Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem skal være OB's næste træner?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Nicolai
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Det er ligegyldigt hvor du har det fra. Du bør holde dig for god til at viderebringe det på et offentligt forum. Manden har jo ingen mulighed for at forsvare sig.
    Men vi snakker en træner der bliver nævnt mange gange i forbindelse med OB. Jeg formidler kun hvad jeg hører og sviner ikke manden til, som mange herinde gør med spillere, der ikke er "værdige". Jeg holder meget af Bo og hans væremåde, min pointe gik på om vi tør tage en chance med en træner, der i bold-miljøet har et blakket ry og måske/måske ikke er pålidelig.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
    Jeg kan ikke lige sige hvor jeg har det fra, men Bo H. har vidst lidt problemer hvad angår alkoholen. Han "forsvinder" nogle dage en gang imellem for at gå på en ordentlig tur.
    Så ham med familien for noget tid siden i Fleggaard og der havde han mere travlt med telefonen end at kigge på spiritus. Han havde dog tid til lidt humor :-)

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Det er ligegyldigt hvor du har det fra. Du bør holde dig for god til at viderebringe det på et offentligt forum. Manden har jo ingen mulighed for at forsvare sig.

    Leave a comment:


  • Nicolai
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Jeg drømmer om Bo Henriksen. Han er i mine øjne det største trænertalent i Dansk fodbold. Ærgeligt han "lige" er skiftet til Horsens
    Jeg kan ikke lige sige hvor jeg har det fra, men Bo H. har vidst lidt problemer hvad angår alkoholen. Han "forsvinder" nogle dage en gang imellem for at gå på en ordentlig tur.

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Jess Thorup ville være smukt, men han er vel dybest set i et noget mere attraktivt job pt?

    Leave a comment:


  • amphibia
    replied
    Jeg drømmer om Bo Henriksen. Han er i mine øjne det største trænertalent i Dansk fodbold. Ærgeligt han "lige" er skiftet til Horsens

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Hvad med Uffe P. ?

    Vil han tage en kort tur til eller er det helt udelukket ?

    Tænker også Jess Thorup til sommer.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Der er også Ove c som brandslukker til sommer, hvor vi så kan ansætte Jess thorup. Hvis nogle kan banke en solid defensiv op er det Ove c.

    Leave a comment:


  • Paddy
    replied
    Nej tak. Ikke flere indspiste fra egne rækker. Stemmer på Ove P. Så kan vi parkere bussen og få noget defensiv organisation banket ind på holdet. Det har vi fandeme manglet i lang tid. Fuck det at vi mangler en angriber. Vi har lukket 5 mål ind mod Hobro og Slagelse, vores to direkte konkurrenter om nedrykning.

    Leave a comment:


  • Maxbeam
    replied
    Har tre krav til en ny træner
    1) må ikke have været træner i OB Før
    2) må ikke have været spiller i OB
    3) skal have et mesterskab på CV' et i en sammenlignelig liga

    Nye øjne på hele butikken og ved hvad der kræves for at blive et mesterhold.

    Leave a comment:


  • Mikmich
    replied
    Hmmm tror ikke der sker noget på trænerposten før TB har spillet os ned i 2 div. OB's ledelse har kun reageret hurtigt 1 gang, det var da Lars Olsen blev fyret, ellers har man været langsommere end en sommerferieramt kommunal byggesagsbehandlings forvaltning....

    For at få en bedre træner end TB, hverken; kan, skal eller behøver vi være kræsne, der findes ikke mange der ikke distancerer TB mange gange i OB sammenhæng...

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Vi skal have en tysker eller englænder.. Evt. Ove P. ind som brændslukker sæsonen ud.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af tvs Se indlæg
    Jeg holder på Michael Hemmingsen. Han har været i lære ved Bruce rioch, vandt pokalen og gjorde det rigtig godt i sønderjyske, og hvad der gik galt i Randers efter oprygning er jeg lidt ligeglad med

    Leave a comment:


  • tvs
    replied
    Jeg holder på Michael Hemmingsen. Han har været i lære ved Bruce rioch, vandt pokalen og gjorde det rigtig godt i sønderjyske, og hvad der gik galt i Randers efter oprygning er jeg lidt ligeglad med

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Vi skal have en manager - og gerne en med erfaring som manager

    Leave a comment:

Working...
X