Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Synes det er 50/50 med Mos, hvis han scorer fra 6 mål og opefter i foråret, så skal man være sikker på man har et bedre alternativ, inden man siger nej tak.

    Jeg er enig i, at han ikke kan ret meget andet end at lave mål. Til gengæld laver han mange mål fordi han løber på den rigtige måde i feltet. Det er ikke noget man kan lære. Steffen Højer og Jon Dahl er andre med samme evne.
    Så det du siger, er at man skal være sikker på at finde en angriber der er god for 12+ mål pr. sæson, før man siger nej til Mos. Det giver mening.

    Noget helt andet er, at du har ret i at tap-ins også er en evne. En angriber der kan sætte seks mål på en halvsæson skal man ikke kimse af. Hvis rygterne om en frikøbsklausul på 3-4 mil er korrekt, så synes jeg ikke der er så meget at rafle om. Det er ikke fordi vi vælter os i skarpe angribere.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Synes det er 50/50 med Mos, hvis han scorer fra 6 mål og opefter i foråret, så skal man være sikker på man har et bedre alternativ, inden man siger nej tak.

    Jeg er enig i, at han ikke kan ret meget andet end at lave mål. Til gengæld laver han mange mål fordi han løber på den rigtige måde i feltet. Det er ikke noget man kan lære. Steffen Højer og Jon Dahl er andre med samme evne.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
    Håber ikke vi skriver med ham.. I mine øjne har han ikke vist, at han er den rette mand for os..

    Ja, han har da lavet nogle mål, men synes ikke rigtig nogen af dem har været noget, som en serie 1-spiller, ikke ville kunne have sparket ind..
    Han udgør heller ikke den store trussel for et forsvar, og det der burde være en af hans store forcer (farten), er ikke meget bedre end alle andre i superligaen..

    Et ret stort nej tak herfra.. Et kæmpe nej tak, hvis vi skal betale for at købe ham fri..
    En Serie-1 spiller kan ret beset også score fra 40 meter. Men endnu mangler jeg alligevel at se en Serie1 spiller gå direkte til superligaen og ramme indenfor målet 6 gange på en halvsæson.
    Såfremt vi får en angriber med fart, styrke og potens (Kadrii tak) kan jeg godt se det fornuftige i at have Mos, hvis han ikke er for dyr. Han får nok ikke mange andre bedre tilbud end fra en klub som os..

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    så må han gå ned i løn hvis han vil spille noget bold
    Synes egentlig, når man hører eller læser noget omkring ham, også i denne artikel, at han virker til at have en ganske fornuftig indstilling til tingene, så måske, i tilfælde af hans løn i FcK er så høj, er det ikke umuligt at, om ikke andet, så i hvert fald at mødes på midten med ham...

    Leave a comment:


  • Bayliss
    replied
    Håber ikke vi skriver med ham.. I mine øjne har han ikke vist, at han er den rette mand for os..

    Ja, han har da lavet nogle mål, men synes ikke rigtig nogen af dem har været noget, som en serie 1-spiller, ikke ville kunne have sparket ind..
    Han udgør heller ikke den store trussel for et forsvar, og det der burde være en af hans store forcer (farten), er ikke meget bedre end alle andre i superligaen..

    Et ret stort nej tak herfra.. Et kæmpe nej tak, hvis vi skal betale for at købe ham fri..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
    Mon ikke han har et relativ høj løn i FuCK, jeg kan godt være i tvivl om vi kan løfte den del...


    - Kenned
    så må han gå ned i løn hvis han vil spille noget bold

    Leave a comment:


  • kennedodense
    replied
    Mon ikke han har et relativ høj løn i FuCK, jeg kan godt være i tvivl om vi kan løfte den del...


    - Kenned

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Spændende at se om vi køber ham fri for en 2-3 mill...
    en 6-7 kasser minimum i foråret vil nok gøre det nemmere for OB at træffe et valg

    Leave a comment:


  • Plum
    started a topic Mos

    Mos

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dialog-med-fck
Working...
X