Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bashkim Kadrii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.

    I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:

    "Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."

    Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.

    Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.

    Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.
    Enig….Sådan må det være. Men så skal de altså finde en gpd angriber for skal vi sige halvdelen.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg har fundet prisen vi fik for Kadrii.

    I fredagens Tipsblad var der et interview med Ståle Solbakken, hvor jeg bed mærke i flg. sætning:

    "Igor (Vetokele, der blev solgt til Charlton) gav stort set det samme, som vi har givet for Bashkim og Amartey."

    Vi har ikke fået prisen på Bashkim, men vi har fået priserne på Vetokele og Amertey. Vetokele blev solgt for 22 millioner, og Amartey blev købt for 14. Når Ståle siger "stort set", må det betyde, at de 22 mil ikke helt dækkede indkøbet af Bashkim og Amartey.

    Ergo har vi fået min. 8-9 millioner for Bashkim. Og jeg har hørt, at der skulle være klausuler i kontrakten om spillede kampe, CL, osv.

    Jeg synes det er en fair pris for en spiller med mindre end et år tilbage af sin kontrakt. Ståle siger også, at Kadrii havde været på blokken hos dem i længere tid, hvilket bekræfter de forlydender der var sidste år om kontakt mellem klubberne.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
    Burde vi ikke undlade at dvæle unødigt ved Kadrii og andre hedengangne OB'ere?

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Få nu rykket denne tråd i off topic. Tråde om Karim Zaza og Bjarne Jensen hører heller ikke til denne kategori...

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Man kan vende den om og spørge: er der nogen hos FCK, som ikke ville være i startopstillingen hos os? Falk ville nok starte i stedet for Amankwaa, men derudover er vi i min optik bagud på alle pladser pt.
    Helt sikkert. De plejer dog at være til at tale med i ligaen. Vi har da været foran i de sidste par kampe. Men hvis de får det mandskab spillet sammen, bliver det vanvittigt.

    Leave a comment:

Working...
X