Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nykøbing - OB, Optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Jeg kan egentlig godt forstå Alm hvis han stiller stærkest. Relationerne har virkelig brug for at blive styrket.. Så håber jeg så også bare at det er der hans fokus ligger
    At jeg så ikke håber han gør det, af ren underholdningsmæssig grund, er så en anden ting

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Hverken Minteh eller Slotsager i truppen, der umiddelbart ligner den stærkest mulige.
    Jeg kan egentlig godt forstå Alm hvis han stiller stærkest. Relationerne har virkelig brug for at blive styrket.. Så håber jeg så også bare at det er der hans fokus ligger

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Med stream?
    Godt spørgsmål, det skriver de ikke noget om
    Last edited by Online; 07-09-2022, 10:28.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Hverken Minteh eller Slotsager i truppen, der umiddelbart ligner den stærkest mulige.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Kan følges i fan-app'en
    Med stream?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Kan følges i fan-app'en

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

    Hansen
    Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
    Aron, Manneh
    Charly, mucolli, Breum
    Fenger

    Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
    Nico er småskadet
    jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

    Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.
    Bliver spændende at se hvordan Jørgen sætter Nykøbing i gang.. Ej skal nok stoppe min Jørgen hetz nu

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg synes også den er fin. Jeg vil dog gerne have Ivan ind hurtigst muligt, men jeg ved dog ikke hvordan banen er dernede. Er den jammerlig forstår jeg godt hvis ikke man tager risici med Ivans skrøbelige stænger.

    ellers glæder jeg mig til at se Minteh og håber Breum får scoret en kasse, så hans selvtillid vokser. Jeg frygter mere og mere vi får en Eske ud af ham.
    Mener de har en ganske fin bane, da jeg så dem sende FCK ud sidste år

    Kan være folk, der tager derned bl.a. møder Claus Meyer og Mick Øgendahl

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Egentlig OK opstilling i mine øjne. Bliver fint at få set Manneh og også endelig at lade Charly og Breum spille samtidig. Havde gerne set Minteh også, men mon ikke han kommer ind undervejs?

    Edit: til gengæld så jeg gerne, man gav Slotsager kampen fra start i stedet for Jørgen.
    Jeg synes også den er fin. Jeg vil dog gerne have Ivan ind hurtigst muligt, men jeg ved dog ikke hvordan banen er dernede. Er den jammerlig forstår jeg godt hvis ikke man tager risici med Ivans skrøbelige stænger.

    ellers glæder jeg mig til at se Minteh og håber Breum får scoret en kasse, så hans selvtillid vokser. Jeg frygter mere og mere vi får en Eske ud af ham.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

    Hansen
    Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
    Aron, Manneh
    Charly, mucolli, Breum
    Fenger

    Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
    Nico er småskadet
    jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

    Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.
    Egentlig OK opstilling i mine øjne. Bliver fint at få set Manneh og også endelig at lade Charly og Breum spille samtidig. Havde gerne set Minteh også, men mon ikke han kommer ind undervejs?

    Edit: til gengæld så jeg gerne, man gav Slotsager kampen fra start i stedet for Jørgen.
    Last edited by Orskov; 07-09-2022, 07:11.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Fyens gætter på at der skiftes markant ud ift. kampen i søndags. Kun MH, BP og JS vurderes at då genvalg.

    Hansen
    Grubbe, Bjørn, Jørgen, King
    Aron, Manneh
    Charly, mucolli, Breum
    Fenger

    Ivan træner med, men lyder ikke som en der skal starte.
    Nico er småskadet
    jebali og frø spares helt sikkert i start-11’eren, da de lige er kommet tilbage fra skade.

    Fyens bemærker desuden Tongya virker langt fra topformen. Selvom han nu gjorde det udmærket forleden, virker det mærkeligt sådan en skal direkte ind, når der trods alt er alternativer nok.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Nykøbing er vel lige så skidt kørende pt som os. Tror det bliver en grim kamp, håber på en sejr, men med det niveau vi har pt kan alt ske.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens
    Men vi har Alm....
    Har tabt hver tiltro til ham og er mere og mere overbevist at at holde fast i ham betyder nedrykning. De enkelte spilleres kvalitet er sikker superligaværdig. Men Alms "system" og den mangelnde struktur gør de alt for meget til hovedløse høns uden plan og relationer på banen.
    Det var sådan en fed oplevelse med vores pokalfinale sidste sæson og tanken på en gentagelse er bare fantastisk. Men hvis en pokalexit ville betyde en trænerskifte u så ville ikke græde fordi det ville øge vores chancer at overleve i Superligaen markant. Det føles helt, helt mærkeligt og irriterende at få sådan en holdning til vores pokalkamp i morgen men frygter bare at BW holder fast alt for langt i Alm og at der opstår et hul til overlevelsespladser en anden træner måske ikke kan lukke mere.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Mon ikke Luca sender os ud...
    Han er formentlig indskifter og du har nok set ham et par gange ... jeg godt kan forstå at I har lejet ham ud (jeg har set ham mange gange for u-holdene).

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Med Jørgen på holdet, ja, så er vi nok det næstdårligste hold.. med Ivansevic tilbage, så burde vi være bedre end både Lyngby og Horsens
    De fleste herinde, ja måske de fleste der har OB i tankerne synes nok Jørgen er yderst over overvurderet, og ønsker ham væk fra holdet. (Undtagen Alm selvfølgelig!!)

    Men at han alene skulle være årsag til vores elendighed, og at alt bliver bedre når ivancevic er tilbage, det er for tyndt.
    Inden Viborg havde Jørgen faktisk spillet nogenlunde.

    Holdet hænger slet ikke sammen, og det lader til at alle 11 spillere ikke aner hvad de skal med bolden.

    DET er vores problem. Imo

    Leave a comment:

Working...
X