Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Jeg drømmer nok bare om man begynder at tale om hvad det er man vil. Melde nogle ambitioner ud. Nu er sæson 1 overstået, overlevelse sikret - hvad så?
Det vi har hørt fra Zorniger og vel også Troels tidligere, tyder på at nu skal den top 6 sikres. Men det er sådan noget underforstået noget - man tør ikke melde ordenligt ud.
Og det irriterer mig.
Så antallet der kommer i vinduet er ikke så vigtigt for mig, men istedet for at tale om "et stort vindue" og så straks derefter at trække i land med "kan være det bliver færre end sidste sommer", altså så sig da noget med at nu skal truppen styrkes. Nu skal vi tage et skridt op osv.
2. jeg vil gerne kunne glæde mig, men mangler simpelhen at se det før jeg tror på det, bla. fordi jeg syntes TB har en tendens til næsten at melde stort ud - for så at trække i land.
Og det samme gælder også transfers, sidste sommer, man startede rigtigt flot - og så trak man i land, ventede og ventede og inden Ouedraogo var landet var sæsonen ifht at opnå top 6, væk.
Og det frygter jeg bare kommer til at ske igen.
Trupmæssigt er vi klart et bedre sted end sidste sommer, men hvis man har ambitioner om at kravle over den streg - så har man bare ikke råd til at vente for længe.

Leave a comment: