Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningen sæson 26/27
Collapse
X
-
Det burde enhver kunne se, det gjorde jo voldsomt ondt i øjnene da jeg så startopstillingen, Sørensen , Therkelildsen og Gomez .. av , av , av .
-
Vi kan umuligt være de eneste, der kan se dét? For mig virker det stadig totalt uansvarligt at vores forsvar, igen, er i en tilstand af total forfald med 14 dage til sæsonstart. Det her virker som noget, vi har set alt for mange gange. Og jeg er pisse ligeglad med at vi formåede at få Keskinen. Der skal bruges moneter på dét forsvar, ellers er alt andet totalt ligegyldigt.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
enig , det er ent meget lavt antal han formår at forhindre.
Generelt så navigerer han helt håbløst defensivt.
MvH ChrisOB
- Likes 6
Leave a comment:
-
For 3. Gang på 25 min, får Vallys en helt uprovokeret chance i ryggen på Therkildsen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Du er svært begejstret for FCM, hva?Oprindeligt indsendt af Online Se indlægVed godt at FCM er længere fremme end Cardiff (der skal spille Championship om en måneds tid), men sidstnævnte lignende jo træningskegler og unge spillere som Bak, Etim og Gogorza boltrede sig og skal nok ryge for meget store beløb.
Glæder mig vildt til at se kampen på fredag og hvor vi selv står inden sæsonstart
P.S. FCM vandt 6-0 i Wales
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nej, kommentareren bytter hele tiden rundt på Niemic og ArpOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Bar det ikke Arp ?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ved godt at FCM er længere fremme end Cardiff (der skal spille Championship om en måneds tid), men sidstnævnte lignende jo træningskegler og unge spillere som Bak, Etim og Gogorza boltrede sig og skal nok ryge for meget store beløb.
Glæder mig vildt til at se kampen på fredag og hvor vi selv står inden sæsonstart... og specielt duellen mellem Adam og Osorio/NK
P.S. FCM vandt 6-0 i WalesLast edited by Online; 11-07-2026, 14:25.
Leave a comment:
-
Adam Sørensen virker altid på mig, at han aldrig er blevet skolet til at forhindre indlæg.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægOB har haft et fint angreb hvor Sørensen smider et rigtig godt indlæg til Arp som har en sløj afslutning.
BIF med et indlæg igen uden Sørensen indgriben, Therkelsrns mand får ugeneret lov at heade den ind foran mål hvor en afslutning reddes af MH.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
Leave a comment: