Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Hvad er det han skulle sige?

Bevares, "måske færre" kan jo selvfølgelig også være "måske flere", og så kunne han lige så godt have vendt det på den måde i stedet.

Jeg tror, håber og drømmer faktisk større om dem der kommer, hvis det er færre antal.
    Hellere et vindue med 4-5 Falk, Arp, Ganaus, Draogo, end 10-12 Tyler Burey, Muccoli, Selvén...

Med retur af udlejede folk og/eller akademispillere der rykkes op + lidt "fyld" ala Therkildsen, så er der da lagt op til, at sommeren skal bruges på, ja muligvis færre, men til gengæld det der skal rykke noget for os. Glæder mig som et lille barn, der er fuld tændt op i ilden her!!!
    1. Altså hallo - selvfølgelig.

Jeg drømmer nok bare om man begynder at tale om hvad det er man vil. Melde nogle ambitioner ud. Nu er sæson 1 overstået, overlevelse sikret - hvad så?

Det vi har hørt fra Zorniger og vel også Troels tidligere, tyder på at nu skal den top 6 sikres. Men det er sådan noget underforstået noget - man tør ikke melde ordenligt ud.

Og det irriterer mig.

Så antallet der kommer i vinduet er ikke så vigtigt for mig, men istedet for at tale om "et stort vindue" og så straks derefter at trække i land med "kan være det bliver færre end sidste sommer", altså så sig da noget med at nu skal truppen styrkes. Nu skal vi tage et skridt op osv.

2. jeg vil gerne kunne glæde mig, men mangler simpelhen at se det før jeg tror på det, bla. fordi jeg syntes TB har en tendens til næsten at melde stort ud - for så at trække i land.
    Og det samme gælder også transfers, sidste sommer, man startede rigtigt flot - og så trak man i land, ventede og ventede og inden Ouedraogo var landet var sæsonen ifht at opnå top 6, væk.
    Og det frygter jeg bare kommer til at ske igen.
    Trupmæssigt er vi klart et bedre sted end sidste sommer, men hvis man har ambitioner om at kravle over den streg - så har man bare ikke råd til at vente for længe.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså han forstår da virkeligt at tænde en ild i folk. Inspirere, tro, håbe og drømme stort.
    Hvad er det han skulle sige?

Bevares, "måske færre" kan jo selvfølgelig også være "måske flere", og så kunne han lige så godt have vendt det på den måde i stedet.

Jeg tror, håber og drømmer faktisk større om dem der kommer, hvis det er færre antal.
    Hellere et vindue med 4-5 Falk, Arp, Ganaus, Draogo, end 10-12 Tyler Burey, Muccoli, Selvén...

Med retur af udlejede folk og/eller akademispillere der rykkes op + lidt "fyld" ala Therkildsen, så er der da lagt op til, at sommeren skal bruges på, ja muligvis færre, men til gengæld det der skal rykke noget for os. Glæder mig som et lille barn, der er fuld tændt op i ilden her!!!

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså han forstår da virkeligt at tænde en ild i folk. Inspirere, tro, håbe og drømme stort.
    Mere “cover my ass” politik … melde så langt ned som muligt så man ikke kan blive hængt op på noget …

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-end-sidste-ar

Leave a comment:

Working...
X