Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 13/09/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Med den kamp han har spillet, kan man godt undre sig over at Sandberg ikke har spillet mere
    ja som minimum burde han kunne få nogle indhop når Falk eller Ouedraogo går døde. For tænker han ryger på bænken igen når Ulvestad og Ouedraogo er klar igen.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Gomez ind for Topi

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    5 mand i forsvaret. Det går galt. Det ved vi jo efter alle de år.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Gomez ind - Keskinen ud

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Med den kamp han har spillet, kan man godt undre sig over at Sandberg ikke har spillet mere

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Rakneberg tæt på at koste. Fejlvurderet et højt indlæg hvad giver en god chance for Randers

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Nu håber jeg ikke vi smider det overtag vi var ved at få. Synes at Falk, Sandberg og Anssi har haft fint styr på det
    Enig.
    Samdberg gør det rigtig godt

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Kommentatorerne er blevet lidt stille efter OB kom foran.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.

Enig omkring de andre.
    enig - hanhar gjort det fint, dejligt med noget slutprodukt.

Derfor kunne jeg godt ønske mig at hans evne til at træffe de rigtige beslutninger blev lidt bedre, det kan jo komme

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Rakneberg ind for Krølle

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Er du gal et legendarisk klip af en uheldig gut der mister sin fadøl under jublen ved 2-1 scoringen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Andersen ud - Rackneberg ind

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Stærk kamp af Krølle. Synes samarbejdet med Keskinen har været fremragende

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.

Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.

Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?
    Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.

Enig omkring de andre.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.

Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.

Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?
    Keskinen kan virkelig være frustrerende, men jeg tænker vi skal acceptere at styrken ved ham, er den mængde af chancer han skaber. Det kan godt være at han ikke lykkes med alt, men alle de ting han kommer frem til, har også en værdi

Leave a comment:

Working...
X