Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvis Se indlæg
    Jow jow, men du forudsætter jo at han kommer op på 10-12 mål. Jeg tror ikke at han kommer derop.
    det klarer han umiddelbart uden de store problemer IMO..
    3-5 mål på 15 kampe skal han nok lave

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvis Se indlæg
    Jow jow, men du forudsætter jo at han kommer op på 10-12 mål. Jeg tror ikke at han kommer derop.
    Fire mål i femten kampe i foråret er da absolut et realistisk mål. Det tror jeg helt sikkert han når, hvis han ellers er skadesfri.

    Leave a comment:


  • Elvis
    replied
    Jow jow, men du forudsætter jo at han kommer op på 10-12 mål. Jeg tror ikke at han kommer derop.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg synes ikke der er så meget at rafle om. En spiller der kan score en ti-tolv mål pr sæson, for tre millioner. Det får man ikke mange steder. At jeg så er enig i de fleste herindes karakteristik af hans fodboldmæssige evner og fysik, er noget andet.

    Men de dage, hvor man lige hentede en spiller i udlandet på en guldrandet kontrakt er ovre. Hvis vi skal hente guldfugle, bliver det nok lottokuponer i fra de lavere rækker i DK eller Skandinavien. Og indtil sådan én dukker op, ville det i min optik være at smide guld på gaden ikke at signe den angriber i truppen, der har scoret flest mål. Giv ham evt. en præstationsbetinget kontrakt på maks. et par år.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg ser heller ikke det store i ham (vil helt vildt gerne modbevises i foråret!!)
    Hastigheden er jævn/middelmådig. Det samme er teknikken.
    Fysikken er...ja, et fingerknips, og så er han af vejen.
    Målnæsen - at stå det rette sted på det rette tidspunkt, synes så til gengæld at være intakt.

    Er det det, vi i OB kan hente for de midler, der nu engang er til rådighed? Det er det måske. Og ja....der er jo i hvert fald nok flere mål i ham end der er i Bodul....men imponeret er jeg ikke.
    om han lige er min ønske angriber ved jeg heller ikke....men lige præcis det der med målnæsen det er sgu en væsenlig egenskab og noget der i den grad mangler i OB for det er sgutte meget "næse" de andre angribere har

    Leave a comment:


  • Wieben
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Mos er nu heller ikke specielt hurtig - langsommere end Emil men hurtigere end Vadocz. Sådan lidt midt imellem.

    3 mio. synes jeg egentlig er en pæn sjat, det er trods alt 3/4 gange Emil, for en angriber hvis klart største force er at stå det rigtige sted med en dygtig inderside. Foråret må nok afgøre det.
    Pris mæssigt er det vel ikke rimeligt at sammenligne med Emil, for han er jo alt for billig. Set i lyset af at han rent faktisk score mål, er 3 mill vel i OB's øjenhøjde!?

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvis Se indlæg
    Hvorfor er det at jeg ikke kan se det som I kan se, når I mener at han er en hurtig angriber?

    Han er yderst sympatisk, arbejder hårdt, vil holdet det bedste. Derfra og til at købe ham som decideret førsteangriber er der, i mine øjne, langt. Kan vi få ham til fornuftige penge, skibbe nogle andre afsted og hente en angriber fra øverste hylde, som vi havde i Djiby og Utaka, er det at foretrække.
    Jeg ser heller ikke det store i ham (vil helt vildt gerne modbevises i foråret!!)
    Hastigheden er jævn/middelmådig. Det samme er teknikken.
    Fysikken er...ja, et fingerknips, og så er han af vejen.
    Målnæsen - at stå det rette sted på det rette tidspunkt, synes så til gengæld at være intakt.

    Er det det, vi i OB kan hente for de midler, der nu engang er til rådighed? Det er det måske. Og ja....der er jo i hvert fald nok flere mål i ham end der er i Bodul....men imponeret er jeg ikke.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Elvis Se indlæg
    Hvorfor er det at jeg ikke kan se det som I kan se, når I mener at han er en hurtig angriber?

    Han er yderst sympatisk, arbejder hårdt, vil holdet det bedste. Derfra og til at købe ham som decideret førsteangriber er der, i mine øjne, langt. Kan vi få ham til fornuftige penge, skibbe nogle andre afsted og hente en angriber fra øverste hylde, som vi havde i Djiby og Utaka, er det at foretrække.
    Mos er nu heller ikke specielt hurtig - langsommere end Emil men hurtigere end Vadocz. Sådan lidt midt imellem.

    3 mio. synes jeg egentlig er en pæn sjat, det er trods alt 3/4 gange Emil, for en angriber hvis klart største force er at stå det rigtige sted med en dygtig inderside. Foråret må nok afgøre det.

    Leave a comment:


  • Elvis
    replied
    Hvorfor er det at jeg ikke kan se det som I kan se, når I mener at han er en hurtig angriber?

    Han er yderst sympatisk, arbejder hårdt, vil holdet det bedste. Derfra og til at købe ham som decideret førsteangriber er der, i mine øjne, langt. Kan vi få ham til fornuftige penge, skibbe nogle andre afsted og hente en angriber fra øverste hylde, som vi havde i Djiby og Utaka, er det at foretrække.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nkurrence-i-ob

    venlig mand må man sige

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Jeg er ikke vildt begejstret, må jeg indrømme. Fin løsning her og nu, da vi manglede lidt fart oppe foran efter Kadriis skade, men fremafrettet kan jeg ikke se, han passer godt ind i truppen. Han er ikke god nok med bolden, ikke taktisk nok. At Bodul så også er uduelig er så en anden snak. Vi skal have en boksangriber, som også kan spille med ryggen til modstandernes forsvar.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det er nok det jeg siger, ja - Men det er ikke det jeg mener. En type med 10 mål om året, der fylder en masse eller sætter en masse i gang som en Kadrii, er helt sikkert at foretrække.

    Helt enig.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Så det du siger, er at man skal være sikker på at finde en angriber der er god for 12+ mål pr. sæson, før man siger nej til Mos. Det giver mening.
    Det er nok det jeg siger, ja - Men det er ikke det jeg mener. En type med 10 mål om året, der fylder en masse eller sætter en masse i gang som en Kadrii, er helt sikkert at foretrække.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Mos har været her 4½ måned, spillet i de 3½ af dem, hvilket har kastet 6 mål og en assist af sig, i 11 kampe(717 min.), og kun en enkelt kamp er det blevet til alle 90 min... Det er 119.5 min. pr mål, hvilket giver ham en 1. plads i ligaen for efteråret... Og det er 102 min. for hver mål/assist han laver, hvilket er det 2. højeste i Suppen i efteråret på "mål/assist" listen...

    Sidst vi havde en i nærheden af den statistik, ja der smed vi ham ned som venstre back...
    På papiret er det jo lige før vi har en historisk farlig mand i Mos...
    Last edited by Kaspernon; 15-01-2014, 15:08.

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Ud med skoubo's lønkroner og brug dem på mos.

    Mos passer langt bedre ind i vores spil end bodul+skoubo

    Leave a comment:

Working...
X