Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vores ven, med det ekstremt lange krøllede hår, er blevet udtaget til U17.

    http://www.fyens.dk/sport/Julius-Esk...rtikel/2740468
    Last edited by RASH; 28-06-2015, 14:14.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Vores ven, med det ekstremt lange krøllede hår, er blevet udtaget til U17.

      http://www.fyens.dk/sport/Julius-Esk...rtikel/2740468
      Han er umiddelbart også en af dem, der har markeret sig bedst, de par gange jeg har set U17.
      Der er i øvrigt kommet kampprogram for U17 og U19. Jeg har fået skrevet i kalenderen, hvornår OB kommer på besøg på min side af Storebælt. Der er bare så fortvivlende lang tid til.

      Comment


        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...cm-talent-hjem

        Kender ham ikke, men kan godt lide signalet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...cm-talent-hjem

          Kender ham ikke, men kan godt lide signalet.
          Til talentholdet men må vel være omkring 1. holdet med den alder ...

          Nogen der har overblik over talentet på kontrakt? Jeg har kun 4 andre ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Som jeg husker ham, er han en dynamisk central midtbanespiller 8'er eller evt 10'er. Så vidt jeg ved, har han fået ok med spilletid som førsteårs u19 spiller på det FCM hold, der vandt ligaen. Han har dog stået lidt i skyggen af ham Mikkel duelund, der er det nye shit deroppe.
            Jeg har ikke set FCM u19, men tror, at det er fin "handel" for os på talentsiden (man kan vel kalde det et lille u19 scoop). Om det rækker til at blive kommende suppespiller, aner jeg ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Som jeg husker ham, er han en dynamisk central midtbanespiller 8'er eller evt 10'er. Så vidt jeg ved, har han fået ok med spilletid som førsteårs u19 spiller på det FCM hold, der vandt ligaen. Han har dog stået lidt i skyggen af ham Mikkel duelund, der er det nye shit deroppe.
              Jeg har ikke set FCM u19, men tror, at det er fin "handel" for os på talentsiden (man kan vel kalde det et lille u19 scoop). Om det rækker til at blive kommende suppespiller, aner jeg ikke.
              Ved intet om hans talent eller hans niveau, men ved at det allerede tilbage i midten af maj var besluttet at han var en af de spillere de ville hjælpe videre til en anden klub. Da man har flere spillere som bliver rykket op fra deres u17 hold.
              Og lige Duelund har ikke spillet så meget deres u19 hold iår da han blev rykket fast op på 1 holdet
              Last edited by mikkas--; 08-07-2015, 18:13.

              Comment


                Det var først i vinters, at duelund rykkede op. Jeg ved ikke noget om, hvorfor han kommer tilbage, men mon ikke, at der er en del forskellige faktorer, der har spillet ind. Hvis han har haft en fornuftig udviklingskurve deroppe (og det må man jo forvente hos "Danmarks bedste talentudviklere"), er han fin at få hjem ligegyldig årsagen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Det var først i vinters, at duelund rykkede op. Jeg ved ikke noget om, hvorfor han kommer tilbage, men mon ikke, at der er en del forskellige faktorer, der har spillet ind. Hvis han har haft en fornuftig udviklingskurve deroppe (og det må man jo forvente hos "Danmarks bedste talentudviklere"), er han fin at få hjem ligegyldig årsagen.
                  Ja Duelund rykkede op i opstarten i foråret hvilket var I ÅR ;)
                  Jeg ved, at han skulle videre efter FCM's ønske da han ikke var en af dem de ville satse på i den nye sæson.
                  Men behøver ikke at betyde han ikke vil kunne slå igennem her, da de har voldsom mange talenter på deres akademi.
                  Håber på det bedste

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...cm-talent-hjem

                    Kender ham ikke, men kan godt lide signalet.
                    Jeg ved ikke hvor godt et signal jeg synes det er... "Spil her som ungdomsspiller, tag til FCM, som har et bedre akademi, og hvis tingene ikke lykkes der, kan du altid komme tilbage".

                    Men ok, hvis han er et talent de ser Superliga-potentiale i, ville det være dumt at smide guld på gaden, hvis FCM ikke kan bruge ham.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mikkas-- Se indlæg
                      Ja Duelund rykkede op i opstarten i foråret hvilket var I ÅR ;)
                      Jeg ved, at han skulle videre efter FCM's ønske da han ikke var en af dem de ville satse på i den nye sæson.
                      Men behøver ikke at betyde han ikke vil kunne slå igennem her, da de har voldsom mange talenter på deres akademi.
                      Håber på det bedste
                      Hehe fair pointe. Jeg havde tænkt i år, som sæsonen men det fremgår selvfølgeligt ikke af indlægget, hvad jeg tænker.
                      Under alle omstændigheder, så har han jo været bag duelund i køen (og muligvis ham genmer de også rykkede op), hvilket egentligt stemmer meget godt overens med det, du skriver om, at de vil satse mere på de (endnu) yngre spillere. Der er grænser for, hvor mange af de unge på samme alder med samme position, du kan have i en ligatruppen - både fra klubbens og spillernes synspunkt. Derfor er det sikkert meget naturligt for begge parter, at han må videre

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg ved ikke hvor godt et signal jeg synes det er... "Spil her som ungdomsspiller, tag til FCM, som har et bedre akademi, og hvis tingene ikke lykkes der, kan du altid komme tilbage".

                        Men ok, hvis han er et talent de ser Superliga-potentiale i, ville det være dumt at smide guld på gaden, hvis FCM ikke kan bruge ham.
                        Både og. Har man to, der er lige gode, og man kun har plads til en, synes jeg da også, at man skal vælge en, der har spillet i ob hele tiden frem for en udefra (om han så har været her før eller ej). Men synes egentligt også, at det ville være et dårligt signal at sende, hvis man siger til de unge drenge, hvis du vælger FCM til nu, vælger du os fra for altid. Spillerne skal da hellere vælge at blive i vores ungdomssystem, fordi de har lyst/tror på, at det er bedst for dem frem for, at de bliver "skræmt" til det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Både og. Har man to, der er lige gode, og man kun har plads til en, synes jeg da også, at man skal vælge en, der har spillet i ob hele tiden frem for en udefra (om han så har været her før eller ej). Men synes egentligt også, at det ville være et dårligt signal at sende, hvis man siger til de unge drenge, hvis du vælger FCM til nu, vælger du os fra for altid. Spillerne skal da hellere vælge at blive i vores ungdomssystem, fordi de har lyst/tror på, at det er bedst for dem frem for, at de bliver "skræmt" til det.
                          Ja, du har nok ret. Jeg bryder mig bare ikke om at fynske talenter tager til FCM, og så kan vi få dem tilbage der ikke slår igennem. Men det er jo ikke knægtens skyld. Jeg håber han bliver en profil. Bare for, at vi og han kan sige "fuck jer FCM. I traf det forkerte valg".
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Der er vi helt på linie. Jeg kan ikke lide, når fynske talenter forlader os, og jeg kan ikke lide FCM - så kombinationen af de to ting er forfærdelig!

                            Comment


                              Tipsbladets gennemgang af Greve,Desler og Jensen. Pæne karakterer må man sige. Ærgeligt at JJT ikke kom med

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-12-9-pladsen

                              Comment


                                for 2. gang skal Kristian Weber til træning i FC Porto

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ent-anden-gang
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X