Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • cstoltze
    replied
    Jeg er sgu ikke så sikker på vi bliver kørt over imorgen. Hvis vi spiller klogt vinder vi 2 1 igen.

    Leave a comment:


  • daniel1poulsen
    replied
    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...dby-25021.aspx
    Truppen mod Brøndby

    Noterer mig, at Jacob Barret ikke er med, desværre

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Zohore starter ethundrede procent inde i morgen.. Det kan bare ikke diskuteres, misforstås eller fortolkes på nogen måde.. Alt andet ville være grotesk og fejldisposition af dimensioner.
    Lige præcis! Alt andet ville være decideret dumt..

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Zohore starter ethundrede procent inde i morgen.. Det kan bare ikke diskuteres, misforstås eller fortolkes på nogen måde.. Alt andet ville være grotesk og fejldisposition af dimensioner.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det kan han umuligt være citeret for ... han kan jo blive skiftet ind.
    Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være et argument i sig selv, da Zohore simpelthen er i bedre form.
    Du har helt ret i at det ikke er et citat. Det er min egen subjektive tolkning/foståelse af noget Kent sagde enten før eller efter RFC kampen om hvorfor AK ikke var med, når han nu havde deltaget nogen træninger op til den kamp. Tiden vil vise om min tese holder vand...umiddelbart er det logiske helt klart at Zohore er naturlig starter, qua han formkurve. Hvis Kent har en anden opfattelse og stater med AK, og vi måske vinder eller AK scorer, så må vi vel erkende at Kent vil have i hans vurdering...

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
    Det kan han umuligt være citeret for ... han kan jo blive skiftet ind.
    Jeg kan ikke umiddelbart se at det skulle være et argument i sig selv, da Zohore simpelthen er i bedre form.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Helt enig. Han er inde i en god stime og skal da klart starte. AK må finde tilbage i form Og kæmpe sig ind på holdet.
    men for nu har zohore jo bevist sig og det bør da kaste start pladser af sig....
    Yeps. Alt andet ville være ulogisk.
    Noget andet var hvis AK havde været vores topscorer over længere tid. Så skulle han måske starte inde..
    Men Zohore og AK har vel kæmpet om pladsen ved siden af Festersen i denne sæson. Og her har Zohore slået til med mål og en opadgående formkurve rent spillemæssigt..

    Men uanset hvem der starter på toppen tror jeg ikke på sejr. Vores midtbane og forsvar er vel 2 niveauer under deres mens vores angreb kun er marginalt bedre.
    Men man kan vel altid håbe på at Koval står en brandkamp og redder alt

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Zohore skal klart starte inde
    Helt enig. Han er inde i en god stime og skal da klart starte. AK må finde tilbage i form Og kæmpe sig ind på holdet.
    men for nu har zohore jo bevist sig og det bør da kaste start pladser af sig....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Meeen man kan vel heller ikke sige Desler er i topform, men han startede jo ude sidst. Jeg tror også Zohore starter inde og AK er på bænken, simpelthen fordi Zohore er bedre i øjeblikket
    Zohore skal klart starte inde

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    lur mig om ikke...Desler virkede godt tændt og sulten i det jeg så. Han må være inde over til en startplads
    Mon ikke han burde være klar til 60-65 min. Så skal han bare starte inde

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med
    Meeen man kan vel heller ikke sige Desler er i topform, men han startede jo ude sidst. Jeg tror også Zohore starter inde og AK er på bænken, simpelthen fordi Zohore er bedre i øjeblikket

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ville være lækkert at have muligheden for at smide ham ind til sidst hvis der er brug for det..
    Det samme med Desler
    Ja, det ville det med begge.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    AK har været ude i flere uger og Zohore er i form og scorer ... han starter uden tvivl :).
    hvis jeg var i KZs bukser 😖 ville jeg også være skuffet. Jeg tror dog at hvis AK er i truppen er hans muligheder for start store med Kents holdning til at "ude af form spillere" skal skal kunne starte inde..ellers er er ingen grund til deres tilstedeværelse i truppen. Så jeg tror egentlig på AK hvis han er med

    Leave a comment:


  • cstoltze
    replied
    Spændt på om Ron vlar kommer til prøve træning i næste uge 😆

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg prøver denne her

    Koval
    Lund HJ. LN Ari
    Desler Matti Azer RF
    Fester AK

    Træls for Zohore men med BIFs lidt tunge forsvar tror jeg AK er den foretrukne
    AK har været ude i flere uger og Zohore er i form og scorer ... han starter uden tvivl :).

    Leave a comment:

Working...
X