Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
Collapse
X
-
Keskinen er fed! Der er lidt Søren Berg-vipes over ham. GG er, som i alle andre kampe, anonym, og det er snart på tide at reagere på på det. Krølle ville være en fin mulighed dér, hvis én af vores 9000 venstrebenede forsvarsspillere begynder at vise noget…
-
Problemet med VAR er, at der tydeligt opstår et psykologisk bias for dommeren, når han skal revurdere. Mere viden er godt, men når en mindre erfaren dommer står overfor en mere erfaren dommer som 4. dommer, der har bedre tid til at se klippet, så er det overordentligt svært at gå imod.
Leave a comment:
-
Jeg tænker de har siddet og drukket tæt ude i VAR-vognenOprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
Jeg tænker de er kommet frem til at det er Krølle som sparker ind i Randers spilleren og derfor ikke er straffe
- Likes 4
Leave a comment:
-
altså jeg forstår det heller ikke. Drop det lorte VAR - så er det dommeren der styre spillet, tager han fejl. så tager han fejl.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Jeg forstår bare ikke hvorfor han vælger at negligere det benspænd der var på Krølle
Det bliver jo åbenlyst ikke mere "rigtigt" af at have VAR når man så kan stille spørgsmål til hvorfor den og den situation ikke blev set igennem.
Og mens vi er i gang - så drop nedryknings- og medaljespil...lige-ud-turnering igen tak.
- Likes 6
Leave a comment:
-
https://x.com/LeandinhoDK/status/2099143221121069459
Leander mener tydeligvis heller ikke der er nok til at omstøde det straffespark.....
Leave a comment:
-
Jeg forstår bare ikke hvorfor han vælger at negligere det benspænd der var på KrølleOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
han forstår så heller ikke at der ikke skulle kigges på den første.
Fokus nu OB
Leave a comment:
-
-
Keskinen i hopla og med slutprodukt er sateme er en dejlig fodboldspiller - hold da op.
Leave a comment:
Leave a comment: