Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd RFC - OB 26/10/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nøjes med at smide mine penge efter en zohore scoring ;) vil ikke bette mod OB og jeg kan simpelthen ikke se os vinde i dag.....men kæft hvor jeg håber jeg tager fejl
    Tillykke

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Zohore!!!!

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Yes! Yes!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    falk for fanden du skal sgutte drible så tæt på eget mål...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    tak til Lasse....fandme tæt på at gå galt allerede der

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nix , bliver ikke i dag vi holder 0'et .. Har lige som Andlox tippet 3-1 til striwerne
    nøjes med at smide mine penge efter en zohore scoring ;) vil ikke bette mod OB og jeg kan simpelthen ikke se os vinde i dag.....men kæft hvor jeg håber jeg tager fejl

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Nu har jeg gentagende gange set varmluftballonen Thomas Christensen på tribunerne i transmissioner af vores kampe.....please en eller anden sig han ikke længere har noget at gøre med ledelsen af OB

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Fedt fedt fedt med JJT!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    solgt! :)

    Men nu vi er ved drømmene kunne vi så ikke holde 0et? eller er det trods alt for urealistisk ;)
    Randers målet var naturlig offside. (Dårlig dommer). ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    opstilling;

    Koval
    Lund Nielsen Jonasson Skulason
    Falk JJT El Makrini Larsen
    Zohore Festersen

    glædeligt at ari ikke er rykket op på midten - og at JJT får chancen fra start - bliver spændende at følge ham.

    Lige nu sælger jeg den gerne for uafgjort - tror desværre vi får klø......
    skidt nyt for Matti men lækkert for JJT og alle os der håber han bliver en stjerne

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    solgt! :)

    Men nu vi er ved drømmene kunne vi så ikke holde 0et? eller er det trods alt for urealistisk ;)
    Nix , bliver ikke i dag vi holder 0'et .. Har lige som Andlox tippet 3-1 til striwerne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Virkelig spændende med JJT. Ham har jeg godt nok store forventninger til - det bliver rigtig spændende at følge.

    Dejligt med Zohore i front, han er inde i hans bedste stime nogensinde.. Og den må godt fortsætte.

    Endnu mere spændende med Emil; Hvilket niveau han finder i dag? Jeg kan ikke huske hans sidste gode kamp.. Han har godt nok være ringe de sidste mange kampe. Desværre for ham og os.
    Det gjorde han i August inden transfervinduet lukkede

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Nej, nej, JJT bliver den rigtige makker for El Makrini, Greve kommer ind for Emil og scorer til 3:1 for os i 87. min. (Oh, jeg glemte: Koval overbeviser i en fantastisk kamp med flere verdensklasseredninger.)
    Come on, boys!
    solgt! :)

    Men nu vi er ved drømmene kunne vi så ikke holde 0et? eller er det trods alt for urealistisk ;)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    opstilling;

    Komakker for Rlnd Nielsen Jonasson Skulason
    Falk JJT El Makrini Larsen
    Zohore Festersen

    glædeligt at ari ikke er rykket op på midten - og at JJT får chancen fra start - bliver spændende at følge ham.

    Lige nu sælger jeg den gerne for uafgjort - tror desværre vi får klø......
    Nej, nej, JJT bliver den rigtige makker for El Makrini, Greve kommer ind for Emil og scorer til 3:1 for os i 87. min. (Oh, jeg glemte: Koval overbeviser i en fantastisk kamp med flere verdensklasseredninger.)
    Come on, boys!

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Virkelig spændende med JJT. Ham har jeg godt nok store forventninger til - det bliver rigtig spændende at følge.

    Dejligt med Zohore i front, han er inde i hans bedste stime nogensinde.. Og den må godt fortsætte.

    Endnu mere spændende med Emil; Hvilket niveau han finder i dag? Jeg kan ikke huske hans sidste gode kamp.. Han har godt nok være ringe de sidste mange kampe. Desværre for ham og os.
    Last edited by Kogtbaby88; 26-10-2015, 18:53.

    Leave a comment:

Working...
X