Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Ingen tror jeg. Men jeg går da stærkt udfra at det er planen. Otherwise, why bother?
    Thjaaa... så planen er at ingen skal lejes ud til Næstved !

    Tror ikke du forstod min pointe, men det er fair nok.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Måske jeg ikke har fulgt helt med... hvilke spillere har vi udlejet til Næstved i øjeblikket ?
    Ingen tror jeg. Men jeg går da stærkt udfra at det er planen. Otherwise, why bother?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Hvis FCMs spillere er så gode at de kan hjælpe klubben med fremskridt, så hjælper det vel også automatisk de spillere vi udlejer, da de får mere konkurrence og højere niveau til træning?
    Måske jeg ikke har fulgt helt med... hvilke spillere har vi udlejet til Næstved i øjeblikket ?

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Nej, bestemt ikke... men skal vi bidrage til et bedre træningsmiljø i Næstved, så ikke kun deres egne, men også FCMs spillere bliver bedre ?

    Ved godt at jeg kan lyde lidt smålig her.
    Hvis FCMs spillere er så gode at de kan hjælpe klubben med fremskridt, så hjælper det vel også automatisk de spillere vi udlejer, da de får mere konkurrence og højere niveau til træning?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Nu indebærer et klubsamarbejde næppe eneret på udlejninger.
    Nej, bestemt ikke... men skal vi bidrage til et bedre træningsmiljø i Næstved, så ikke kun deres egne, men også FCMs spillere bliver bedre ?

    Ved godt at jeg kan lyde lidt smålig her.

    Leave a comment:

Working...
X