Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCV-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Vil da være vildt skuffende hvis vi skal igennem endnu en kamp uden angriber

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Kortene skal blandes. Vi skal noget andet end i søndags. Lidt af ungdoms mod (som Mikkel viste i søndags) og det bedste på resten af pladserne.

    JC
    LK, DH, LN, AS
    LJ, JS, MD, EL
    RF, AT

    Så har vi Azer, Kasper, Momo, Spellman og Darko som mulige indskiftere i 2 halveg.

    Leave a comment:


  • Schneider
    replied
    Toppel
    Krüger Nielsen k. Larsen skulason
    spellman acer dessler e. larsen
    falk bodul

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Punkt 1, 2 og 3 på min dagsorden er en opstilling uden Darko.

    Holder også lige Høegh og Momo ude fordi de er tvivlsomme.

    MT
    LK LN KL AS

    LJ JS MD EL

    MS

    RF

    Er Azer klar på mere end 60 min. er han selvskreven til midten.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Det må vi håbe - ellers er signingen jo også omsonst!
    Er helt sikker på at man satser på ham. Han skal bare lige i form først.. Glæder mig helt vildt til at følge hans udvikling..

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at JBL indenfor 1 måneds tid stille og roligt overtager pladsen.. Han er stille og roligt kommet i gang igen og det varer nok ikke længe inden han træner fuldt med(krydser fingre,banke under bordet,salt over skulderen)
    Det må vi håbe - ellers er signingen jo også omsonst!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg tror ikke på, at TB ændrer i 4 back-kæden pga. én kamp, hvis der ikke er skader. Han vil forsøge sig med Kryger på den backplads i lang tid - for det var jo planen - så han vil se det som en tilvænningssag a la BK på venstre back - kuldegysninger kan opstå hos læserne nu (sorry!).

    Han brugte Diarra på den venstre back (ja, I ved at jeg intet stort ser i ham, modsat mange af jer) i store dele af foråret, så den vil han også holde krampagtigt fast i på trods af, at det aldrig bliver en succes i min optik.

    Så velkommen tilbage til TBs verden
    Mon ikke at JBL indenfor 1 måneds tid stille og roligt overtager pladsen.. Han er stille og roligt kommet i gang igen og det varer nok ikke længe inden han træner fuldt med(krydser fingre,banke under bordet,salt over skulderen)

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Jeg tror ikke på, at TB ændrer i 4 back-kæden pga. én kamp, hvis der ikke er skader. Han vil forsøge sig med Kryger på den backplads i lang tid - for det var jo planen - så han vil se det som en tilvænningssag a la BK på venstre back - kuldegysninger kan opstå hos læserne nu (sorry!).

    Han brugte Diarra på den venstre back (ja, I ved at jeg intet stort ser i ham, modsat mange af jer) i store dele af foråret, så den vil han også holde krampagtigt fast i på trods af, at det aldrig bliver en succes i min optik.

    Så velkommen tilbage til TBs verden

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    -------------Toppel
    Diarra---DH/KL---LN-------Ari
    -----------Azer
    ------------------Schoop
    ---Kryger----Falk-----Emil
    --------Hvem som helst

    Kryger kommer vi sgu nok ikke udenom, og hellere der så, selvom der er lagt op til en lidt sløv højreside...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/diarra-og-hoe...l-til-fcv-kamp

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    JC
    Spelmann - LN - DH - Ari
    Desler - Azer - Schoop - Emil
    Falk - Kryger

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Skade opdatering

    http://www.ob.dk/artikel/trupstatus-efter-hobro.aspx

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    hmm - det ville være alletiders med en kontrollerende defensiv, der blot skal være i det område. Tror det ville stoppe mange af de såkaldte kontraangreb/omstillinger i mod os.
    My point exactly. Momo bliver aldrig nogen særligt god back. Det ligger simpelthen bare ikke til ham at skulle deltage så meget i det offensive, særligt ikke i venstre side. Han kom til klubben som defensiv midt, og efter at have set ham i 2 år nu, vil jeg også sige, at det er den position, hvor han har den lyseste fremtid. Vi har brug for, at der bliver sat prop i rent defensivt, og det bliver hverken Ari, Azer, Schoop, Spelmann eller nogle af de andre midtbanespillere der gør det. Giv nu Momo chancen der hvor han har bedste, og hvor vi har brug for, at der sker noget nyt. Så vil vi pludselig også kunne sætte spil op fra begge kanter. Jeg ved det lyder sygt, men det kan man rent faktisk godt.

    Leave a comment:


  • JMJ
    replied
    Holder også på at man giver Radza chancen, selvom jeg udemærket er klar over at det aldrig kommer til at ske.

    Ari på venstre, Momo på højre og LN og KL centralt.

    De offensive pladser bør besættes af Falk, Desler, Schoop, Azer, COB og enten Anders Thomsen eller Mathias Greve. Jeg får decideret brækfornemmelse hver gang jeg ser Emil Larsen bære den smukkeste trøje. Den mand er ikke værdig til at bære den eller at repræsentere Odense Boldklub. Fis hjem til København. Bodul magter jeg ikke engang at nævne.

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Radza

    Kryger - LN - KL - AR

    Momo

    Falk - Schoop - Spel - 7

    Alle andre en Narko Bodil
    hmm - det ville være alletiders med en kontrollerende defensiv, der blot skal være i det område. Tror det ville stoppe mange af de såkaldte kontraangreb/omstillinger i mod os.

    Momo som def. midt og JC som angriber - så kører det for os!

    Leave a comment:

Working...
X