Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tobias Slotsager tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Man kunne også sige: han er en stor spiller, og en fantastisk kulturrepræsentant for OB - ham skal vi holde på så længe som muligt, så vi kan prøve at vinde noget igen i OB.

    Det er trods alt, hvad sport handler om.
    Man kunne også sige: At de penge man kunne få ind for ham kunne bruges på 3-4 spillere i 5-10 mill kategorien der ville forstærke os en del mere. Jeg ELSKER Slotsager. Har snakket ham op fra Dag 1 da jeg kom dagligt i Ådalen. Han er fantastisk. Men han er ikke vores Vallys eller andre eksempler på en Massias der fylder næsten alt på et hold. Han er bestemt erstattelig. Og mest af alt… Jeg under ham at komme væk fra OBs middelmådighed og sigte mod stjernerne.

    Men hvis OB ikke er villig til at opruste kraftigt til sommer hvis der igen kommer 50-100 mill i kassen kan det jo være lige meget. Så kan vi jo være ligeglade som fans. Det tror og håber jeg dog man er og man så nok Fase 1 her i vinterens vindue.

    Og det er i min verden trods alt det moderne fodbold handler om.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han er så meget større end OB og kan lige så godt bare komme videre. Jeg håber bare på et kæmpe salg og at følge ham i mange år frem over i udlandet og forhåbentlig på landsholdet. Han er en perfekt repræsentant for OB
    Man kunne også sige: han er en stor spiller, og en fantastisk kulturrepræsentant for OB - ham skal vi holde på så længe som muligt, så vi kan prøve at vinde noget igen i OB.

    Det er trods alt, hvad sport handler om.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

    Kæmpe cadeau til de forældre. Han er godt opdraget. Det bliver en bittersød fornemmelse, når han skal videre engang. Man under ham at optræde på de helt store scener i fremtiden.
    Han er så meget større end OB og kan lige så godt bare komme videre. Jeg håber bare på et kæmpe salg og at følge ham i mange år frem over i udlandet og forhåbentlig på landsholdet. Han er en perfekt repræsentant for OB

    Leave a comment:


  • Sorrig og Glæde
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kæmpe cadeau til de forældre. Han er godt opdraget. Det bliver en bittersød fornemmelse, når han skal videre engang. Man under ham at optræde på de helt store scener i fremtiden.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fin artikel med Slots

    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-det-svaereste

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Andreas Alm................... Kæmpekl..., bare det at han bringer en 17-årig i den situation.
    Og ros til Slotsager som klarede det på en suveræn måde.
    Men Alm.... hvad er jeg glad at han er fortid i OB. Han var helt sikker ikke vores eneste problem, men et stort af slagsen.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Andreas Alm................... Kæmpekl..., bare det at han bringer en 17-årig i den situation.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-vaere-anforer

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    …….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist om
    Helt sikkert. Men så kunne han da bare være rejst her i januar. Nå der var forresten ingen bud på ham ifg Bjørn.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    …….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist om
    Helt sikkert, men Slotsager har også tidligere givet udtryk for at han håber at kunne indbringe OB en stor pose penge, den dag han skal videre, så det kunne være argumentet. Det er jo uomtvisteligt at det er et spørgsmål om tid, hvornår han bliver solgt uanset om han er på kontrakt i 1 eller 5 år endnu.
    Men det er jo klart at han ikke vil risikere at skulle spille 1. Divisionsbold i efter sommerferien, så der sker i hvert fald ikke noget, før vi forhåbentlig har lagt tilpas med afstand til stregen. Det er heller ikke sikkert, at en forlængelse kommer på tale, hvis dialogen med den rigtige klub, der vil lægge den ønskede pose penge bliver iværksat her i foråret, som tilfældet var med Minteh.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    …….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist om
    Helt enig.

    Hvis man pauser sin striwede kærlighed et øjeblik, og tager Slotsagers synspunkt så er der jo ikke meget der er attraktivt i forhold til at blive.

    Klubbens ambition er, at være mellemstop for lottokuponer, og spillere som er her på korte/leje kontrakter på vej tilbage i niveau.

    Der har ikke været nogen som helst ageren fra OB’s ledelse over de sidste 10-12 år, som viser at man er utilfreds med at være nr 8 i ligaen.

    Jeg har også svært ved at tro at det er bedre for Slotsagers udvikling at blive i OB, tværtimod nærmest.

    Leave a comment:


  • O´nse
    replied
    Tror nu nok at Wesström generelt har mere end svært ved at forlænge nogle kontrakter, så længe vi ikke er matematisk fri fra den risiko om nedrykning.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Primært for at få en bedre kontrakt vel. Han skal jo nok blive solgt alligevel. OB tænker da ikke på andet.
    …….øhhh mon ikke der findes en klub i Europa , med bedre faciliteter, større chance for europæiske kampe, og en større fanskare som ovenikøbet kan tilbyde en bedre kontrakt?….det føler jeg mig rimeligt overbevist om

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Det kan jeg overhovedet ikke fortænke ham i!
    Vi er bare ikke skide attraktive og ej heller visionære.... Han har kun èn karriere som han skal forvalte til eget bedste... Hånden på hjertet hvad skulle hans argument være for at forlænge....
    Primært for at få en bedre kontrakt vel. Han skal jo nok blive solgt alligevel. OB tænker da ikke på andet.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

    Der skal jo altså to parter til en forlængelse - når den ikke er på plads er det jo nok fordi at man ikke er blevet enige
    Så langt, så godt, men når begge parter har talt så varmt om en forlængelse, så er der nok een af dem eller begge, der enten ikke helt mener det helt så meget som de har givet udtryk for.

    Leave a comment:

Working...
X