Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825
Collapse
X
-
Ja, det vil jeg også sige. Og Gomez' attitude burde fyre ham lige på stedet
-
Og du er pisse provokerende :D Skal vi mødes på midten?Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Du er da godt nok tyndhudet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Synes til hver en tid Bürgy har været den ringeste i dag. Hvad er det egentlig manden er god til?Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Er enig i at de alle 3 er ringe. Men synes BP er ringeste og den mest langsomme af de 3, hvilket er et kæmpe problem især i dette system plus han bliver ikke bedre eller hurtigere med tiden, da han ikke er nogen vårhare.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg beundrer deres evne til at smadre den optimisme der var på stadion i søndags
- Likes 2
Leave a comment:
-
Vi kan håbe på at dette medvirker til,at der sker noget hurtigere på transfer fronten.
- Likes 1
Leave a comment:
-
VB fans synger 4 4 4 4 4 4 nul..
... uanset at de nok lidt har misforstået budskabet i chanten, så må de hjertens gerne lade det blive ved 4
- Likes 1
Leave a comment:
-
Gomez burde aldrig trække den smukke trøje over hovedet igen, han er SÅ ligeglad med logoet på trøjen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Du er sgu for meget, situationsfornemmelse ejer du i hvert fald ikkeOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Refererer bare til jeres egne udtalelser, da jeg/andre foreslog ham
- Likes 3
Leave a comment:
-
Han er fløjtende ligeglad!!!!!!!Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægBaseret på aftenens kamp burde Gomez fyres på gråt papir. Fy for satan en omgang.
- Likes 1
Leave a comment:
-
4-0 .. Bürgy og hansen kalder til samling... ikke alle "møder op"...
skift alle de unge ind som vi har, så de kan smage lidt virkelighed
Leave a comment:
Leave a comment: