Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • El Profesor
    replied
    Jeg har fået lavet en kamptråd - aktiviteten er lidt lav herinde i dag?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Puha. Det er godt nok en dårlig start.
    Lidt hektisk i de første minutter men ville ikke kalde det decideret dårligt. Man kan tydeligt se hvor vigtigt kampen er for begge hold

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Tongya med er godt spark fra 20 meter.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Puha. Det er godt nok en dårlig start.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    De er også overraskende store favoritter på Oddset.
    Kan godt være jeg er farvet, men ville da som bookmaker helt sikkert have OB som svage favoritter, ovenpp en seneste tid øs tilværelse i Aalborg

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-aab-ob-15

    Tipsbladet tror på Aab-sejr på 3-1.
    De er også overraskende store favoritter på Oddset.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
    Jeg haaber vi fortsaetter med at vise at vi er rykket taettere sammen og at vi gerne vil kaempe i andre kampe end mod FC klubberne. Men jeg er ikke saerlig optimistisk, saa kan vel kun blive glaedeligt overrasket :) Tror på en uafgjort eller 1-maals sejr.
    Det er heldigvis et stadion med en okay stemning, det kan forhåbentlig hjælpe lidt på spillernes tændingsniveau, selvom det er Mod et "bundhold"

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Det bliver tæskespændende om OB vitterligt har rykket sig eller om vi nu igen har toppet og starter turen ned i en ny bølgedal. Det tror jeg kampen i dag kan give os en særdeles god indikation af!

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ngriber-mod-ob

    Leave a comment:


  • MiXiM
    replied
    Jeg haaber vi fortsaetter med at vise at vi er rykket taettere sammen og at vi gerne vil kaempe i andre kampe end mod FC klubberne. Men jeg er ikke saerlig optimistisk, saa kan vel kun blive glaedeligt overrasket :) Tror på en uafgjort eller 1-maals sejr.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...takt-aab-ob-15

    Tipsbladet tror på Aab-sejr på 3-1.

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-0

    Jebali valgt til månedens spiller. Tillykke.
    Super fortjent efter min mening. Han er simpelthen så afgørende for vores spil.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Noget nyt - to målmænd

    Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?

    Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.
    Altså er du seriøs, eller.? Kan ikke helt greje det.

    Hvis, så synes jeg det er nogle ganske skråsikre udmeldinger du kommer med, i forhold til vores egen situation, og vores cheftræner ageren (eller mangel på samme)

    Jeg er som altid ret nervøs på denne kamp. AaB i Aalborg er altid svær og vi har virkelig ikke råd til at tabe.
    Der er flere af vores spillere der skal spille op til deres bedste, for at vi tager point her.

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied

    Måske ses vi på Ryan's senere - der regner jeg med at se kampen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Måske også fordi de vil overraske OB og komme med noget nyt? Trods alt ny træner jo
    Noget nyt - to målmænd

    Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?

    Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.

    Leave a comment:

Working...
X