Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt BIF-OB

    Vi må i gang

    Jeg gætter på samme formation mod BIF som i Herning, dog med Gigo i stedet for Manneh, der bestemt ikke spillede sig af i Herning-kampen. Eneste spørgsmål er vel om Sabbi får starten på hk fremfor Tongya. Der får vi nok mere fart fremad, men måske knap så meget defensivt arbejde.

    BIF stiller op uden Wass som er i karantæne

    ...........................MH
    Grubbe.........Ivan..........BP......Jørgen
    ...................Gigo......Tverskov
    ..Tongya............Frø............Minteh
    .....................Jebali


    FORDØMT jeg mener selvf. OB-BIF
    Last edited by manner; 04-11-2022, 05:13.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Vi må i gang

    Jeg gætter på samme formation mod BIF som i Herning, dog med Gigo i stedet for Manneh, der bestemt ikke spillede sig af i Herning-kampen. Eneste spørgsmål er vel om Sabbi får starten på hk fremfor Tongya. Der får vi nok mere fart fremad, men måske knap så meget defensivt arbejde.

    BIF stiller op uden Wass som er i karantæne

    ...........................MH
    Grubbe.........Ivan..........BP......Jørgen
    ...................Gigo......Tverskov
    ..Tongya............Frø............Minteh
    .....................Jebali


    FORDØMT jeg mener selvf. OB-BIF
    Gigovic skal selvfølgelig ind og Manneh trækker nok lidt en utaknemmelig sorteper på den. I en anden kamp end imod
    Bøf foran et fyldt stadion havde man måske valgt at spare Tverskov, som spillede med forbinding om låret i mandags. Jeg tror dog han gør alt for at spille sådan en kamp og som anfører næppe finder sig i at blive sparet så tæt på vinterpausen.
    Ellers skal man jo ikke ændre på et hold der leverede så stærkt i seneste kamp. Momentum skal bevares og alle må være Max klar på at få skovlen under Brøndby, som vi desværre ikke er lykkedes med at slå i de seneste 11 indbyrdes opgør. Det er på høje tid vi får ændret på det.

    Comment


      #3
      Glæder mig helt vildt til kampen på søndag. En tur på stadion og 3 point til OB.
      håber dog stemningen kommer tilbage, syntes den har været lidt tam de sidste to hjemme kampe.

      Comment


        #4
        Det bliver en virkelig spændende kamp som rigtigt godt må give 3 point. Enig i at Gigo nok er tilbage centralt, selvom Manneh har været fremragende - det eneste der absolut ikke må ske imo. er at Alm prøver at spille med både Tver, Manneh og Gigo ved at smide Gigo på 10eren - det virkede ikke sidst.

        Comment


          #5
          Hvis der er nogen der ligger inde med en billet til Richard Møller tribunen, så vil jeg meget gerne købe den :)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Gigovic skal selvfølgelig ind og Manneh trækker nok lidt en utaknemmelig sorteper på den. I en anden kamp end imod
            Bøf foran et fyldt stadion havde man måske valgt at spare Tverskov, som spillede med forbinding om låret i mandags. Jeg tror dog han gør alt for at spille sådan en kamp og som anfører næppe finder sig i at blive sparet så tæt på vinterpausen.
            Ellers skal man jo ikke ændre på et hold der leverede så stærkt i seneste kamp. Momentum skal bevares og alle må være Max klar på at få skovlen under Brøndby, som vi desværre ikke er lykkedes med at slå i de seneste 11 indbyrdes opgør. Det er på høje tid vi får ændret på det.
            Alternativt skal vi forsøge os med Gigo i stedet for Frø igen

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Alternativt skal vi forsøge os med Gigo i stedet for Frø igen
              Det håber jeg virkelig ikke. Da vi spillede med den formation i Viborg var Gigo usynlig. Gigovic er god, men skal helt sikkert komme fra en dybere position en 10'eren.

              Hvorfor skulle vi også ændre de 4 forreste, som lige har givet FCM kæmpe problemer. Det eneste rigtige i dette tilfæle er at spille med de 2 bedste 6'er til kampe uanset hvem Alm så synes det er.
              Hvis Tverskov ikke er helt klart, så skal han starte ude, der er simplethen ingen grund til at spille med nogen på 90%, når vi har 3 rigtig gode spiller.

              Comment


                #8
                Også på desperat jagt efter en enkelt eller to til RMN

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                  Glæder mig helt vildt til kampen på søndag. En tur på stadion og 3 point til OB.
                  håber dog stemningen kommer tilbage, syntes den har været lidt tam de sidste to hjemme kampe.
                  Stemningen bliver fedt! Verdens bedste Capo er tilbage! :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                    Også på desperat jagt efter en enkelt eller to til RMN
                    Der er stadig billetter til familietribunen.
                    Få nu fyldt op i stedet for at søge til en udsolgt tribune

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
                      Hvis der er nogen der ligger inde med en billet til Richard Møller tribunen, så vil jeg meget gerne købe den :)
                      Der er stadig billetter til familietribunen.
                      Få nu fyldt op i stedet for at søge til en udsolgt tribune​

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        Der er stadig billetter til familietribunen.
                        Få nu fyldt op i stedet for at søge til en udsolgt tribune​
                        Mærkværdigt at have en holdning til. Jeg mangler min gode ven på RMN, og hvis jeg finder eks et ubrugt RMN-sæsonkort fylder jeg jo hverken mere eller mindre op samlet set, end ved at sende min ven på en anden tribune

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                          Der er stadig billetter til familietribunen.
                          Få nu fyldt op i stedet for at søge til en udsolgt tribune
                          Jeg har selv billet til rmn, men har også en ven der gerne vil med. Så vil da gerne stå samme sted som ham :)

                          Comment


                            #14
                            Bare en ide - ville det ikke være nemmere med en decideret billettråd (for overskuelighedens skyld), så optakten drejer sig om det spillemæssige?

                            Go' weekend og kamp til alle

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Stemningen bliver fedt! Verdens bedste Capo er tilbage! :-)
                              Fedt vidste ikke det var derfor.
                              men giver god mening.
                              han er klasse

                              Comment

                              Working...
                              X