Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 14. Vol 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • grønært
    replied
    AAbech fritstillet, Ja tak, hent ham.

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Rene spekulationer, men måske hænger den pludselige kontraktophævelse sammen med klubbens diskvalifikation fra ChampionsLeague. De stod til at gå videre efter at have slået Celtic over 2 kampe, men ryger ud på et skrivebordsnederlag, efter at have anvendt en spiller uden tilladelse.

    Så vidt jeg kan forstå, er de trængte økonomisk, men det kan så undre, at der ikke er større klubber der springer til. Måske pga. hans manglende resultater for det Georgiske landshold. Stadig pudsigt - jeg tror der skal handles meget hurtigt, hvis vi skal sikre os ham, der må være flere der melder sig interesseret.
    Last edited by Netsirk; 13-08-2014, 01:10.

    Leave a comment:


  • Morre
    replied
    Jeg vælger ikke at hoppe ind i diskussionen om hvor vidt han bliver klar til Randers kampen fordi Han ikke er signet endnu. "Kun" rygte. og jeg har tidligere erfaret (tror ikke jeg er den eneste) at jeg er blevet slemt skuffet (i virkeligheden en underdrivelse) fordi jeg har sat næsen op efter at vi ville få en spiller som var rygtet til os...

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Håber det lykkedes at Signe ham, desværre bliver det nok svært at få ham spilleberettiget til Randers kampen, da der nok går lidt tid med arbejdstilladelsen. Men han lyder godt nok spændende.
    Hvis han har arbejdstilladelse i Polen, der er et EU-land, er han vel også arbejdsberettiget i DK, no?

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    http://www.b.dk/sport/det-retoriske-...r-bag-makienok

    "Kunne nogen måske lige tage mandelgavebogen fra Fernando Olsen og minde Karsten Aabrink om, at han som fodboldagent selv talte om hele mennesker?"
    Jeg kan sgu godt lide Fjeldgaard. Ham vil gerne læse og se noget med. Onside/Viasat debat/FCK-BIF TV har jeg for længst opgivet; bruger kun deres highlight videoer.

    Leave a comment:

Working...
X