Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    McCoy udtaget til u-18 landsholdet, nogen der kan sætte nogle ord på ham, jeg har ikke set ham spille.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
    Vores kære u-19 drenge har godt nok fået en dårligt start på foråret med 3 ud af 3 nederlag. Det er også stort forskel på offensiven i foråret og nu. TAJ, Kante væk og Hansborg skadet. Håber de får vendt det snart.
    Det er ikke så vigtigt med resultaterne på ungdomsniveau, selvfølgeligt bliver det vigtigt over tid, men det vigtigste er at de bygger på så de er gode nok til at komme op og spille førsteholdsfodbold.

    Figo fra Aab har et glimrende interview om det her: https://nordjyske.dk/nyheder/sport/f...maehle/2898279

    Leave a comment:


  • Obforever87
    replied
    Vores kære u-19 drenge har godt nok fået en dårligt start på foråret med 3 ud af 3 nederlag. Det er også stort forskel på offensiven i foråret og nu. TAJ, Kante væk og Hansborg skadet. Håber de får vendt det snart.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Jeg synes altså at det er lidt bekymrende hvor lidt spilletid Breum får. Er han dårlig til træning, oder? Jeg synes han har gjort det godt de gange han har spillet (lige udover hans indskiftninger i 85. minut, hvor han ikke kan nå noget som helst), og gjorde det da rigtig godt i træningskampene ud fra den smule jeg så

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Slotsager og Nikolaj Juul, udtaget til U-17 landsholdet der skal spille om kvalifikationen til EM. Tillykke.

    Leave a comment:

Working...
X