Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rygterne siger 10-12 mill... Og jeg er enig i at vi skal undgå panik køb..
    Men målmandsposten er rystende usikker med hvem er klar og hvornår samt at jeg ikke syntes at Greve er angriber. Så der er kun 2 rigtige angribere + en masse der "kan" spille pladsen.. Men kun 2 rigtige angribere er for lidt
    Jeg synes netop Greve bør spilles længere fremme. Ser ham som angriber, der KAN bruges på midten, men dér ser jeg ikke plads til ham længere, med så mange midtbanespillere i truppen. Greve har ofte været dygtig til, at gå med i de snævre kombinationer på kanten af feltet, og dukke op som en goal poacher i feltet, så han har imo. en målnæse, der jo givetvis vil komme mere til udfoldelse, hvis han får nogle chancer i front.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Well går da ud fra de er forberedte på evt spillersalg og har en plan både A, B og C i så fald.......det er vel det den sportslige ledelse for sin hyre for

      jeg synes ikke nødvendigvis vi kommer specielt styrkede ud af dette vindue, på den lange bane jo, men ihvertfald ikke på her og nu kontoen....og det synes jeg sgu er lidt bekymrende...
      Vi har et vindue mere inden det bliver alvorligt. Jeg er ikke nervøs for foråret. Truppen er bred nok.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Jeg synes netop Greve bør spilles længere fremme. Ser ham som angriber, der KAN bruges på midten, men dér ser jeg ikke plads til ham længere, med så mange midtbanespillere i truppen. Greve har ofte været dygtig til, at gå med i de snævre kombinationer på kanten af feltet, og dukke op som en goal poacher i feltet, så han har imo. en målnæse, der jo givetvis vil komme mere til udfoldelse, hvis han får nogle chancer i front.
        Enig. Jeg tror heller ikke han besidder speeden til at spille kant. Han er dygtig teknisk velfunderet spiller, som er god i rum og kombinationer, men han er jo ikke en der sætter en mand på fart eller driblinger - om ex-Nr. 7 gjorde i sine velmagtsdage.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
          Jeg synes netop Greve bør spilles længere fremme. Ser ham som angriber, der KAN bruges på midten, men dér ser jeg ikke plads til ham længere, med så mange midtbanespillere i truppen. Greve har ofte været dygtig til, at gå med i de snævre kombinationer på kanten af feltet, og dukke op som en goal poacher i feltet, så han har imo. en målnæse, der jo givetvis vil komme mere til udfoldelse, hvis han får nogle chancer i front.
          Tror bare ikke på at han er målfarlig nok til at spille angriber i en klub som OB

          Comment


            Nu sidder jeg og får grå hår i hoved er der mon nogle på dette kloge forum som kan hjælpe.

            Det handler om Zohore og evt. videresalg klausul hvis han skal skifte permanent til Cardiff. De behøver jo teknisk set ikke betale for ham når de to klubber har samme ejer?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Nu sidder jeg og får grå hår i hoved er der mon nogle på dette kloge forum som kan hjælpe.

              Det handler om Zohore og evt. videresalg klausul hvis han skal skifte permanent til Cardiff. De behøver jo teknisk set ikke betale for ham når de to klubber har samme ejer?
              Hvis han skifter frem og tilbage på leje mellem Kortrijk og Cardiff, vil der ikke komme nogen videresalgsklausul i spil.
              Men mon ikke at OB har været opmærksomme på det sælsomme arrangement mellem Vincent Tans forskellige klubber, og har forlangt en større pris med det samme, frem for en videresalgsklausul. Man har jo hele tiden vidst, at han ville blive købt af den ene klub, og lejet til den anden.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Hvis han skifter frem og tilbage på leje mellem Kortrijk og Cardiff, vil der ikke komme nogen videresalgsklausul i spil.
                Men mon ikke at OB har været opmærksomme på det sælsomme arrangement mellem Vincent Tans forskellige klubber, og har forlangt en større pris med det samme, frem for en videresalgsklausul. Man har jo hele tiden vidst, at han ville blive købt af den ene klub, og lejet til den anden.
                Skulle han til gengæld slå igennem og blive solgt til en klub højere i hierarkiet i England må man til gengæld gå ud fra at der falder lidt penge af til os, da det jo officielt vil være et skift på tværs af landegrænser.

                Comment


                  Kommer det ikke an på salgets klausuler? Vi har jo ingen uddannelsespenge at hente, og hvis han er solgt uden videresalgsklausuler, ser vi vel ikke en krone, uanset om han bliver solgt til Cardiff eller en anden klub...?

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Kommer det ikke an på salgets klausuler? Vi har jo ingen uddannelsespenge at hente, og hvis han er solgt uden videresalgsklausuler, ser vi vel ikke en krone, uanset om han bliver solgt til Cardiff eller en anden klub...?

                    Mvh

                    MaxHH
                    0,5 % pr år indtil han fylder 23. Og han var her et års tid.

                    Så hvis han bliver solgt for 300 millioner får vi 1.5 million
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      0,5 % pr år indtil han fylder 23. Og han var her et års tid.

                      Så hvis han bliver solgt for 300 millioner får vi 1.5 million
                      Troede det stoppede ved 21... My bad.

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        0,5 % pr år indtil han fylder 23. Og han var her et års tid.

                        Så hvis han bliver solgt for 300 millioner får vi 1.5 million
                        Haha man skal aldrig sige aldrig i engelsk fodbold... eller kinesisk, for den sags skyld. Hvad var det dog for et øg af en talentløs angriber, jeg læste om igår, var skiftet imellem to engelsk klubber for svimlende 70 mio.

                        Og var det 300 mio. for, bænkevarmeren Jackson Martinez, fra Atletico til Fengshoui Gongong FC (whatever...) ?

                        Det er tæt på at overgangssummen, for Bale til Real Madrid, kunne ligne et regulært scoop...

                        Comment


                          Spalvis til Sporting fra sommer af, AaB opjusterer med 7-12 mio. Det kan jeg godt godte mig over, når man ser på hvad vi fik for Zohore.

                          Comment


                            Zohore fik forresten debut i lørdags, hvis folk ikke lige har været opmærksomme omkring dette. Han fik det sidste kvarter. Kampen sluttede dog 0-0.

                            Comment


                              Ja, Zohore-handlen var god, men jeg tænker, at der er nogle aftaler i Spalvis-handlen, som gør, at AaB får nogle bonusser, hvis han scorer et vist antal mål, spiller et bestemt antal kampe og alle de ting, som sikrer Sporting, at de ikke betaler for meget, hvis han flopper

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Spalvis til Sporting fra sommer af, AaB opjusterer med 7-12 mio. Det kan jeg godt godte mig over, når man ser på hvad vi fik for Zohore.
                                Det kunne vel betyde, at at man har fået 15-20 for ham og regner med at skulle investere de 8 millioner i en afløser til sommer? Eller er det forkert tolket?

                                Comment

                                Working...
                                X