Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Thjaaa... så planen er at ingen skal lejes ud til Næstved !

    Tror ikke du forstod min pointe, men det er fair nok.
    Jeg tror nu det er dig, der misforstår. Han skriver da netop, at han går ud fra, at det er planen, at vi skal leje spillere ud til Næstved.
    Din pointe er fin nok - skal vi samarbejde med Næstved om blandt andet at forbedre deres træningsmiljø, hvis vores konkurrenter lejer flere spillere ud til dem end vi gør. Men som Bobolarsen skriver er det formentlig 1. meningen, at vi løbende skal leje spillere ud dertil (hvorimod man må gå ud fra, at deres lejemål fra andre Superliga klubber er langt mere sporadiske, baseret på hvilke spillere, de tilfældigvis kan finde til at dække deres behov i enkelte situationer). Altså: samarbejdet skal ses i et meget længere perspektiv end den nu-og-her præmis dit retoriske "hvor mange spillere har vi udlejet til Næstved pt."-spørgsmål er baseret på 2. at succesfulde lejespillere fra andre klubber kan være med til at hæve Næstveds niveau og at det kan komme vores talenter til gavn både på kort og langt sigt. Læg dertil 3. at ingen 1. divisionsklub formentlig ville være interesseret i at indgå et samarbejde med en superligaklub, hvis det samtidig begrænsede deres muligheder for at rekruttere spillere og opfylde deres sportslige mål. Altså må man vælge mellem ikke at have en samarbejdsklub eller at acceptere, at andre klubbers talenter indimellem vil få gavn af det, hvis man vitterligt hjælper samarbejdsklubben med at opnå bedre træningsmiljø.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Ingen tror jeg. Men jeg går da stærkt udfra at det er planen. Otherwise, why bother?
    Thjaaa... så planen er at ingen skal lejes ud til Næstved !

    Tror ikke du forstod min pointe, men det er fair nok.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Måske jeg ikke har fulgt helt med... hvilke spillere har vi udlejet til Næstved i øjeblikket ?
    Ingen tror jeg. Men jeg går da stærkt udfra at det er planen. Otherwise, why bother?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Hvis FCMs spillere er så gode at de kan hjælpe klubben med fremskridt, så hjælper det vel også automatisk de spillere vi udlejer, da de får mere konkurrence og højere niveau til træning?
    Måske jeg ikke har fulgt helt med... hvilke spillere har vi udlejet til Næstved i øjeblikket ?

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Nej, bestemt ikke... men skal vi bidrage til et bedre træningsmiljø i Næstved, så ikke kun deres egne, men også FCMs spillere bliver bedre ?

    Ved godt at jeg kan lyde lidt smålig her.
    Hvis FCMs spillere er så gode at de kan hjælpe klubben med fremskridt, så hjælper det vel også automatisk de spillere vi udlejer, da de får mere konkurrence og højere niveau til træning?

    Leave a comment:

Working...
X