Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
virker til vi er kommet lidt bedre med - har fået taget toppen af deres pres - men vi har godt nok svært ved at bringe bolden frem ad banen, skaber intet
- Likes 3
Leave a comment:
-
BP er for langsom og over the hill, men kan gøre det fint imod hold som Fredercia, Grot mangler selvtillid og AS er for svingende, men for ringe rent defensivt og mangler noget fysik.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Synes egentlig BP er ok, men Grot og AS er ikke gode.
Leave a comment:
-
Adam løber i offside så Ganaus finder ikke en medspiller og en lovende situation bliver ødelagt.
Leave a comment:
-
Rystet over hvor ringe vi stadig er. Intet hænger sammen. Brøndby spiller sig nemt igennem vores halvhjertede pres.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Grot, Sørensen, Paulsen, burgy, det er bare ikke gode nok spillere hvis man skal spille superliga
Leave a comment:
-
Desværre dårlig første berøring af Groth efter en flot aflevering af Arp.
Leave a comment:
-
Helt enig, der er ikke meget hjælp fra forsvaret inkl. AS der.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Enig, jeg synes ikke det er nogen stor fejl af ham. Han kunne måske have skubbet den lidt mere bredt ud, men jeg føler også den ligger mere på Adam Sørensen den der
Leave a comment:
-
Enig, jeg synes ikke det er nogen stor fejl af ham. Han kunne måske have skubbet den lidt mere bredt ud, men jeg føler også den ligger mere på Adam Sørensen den derOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes det er en fin refleksredning - lige ud til en Brøndbyspiller som Adam Sørensen overhovedet ikke markerer...det er Sørensens mål det der
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: