Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Randers - OB 13/09/2026
Collapse
X
-
ja som minimum burde han kunne få nogle indhop når Falk eller Ouedraogo går døde. For tænker han ryger på bænken igen når Ulvestad og Ouedraogo er klar igen.
-
Med den kamp han har spillet, kan man godt undre sig over at Sandberg ikke har spillet mere
- Likes 5
Leave a comment:
-
Rakneberg tæt på at koste. Fejlvurderet et højt indlæg hvad giver en god chance for Randers
Leave a comment:
-
enig - hanhar gjort det fint, dejligt med noget slutprodukt.Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.
Enig omkring de andre.
Derfor kunne jeg godt ønske mig at hans evne til at træffe de rigtige beslutninger blev lidt bedre, det kan jo komme
- Likes 1
Leave a comment:
-
Er du gal et legendarisk klip af en uheldig gut der mister sin fadøl under jublen ved 2-1 scoringen
- Likes 6
Leave a comment:
-
Stærk kamp af Krølle. Synes samarbejdet med Keskinen har været fremragende
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg synes ikke, vi kan forlange meget mere af Keskinen. Et mål og en assist og generelt vores farligste offensivspiller i dag. Så må vi leve med, at han nogen gange dribler ind i en blindgyde.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.
Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.
Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?
Enig omkring de andre.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Keskinen kan virkelig være frustrerende, men jeg tænker vi skal acceptere at styrken ved ham, er den mængde af chancer han skaber. Det kan godt være at han ikke lykkes med alt, men alle de ting han kommer frem til, har også en værdiOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Keskinen begynder at få noget selvtillid - men fuck hvor kan han også være frustrerende.
Klart bedre spil i dag - mangler stadig en del, og særligt Gammelgaard og Arp skal til at steppe op.
Suhonen fra start næste gang måske? Andersen på kant og Reckneberg på vb?
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: