Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    MOM: [blank]

    MvT
    x 2

    For at markere forbløffelsen over, at se vores klub nå noget nær det laveste bundniveau i 14 år.

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    MOM: [blank]

    MvT

    Leave a comment:


  • Gummi
    replied
    Desler.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Desler som MOM

    Leave a comment:


  • bettet
    replied
    Mom: Desler

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
    Darko: Er ikke angriber, men offensiv midt. Har ikke ét boldtab og kombinerer fint med de andre. Fin kamp. Er dog ingen trussel når han ikke løber i feltet. Skal gøre det enkelt og SKYDE. Ved godt at de fleste hader Darko, men han gør intet galt i dag.



    Hahahahaha......
    Han kunne jo ikke gøre noget galt, når han ikke gør noget væsen af sig på banen!


    Så er vi næsten enige. Han har mange afleveringer, mister ikke bolde på farlige steder som resten af holdet, og får lagt bolden godt af til spillere i løb på vej i feltet mange gange.
    Han var længder bedre end sin angrebskollega Spelmann idag, og det er indiskutabelt imo. Uanset hvor meget det kan irritere at han ikke tonser rundt på samme måde.

    Han får som angriber intet at arbejde med, jeg tror der bliver slået 4-5 indlæg i HELE KAMPEN.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obtais Se indlæg
    MOM: Falk!

    Min fortrukne startopstilling må være

    Christiansen, fordi han har stadig nogle lederevner, som Toppel ikke har.Kryger-Nielsen-Høegh-Barret, jeg forstår ikke hvorfor de ikke bruger Barret!
    Falk-Azer-Ari-Emil
    Desler-Spellman
    Barret genoptræner stadig

    Leave a comment:


  • obtais
    replied
    MOM: Falk!

    Min fortrukne startopstilling må være

    Christiansen, fordi han har stadig nogle lederevner, som Toppel ikke har.Kryger-Nielsen-Høegh-Barret, jeg forstår ikke hvorfor de ikke bruger Barret!
    Falk-Azer-Ari-Emil
    Desler-Spellman

    Leave a comment:


  • OB er Gud
    replied
    Desler er MOM

    Han er meget direkte i sit spil i dag.

    Falk er også ok men synes han dribler for meget rundt om sig selv i stedet for bare at komme af sted eller ind imellem smække den ind over.

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Falk er MOM uden tvivl. Lasse Nielsen er runner-up. Synes LN gør det overraskende godt i forsvaret.

    Leave a comment:


  • Morgaine
    replied
    Darko: Er ikke angriber, men offensiv midt. Har ikke ét boldtab og kombinerer fint med de andre. Fin kamp. Er dog ingen trussel når han ikke løber i feltet. Skal gøre det enkelt og SKYDE. Ved godt at de fleste hader Darko, men han gør intet galt i dag.



    Hahahahaha......
    Han kunne jo ikke gøre noget galt, når han ikke gør noget væsen af sig på banen!


    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Er direkte uenige i det halve af det du skriver men er pt for nede til at komme med et længere indlæg..
    måske senere eller i morgen

    Leave a comment:


  • anglicantian
    started a topic MOM: OB - Hobro

    MOM: OB - Hobro

    Falk. Bar none. Spiller både 10'er, højrekant og dybtliggende playmaker pga. resten af holdets kraftesløshed.


    Toppel: Skyldig i et kæmpedrop der reelt taber kampen. Det er et af Hobros få skud på mål han lukker ind fra en spids vinkel.

    Kryger: Tja. Har nogle boldtab, skidt teknik og dårlige indlæg (omend ét blev farligt). Men bryder også spillet fint til tider. Skal nok blive bedre med flere kampe.

    Lasse: Ser lidt tung ud i et par situationer, men er meget stærk mand til mand.

    Daniel: Laver ikke mange fejl af hvad jeg så, men får satme nogle slag i kampene. Skrøbelig?

    Diarra: Skidt skidt kamp, slipper helt Hvilsom ved 0-1 målet og magter intet offensivt. EDIT: Han bliver selvfølgelig heller ikke spillet af resten af holdet, min fejl.

    Emil: Skal score én, derudover kommer der næsten intet derfra.

    Ari + Schoop: Dumme boldtab, alibifodbold og svagt genpres. Nægter at skyde udefra.

    Darko: Er ikke angriber, men offensiv midt. Har ikke ét boldtab og kombinerer fint med de andre. Fin kamp. Er dog ingen trussel når han ikke løber i feltet. Skal gøre det enkelt og SKYDE. Ved godt at de fleste hader Darko, men han gør intet galt i dag.

    Spelmann: Tonser lidt rundt på må og få. Tæt på assist til Emil, det var vist det positive...


    Indhop:

    Kasper: Scoring på dødbold!!! Endelig! Bliver sat på tåbelig vis af Antipas ved 1-2 målet, hvor han bare skal redde til indkast.

    Desler: Grund til optimisme! Rigtigt godt indhop, sideforskyder fint med lange bolde og har modsat Schoop fysik.

    Azer: Gør ikke meget væsen af sig.


    Det var en lortekamp med et lorteresultat, men jeg er optimistisk alligevel - synes det er fedt at komme i gang. Kampen er trods alt meget lige, og da OB er et bundhold er det altid... noget.
    (http://www.superliga.dk/no_cache/for...lectedgame_pi1[tabId]=1)

    Fedt med Deslers gode kamp og dødboldsscoring.


    Kæft, jeg er jubeloptimist. Eller har drukket for meget kaffe.
    Last edited by anglicantian; 20-07-2014, 19:29.
Working...
X