesne niveau er i fare for at blive udstillet og pinagtig gjort ...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mad Dog Murdock Se indlæg
    Ville gerne se en opstilling ala;

    Koval
    Desler Lund LN JBL

    Falk Momo Matti MG/JJT

    Festersen KZ
    Har desværre tabt hver tiltro til Momo og er meget usikker om JBL. Desuden skulle vi ikke ombygge for mange. Derfor vil jeg gerne bbeholdeAri som vb. Tænker han bliver bedre med en anden makker end Emil. Kunne måske blive den her hvis vi vil har Desler som hb (personlig ville jeg hellere se ham på midtbanen/højre kant)
    Koval
    Desler Lund Nielsen Skulason
    Falk Matti JJT Greve
    Festersen Zohore

    En ægte OB-DRENGE-MIDTBANE.

    Men tror ikke at Kent vil bænke anføreren - desværre.

    Leave a comment:


  • Mad Dog Murdock
    replied
    Ville gerne se en opstilling ala;

    Koval
    Desler Lund LN JBL

    Falk Momo Matti MG/JJT

    Festersen KZ

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Hvad med en Mathias Greve ? :-)

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Det vil betyde meget for midtbanen hvis Desler er klar til at starte. Hans energi og boldsikkerhed vil hjælpe i en kamp hvor BIF med deres stærke midtbane, vil få meget spil ligesom Randers fik det igår, og vi igen vil sætte meget ind på at straffe dem på omstillinger.
    Det bliver en rigtig svær kamp. Havde BIF Kahlenberg og Agger klar i samtlige 33 kampe, ville jeg mene de var guldaspiranter, så der skal hives noget ekstraordinært op ad posen, og specielt de to nede bagi skal have en væsentlig bedre dag end tilfældet var igår!!

    Leave a comment:

Working...
X