Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-BIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Og sammen med Emil! Frygter at vores venstre side vil ikke være så prængende i aften. Håber Kent ved hvad han gør der...
    Det er jo hele tiden valg mellem pest eller kolera

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Kirkeskov på banen. Av av
    Og sammen med Emil! Frygter at vores venstre side vil ikke være så prængende i aften. Håber Kent ved hvad han gør der...

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Kirkeskov på banen. Av av
    Mærkelig opstilling - ligner en midtbane og et forsvar, der bliver kørt over.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Kirkeskov på banen. Av av

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Ari er bænket! JJ starter inde. Desler på bænken.

    LINEUP

    • 2 Mikkel Kirkeskov
    • 4 Hallgrimur Jonasson
    • 5 Lasse Nielsen
    • 7 Emil Larsen
    • 9 Rasmus Falk
    • 10 Rasmus Festersen
    • 14 Jens Jakob Thomasen
    • 17 Kenneth Zohore
    • 18 Azer Busuladzic
    • 24 Oliver Lund
    • 25 Maksym Koval (GK)

    BÆNKEN

    • 15 Lasse Kryger
    • 19 Mikkel Desler
    • 21 Mathias Greve
    • 22 Ari Skulason
    • 26 Matti Lund Nielsen
    • 27 Casper Radza (GK)
    • 28 Anders K. Jacobsen




    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    4-3 ;)
    Nårh ja selvfølgelig .. Dohh

    BIF hentede vores 3-0 føring ,, husker vi ret hurtigt var på 2-0 og vist endda på 3-0 før pausen ..
    Last edited by Magge; 01-11-2015, 14:09.

    Leave a comment:


  • Kitkat
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg møder op i dag med håbet om en kamp ala den legendariske 3-2 kamp hvor Tembo afgører kampen med målet til 3-2 ..

    Kunne ikke finde kampen men Tembo's mål er 3.35 inde i denne video med andre udenærkede scoringer .
    https://m.youtube.com/watch?v=_SM8kfn70Ag

    4-3 ;)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Jeg møder op i dag med håbet om en kamp ala den legendariske 3-2 kamp hvor Tembo afgører kampen med målet til 3-2 ..

    Kunne ikke finde kampen men Tembo's mål er 3.35 inde i denne video med andre udenærkede scoringer .
    https://m.youtube.com/watch?v=_SM8kfn70Ag

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Også enig . Og nej Pukki , Elmander og Schwarts skræmmer heller ikke her , det er snarere vores eget forsvar der skræmmer .
    Præcis. Og Pukki skræmmer i hvert fald mig - han er bare god. Men det er deres midtbane, som kommer til at køre os rundt i manegen. Kahlenberg er rigtigt god, Austin er den spiller, de har manglet, og når sådan to er på plads, så bliver deres unge også gode. Puha, hvor bliver det svært.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig. De har en skræmmende midtbane, og alle tre spillere har gevaldig optur i den for tiden, som jo ikke gør dem dårligere. Agger er tilbage i midterforsvaret.. Jeg har svært ved at tro på vi henter tre point i denne kamp.

    Men igen.. Med spillere som Falk, Zohore og Festersen.. Så kan vi altså godt få scoret et par stykker, men kan vores angribere blive sat ordentligt op? Jeg er meget spændt på om Emil får chancen for start igen.. Personligt synes jeg han må en tur på bænken.

    Desuden så skræmmer Pukki, Schwartz og Elmander mig egentlig ikke. Det kunne være meget værre.
    Også enig . Og nej Pukki , Elmander og Schwarts skræmmer heller ikke her , det er snarere vores eget forsvar der skræmmer .

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hader BIF af et godt hjerte, men kan ikke rigtig se os få point med fra denne kamp. Midtbane med Austin, Phiri, Kalle ser skræmmende ud.

    MvT
    Enig. De har en skræmmende midtbane, og alle tre spillere har gevaldig optur i den for tiden, som jo ikke gør dem dårligere. Agger er tilbage i midterforsvaret.. Jeg har svært ved at tro på vi henter tre point i denne kamp.

    Men igen.. Med spillere som Falk, Zohore og Festersen.. Så kan vi altså godt få scoret et par stykker, men kan vores angribere blive sat ordentligt op? Jeg er meget spændt på om Emil får chancen for start igen.. Personligt synes jeg han må en tur på bænken.

    Desuden så skræmmer Pukki, Schwartz og Elmander mig egentlig ikke. Det kunne være meget værre.
    Last edited by Kogtbaby88; 01-11-2015, 00:06.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Hader BIF af et godt hjerte, men kan ikke rigtig se os få point med fra denne kamp. Midtbane med Austin, Phiri, Kalle ser skræmmende ud.

    MvT

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nu vandt vi godt nok sidst, men det var bestemt ikke fordi vi var kloge eller noget lignende ... Brøndby brændte bare gang på gang.
    Forløber kampen sådan igen, så taber vi.
    Medmindre Brøndby igen, som du selv beskriver det, bare brænder gang på gang (igen) ;-) ;-)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det kan blive hvad som helst når vi spiller, men der er ikke mange hold der ligger bedre til os end Brøndby. De vil gerne have bolden uden det er alt for direkte eller fysisk. Det er "teoretisk set" guf for vores stil med ikke at have bolden og så slå til med vores gode omstillingsfolk.
    Nu vandt vi godt nok sidst, men det var bestemt ikke fordi vi var kloge eller noget lignende ... Brøndby brændte bare gang på gang.
    Forløber kampen sådan igen, så taber vi.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Jeg er sgu ikke så sikker på vi bliver kørt over imorgen. Hvis vi spiller klogt vinder vi 2 1 igen.
    Det kan blive hvad som helst når vi spiller, men der er ikke mange hold der ligger bedre til os end Brøndby. De vil gerne have bolden uden det er alt for direkte eller fysisk. Det er "teoretisk set" guf for vores stil med ikke at have bolden og så slå til med vores gode omstillingsfolk.

    Leave a comment:

Working...
X