Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Vi skal score mindst tre mål, når Tørnes er på kassen. I hvert fald hvis vi drømmer om at vinde.
    Nej vi skal score 3 mål, fordi defensiven er så svag!

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Vi skal score mindst tre mål, når Tørnes er på kassen. I hvert fald hvis vi drømmer om at vinde.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-til-aab-kamp

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Hahaha! "Ingen ved hvorfor han går med frem. Men det gør han altså". :-D
    Det lyder mere som Falkesgaard...

    Leave a comment:


  • Bageren
    replied
    Tørnæs

    Lund Hagrimmur Lasse Kirke

    Greve** Makrini Ari* Emil

    Falk Festersen

    Joker: AK

    * Håber snart vi går over til at spille med én 6'er og en 8'er. Og så ville jeg til at stille med JJT inde.
    ** Greve er undervurderet. Han er bare god. Masser af bevægelse. Dynamisk når vi ikke har bolden. Og god med fødderne og konstant i bevægelse når vi har bolden! Zohore er tung i presspil. Vil noget hellere have Greve inde og Falk og Festersen på toppen. Med AKJ som joker.

    Faktisk ikke et dårligt hold vi har!! (Selvom jeg gerne så AA+ Midterforsvarer og Målmand - AKJ er erstatning for Falk)

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Vi vinder 1-0 på det mål Tørnæs sakser i kassen i det 6. minut. Ingen ved hvorfor han går med frem. Men det gør han altså.
    Det lyder lidt som Tørnes ...

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Vi vinder 1-0 på det mål Tørnæs sakser i kassen i det 6. minut. Ingen ved hvorfor han går med frem. Men det gør han altså.
    Hahaha! "Ingen ved hvorfor han går med frem. Men det gør han altså". :-D

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Vi vinder 1-0 på det mål Tørnæs sakser i kassen i det 6. minut. Ingen ved hvorfor han går med frem. Men det gør han altså.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Jo. Han laver et galaktisk indhop i minut 63 og brænder totalt igennem med to mål og en assist. Vi vinder 4-2 i en sand drømmekamp og på trods af mål til AK, bliver El Makrini MOM, da han ejer banen i hele kampen.

    MvT
    Også købt! (Tilbuddet er ja endnu bedre end det Henning001 gjorte.)

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Er med på at AK starter inde. Mon ikke han er ekstra motiveret mod sin tidligere klub?
    Jo. Han laver et galaktisk indhop i minut 63 og brænder totalt igennem med to mål og en assist. Vi vinder 4-2 i en sand drømmekamp og på trods af mål til AK, bliver El Makrini MOM, da han ejer banen i hele kampen.

    MvT

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Det er heller ikke nødvendigt. Han kommer på banen 10 minutter før tid, udligner til 1-1 og lægger op til Oliver Lunds sejrsmål i overtiden. (helt frit hovedstød, da forsvaret kun holder øje med Festersen)
    Købt!

    Leave a comment:


  • Henning001
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg er ret sikker på han starter på bænken, han er ikke klar til en hel kamp endnu, på grund af syltningen i AaB.
    Det er heller ikke nødvendigt. Han kommer på banen 10 minutter før tid, udligner til 1-1 og lægger op til Oliver Lunds sejrsmål i overtiden. (helt frit hovedstød, da forsvaret kun holder øje med Festersen)

    Leave a comment:


  • OB4fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg er ret sikker på han starter på bænken, han er ikke klar til en hel kamp endnu, på grund af syltningen i AaB.
    Du har nok ret :)

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Er med på at AK starter inde. Mon ikke han er ekstra motiveret mod sin tidligere klub?
    Jeg er ret sikker på han starter på bænken, han er ikke klar til en hel kamp endnu, på grund af syltningen i AaB.

    Leave a comment:


  • jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg mener ikke zohore har spillet sig af holdet. Kan slet ikke se AK starte inde. Synes det er mærkeligt han ikke var med i reservekampen i går.
    Formodentlig for at få maksimal træning sammen med 1. holdet. Han er formodentlig tættere på en startplads end nogen af dem, der var med i går.

    Leave a comment:

Working...
X