Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Er du seriøs
    Jeg forstår ikke at det skulle være så vildt, det jeg skrev. Vi er da mange på min alder og yngre og ældre, der fik store oplevelser i især 80'erne og som aldrig rigtigt tog FCK til sig. Og jeg skrev "stort set". Der var perioder - bestemt også i de senere år - hvor jeg har ønsket f.eks. FCN og Silkeborg slog Brøndby.

    Leave a comment:


  • Lærlingen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Siden 80'erne har jeg været Brøndbyfan mod alle andre klubber end os. Stort set. Deres voldelige fans har trukket meget ned, selv om mange fans virkelig kan noget i den klub. Nu skal jeg til at tænke anderledes. Med de nye flertalsejere er BIF just another club. Og vi skal vinde stort.
    Kan vi det? Ja, uden Wass er de mere ordinære igen, så mindst uafgjort - og nok.
    Jeg har da sjældent læst noget SÅ hjernedødt på SÅ få linjer. Er du blevet hacket? Det håber jeg næsten for dig.

    Imod flerklubsejere ... og flerklubsfans.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Siden 80'erne har jeg været Brøndbyfan mod alle andre klubber end os. Stort set. Deres voldelige fans har trukket meget ned, selv om mange fans virkelig kan noget i den klub. Nu skal jeg til at tænke anderledes. Med de nye flertalsejere er BIF just another club. Og vi skal vinde stort.
    Kan vi det? Ja, uden Wass er de mere ordinære igen, så mindst uafgjort - og nok.
    Lad os glæde os over at leve i et frit land, selv om jeg ikke forstår dig.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Siden 80'erne har jeg været Brøndbyfan mod alle andre klubber end os. Stort set. Deres voldelige fans har trukket meget ned, selv om mange fans virkelig kan noget i den klub. Nu skal jeg til at tænke anderledes. Med de nye flertalsejere er BIF just another club. Og vi skal vinde stort.
    Kan vi det? Ja, uden Wass er de mere ordinære igen, så mindst uafgjort - og nok.
    Er du seriøs

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Siden 80'erne har jeg været Brøndbyfan mod alle andre klubber end os. Stort set. Deres voldelige fans har trukket meget ned, selv om mange fans virkelig kan noget i den klub. Nu skal jeg til at tænke anderledes. Med de nye flertalsejere er BIF just another club. Og vi skal vinde stort.
    Kan vi det? Ja, uden Wass er de mere ordinære igen, så mindst uafgjort - og nok.

    Leave a comment:


  • O den se
    replied
    Må næsten være historisk i OB-sammenhæng at blive bænket efter en præstation som Mannehs. Men giver selvf. mening.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Dagens træning

    Martin Hansen
    GG BP Ivan Skjelvik
    Tverskov Gigo
    Minteh Frø Franco
    Jebali

    Leave a comment:


  • Bolbro
    replied
    Det her er selvfølgelig en kamp, vi skal vinde.

    Vi er åbenlyst i bedre form, og Brøndby må ikke have fans med på stadion.

    Afgørende for kampen bliver vores organisation, restforsvar, kontrafase og dødbolde.

    Af samme årsag skal Jeppe (vores anfører) SELVFØLGEIG spille sammen med vores bedste spiller (Gigovic) på midtbanen.

    Så kan Manneh altid komme ind senere, hvis Ivančević bliver for træt, og så kan Jeppe gå ned i midterforsvaret.

    Brøndby kommer nok til at være meget opmærksom på Minteh, så det er vigtigt, at Frøkjær, Tongya og Jebali stepper deres game op på bolden til den her kamp (selvom det ikke var dårligt sidst).

    Håber Grubbe, Skjelvik, Paulsen og Jeppe holder niveauet.

    Det skal nok blive tæt, men vi skal trække det længste strå. Det kan ikke nytte noget at kigge på stillingen. Brøndby skal være et hold, vi skal have point fra uanset hvad. I hvert fald hvis vi vil være med dér, hvor det er sjovt. Der er ikke langt ned til 9-pladsen igen.

    Vi skal gå ud og sætte os på spillet. Vi skal turde at være de bedste, for det er vi.
    Last edited by Bolbro; 04-11-2022, 12:31.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

    Fedt vidste ikke det var derfor.
    men giver god mening.
    han er klasse
    De som overtog for ham sidst gav også alt men Chris er bare enestående at tænde folk og sætte RMN i gang. Han gør en forskel der på RMN!

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Det eneste jeg er lidt i tvivl om det er om Gigovic spiller istedet for Manneh eller Tverskov, hvis Jeppe stadig har nogle skavanker.

    Vanvittig spændende kamp, den kamp vi spillede i brøndby var ikke specielt god.

    Brøndby uden Wass det betyder altså en del for deres evne til at kunne sætte spillet tidligt og så har Maxsøe ikke fungeret optimalt når de spiller med to stoppere.

    Håber påen OB sejr, men igen en 6 point kamp.

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Kan vi spille en så god kamp igen, som imod FCM?
    Kan vi endeligt vinde over Bif foran massere af tilskuere?
    Kan Minteh fortsætte det fremragende spil?
    Der er mange spørgsmål, jeg glæder mig, i min bog er det de allervigtigste kampe at slå Bif, den klub har jeg mindst tilovers for i suppen!

    Leave a comment:


  • longway78
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Stemningen bliver fedt! Verdens bedste Capo er tilbage! :-)
    Fedt vidste ikke det var derfor.
    men giver god mening.
    han er klasse

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Bare en ide - ville det ikke være nemmere med en decideret billettråd (for overskuelighedens skyld), så optakten drejer sig om det spillemæssige?

    Go' weekend og kamp til alle

    Leave a comment:


  • Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Der er stadig billetter til familietribunen.
    Få nu fyldt op i stedet for at søge til en udsolgt tribune
    Jeg har selv billet til rmn, men har også en ven der gerne vil med. Så vil da gerne stå samme sted som ham :)

    Leave a comment:


  • O den se
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Der er stadig billetter til familietribunen.
    Få nu fyldt op i stedet for at søge til en udsolgt tribune​
    Mærkværdigt at have en holdning til. Jeg mangler min gode ven på RMN, og hvis jeg finder eks et ubrugt RMN-sæsonkort fylder jeg jo hverken mere eller mindre op samlet set, end ved at sende min ven på en anden tribune

    Leave a comment:

Working...
X