Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det 'nye OB' og talenterne

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Grubbe skulle have et kæmpe potentiale. Ser ud til der er grøde i akademiet. Men så nu gerne de lige nåede 1.holdet før de blev solgt.
    Ville nok også være en bedre forretning. Men de unge vil jo med djævelens magt afsted så hurtigt som muligt.
    Hvis man kan sælge for 15 mil hver gang er det svært i OBs nuværende øko. situation ikke at takke ja. Men det er ærgerligt på den sportslige front. Med held og dygtighed kan man forhåbentligt på sigt polstre sig til at man har "råd til" at beholde nogle af disse talenter i længere tid, så de kan etablere sig. Det vil fast top 6 i ligaen nok også have indvirkning på. Det er sjovere at spille i OB, hvis man spiller med om europæiske pladser hvert år.....

    Comment


      Selvfølgelig, det er jo en spiral - den kan så være negativ eller positiv, men er svær at bryde, uanset fortegnet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Hvis man kan sælge for 15 mil hver gang er det svært i OBs nuværende øko. situation ikke at takke ja. Men det er ærgerligt på den sportslige front. Med held og dygtighed kan man forhåbentligt på sigt polstre sig til at man har "råd til" at beholde nogle af disse talenter i længere tid, så de kan etablere sig. Det vil fast top 6 i ligaen nok også have indvirkning på. Det er sjovere at spille i OB, hvis man spiller med om europæiske pladser hvert år.....
        Enig. Men vi får næppe 15 mill for defensive spillere som vi er bedst til at uddanne generelt... Men jeg håber man snart kommer i en position hvor man tager sig rigtig godt betalt

        Comment


          Artikel her

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...os-spansk-klub

          Comment


            FCN og BIF anklaget for at fiske spillere under 12 år

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...der-behandling

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Grubbe skulle have et kæmpe potentiale. Ser ud til der er grøde i akademiet. Men så nu gerne de lige nåede 1.holdet før de blev solgt.
              Ville nok også være en bedre forretning. Men de unge vil jo med djævelens magt afsted så hurtigt som muligt.
              Det er muligt at han har det, jeg har bare ikke bidt mærke i ham.
              For mig at se er der Obbekjær (som helt klart er meget lovende) og så er der et pænt stykke ned til det næste talents nuværende niveau/potentiale ... men jeg KAN selvfølgelig tage fejl :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                FCN og BIF anklaget for at fiske spillere under 12 år

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...der-behandling
                Har altid vidst der var noget lusket ved de 2 klubber :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er muligt at han har det, jeg har bare ikke bidt mærke i ham.
                  For mig at se er der Obbekjær (som helt klart er meget lovende) og så er der et pænt stykke ned til det næste talents nuværende niveau/potentiale ... men jeg KAN selvfølgelig tage fejl :D.
                  Mon dog Mads. Du tager jo aldrig fejl :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Mon dog Mads. Du tager jo aldrig fejl :)
                    En af grundende til at man nok ikke snakker Obbekjær op kunne være at han endnu ikke har skrevet en ny kontrakt og kan forlade OB til sommer.
                    Så er der jo ingen grund til at fremhæve ham i medierne.

                    Comment


                      Mere om Grubbe her

                      https://www.fyens.dk/sport/Gustav-Gr...rtikel/3326844

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        FCN og BIF anklaget for at fiske spillere under 12 år

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...der-behandling
                        Kim Vilfort forsvarer sin beslutning om at træde ud af udvalget: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...klager/7535359

                        Nu ved jeg ikke, hvor mange samarbejdsklubber BIF har, men mon dog ikke også det er et ganske pænt antal. Og vi har selv gennem Øens Hold, ligesom sikkert andre superligaklubber. Men det er da en pudsig ting, hvis man kan binde spillere under 12 år gennem samarbejdsaftaler. Det virker meget mystisk.

                        Comment


                          Jeg vil lige tilføje Bernat (målmanden), som en der godt kunne blive en solid professionel!
                          Han reddede klart sejren for jer i dag, Brøndby burde nok have vundet men Bernat var fremragende i målet!
                          En lille huskeseddel ved Anders Klynge også, han er faktisk relativt dygtig på midten ... ikke et unikt talent, men god og rolig med bolden!
                          Ellers er det meget konceptbold (fight og hurtigt frem).
                          Jeg så kun 45 min og derfor ikke Frøkjær, han lavede gode ting i den første kamp mod et svagt og svækket Silkeborg-hold.

                          Obbekjær så jeg igen i sidste uge i en kamp hvor u17 kunne være ekstremt glade for uafgjort, Silkeborg nægtede at score.
                          Obbekjær er større end de fleste fuldvoksne (han skal ikke vokse meget mere), fysisk stærk og meget dygtig med bolden og med et godt overblik.
                          Jeg bliver personligt overrasket hvis han forlænger (har en smule viden som jeg ikke kan smide nu).

                          Umiddelbart kan jeg ikke se at han ikke skulle kunne få minutter i superligaen, om ikke andet så ville det få mig til at holde med en lille del af OB :D.
                          Last edited by Entusiastens; 02-03-2019, 16:25.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg vil lige tilføje Bernat (målmanden), som en der godt kunne blive en solid professionel!
                            Han reddede klart sejren for jer i dag, Brøndby burde nok have vundet men Bernat var fremragende i målet!
                            En lille huskeseddel ved Anders Klynge også, han er faktisk relativt dygtig på midten ... ikke et unikt talent, men god og rolig med bolden!
                            Ellers er det meget konceptbold (fight og hurtigt frem).
                            Jeg så kun 45 min og derfor ikke Frøkjær, han lavede gode ting i den første kamp mod et svagt og svækket Silkeborg-hold.

                            Obbekjær så jeg igen i sidste uge i en kamp hvor u17 kunne være ekstremt glade for uafgjort, Silkeborg nægtede at score.
                            Obbekjær er større end de fleste fuldvoksne (han skal ikke vokse meget mere), fysisk stærk og meget dygtig med bolden og med et godt overblik.
                            Jeg bliver personligt overrasket hvis han forlænger (har en smule viden som jeg ikke kan smide nu).

                            Umiddelbart kan jeg ikke se at han ikke skulle kunne få minutter i superligaen, om ikke andet så ville det få mig til at holde med en lille del af OB :D.
                            Den med Bernat er vi nogen stykker der har kaldt længe. Han er 100% vores nye 3. Målmand mm vi får tilbudt en målmand vi bare ikke kan sige nej til.
                            Han er simpelthen for god til ikke at satse på ham.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Den med Bernat er vi nogen stykker der har kaldt længe. Han er 100% vores nye 3. Målmand mm vi får tilbudt en målmand vi bare ikke kan sige nej til.
                              Han er simpelthen for god til ikke at satse på ham.
                              Kendte ham af navn, men havde ikke bidt mærke i ham.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Kendte ham af navn, men havde ikke bidt mærke i ham.
                                Han er fast U landsholdsspiller. Alene det kaster næsten en kontrakt af sig i OB

                                Comment

                                Working...
                                X