Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-AGF 7.8.22

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hellere Østrøm end Larsen ..
    Nu burde det ikke være nødvendigt i stærkeste opstilling spiller vi vel Mihajlo - BP.

    Leave a comment:


  • andreaslange
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Det er modigt, når ejeren har så mange penge. Host op, Thorborg, eller sælg hele lortet.

    hvem skulle købe?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-for-ord-igen/

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg kommer ikke til at stå og råbe at Alm skal fyres, det der med at skyde skylden på en træner og udpege ham som syndebuk virker efterhånden totalt meningsløst i den her klub. Men samtidig har jeg 0% tro på, at vi kommer til for alvor at rykke i den rigtige retning med ham ved roret. Vi er mange års kontinuerligt arbejde og succes i transfervinduer fra, at vi med stabil succes kan gøre de ting rent fodboldmæssigt han gerne vil. Det er en helt anden måde at spille på end spillermaterialet er i stand til, det er noget andet end det der har kendetegnet OB historisk, og det er noget helt andet end det højt besungne akademi står for. Det giver simpelthen ikke mening for mig, at vi har en træner som står for nogle andre ting, og det samme kan siges om Nordsjælland-folkene der er kommet ind.

    Nu er resultatet så blevet, fordi at vi er gået i panik, at vi går væk fra de tanker og måder at gøre tingene på, og det kan sikkert godt i situationen være rigtigt. Jeg tror bare ikke på, at trænerne med troværdighed kan gå ud på banen og prædike, at det er den måde man skal gøre tingene på, for det er fundamentalt ikke sådan de tænker fodbold. Det vil en Ove P-type eller en Bo Henriksen-type kunne gøre, ikke de her gutter.
    Jeg er helt enig. Jeg har efterhånden ikke mere at sige, der ikke er sagt hundrede gange.

    Alm bliver fyret og det kommer ikke til at betyde det store langsigtet.

    Vi må se, om vi ender i 1 division.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Vi starter 2 halvleg godt, Charly sætter den på stangen. OB er aggressive i pres og genpres vi presser højt på banen.

    ​​​​​Aron kriger og viser hvorfor han må stå forrest til pladsen ved siden af Tverskov på midten, når vi ikke har bedre.

    OB skvatter mere sammen efterhånden som vores midtbane løber tør for benzin. Tverskov og Aron sætter sig begge med krampe i benene.

    Vi skifter Breum, Max og Kasper Larsen ind. Max kommer i starten Med noget energi oppe i front, Breum bringer også en del, Kasper Larsen koster desværre et straffe som Patrick Mortensen effektivt sætter ind i midten af målet.

    Luca og Adelgaard kommer ind Luca har et hovedstødsforsøg men kommer for meget under bolden så den går klart over.

    En fortjent sejr til AGF, desværre. OB ligner en klub der er på vej i 1 division hvilket man må antage er en del af kalkulen, i 1 division kan man give akademispillerne chancen og implementere spilsystemet.

    Min mom er Tverskov. Østrøm skal dog nævnes, han spillede en fin kamp hvor han startede på midten for derefter at rykke ned i vores 3 backkæde, ham vil jeg gerne se noget mere til, som minimum burde han kunne få 15-20 minutter sidst i kampen hvor vores midtbane alligevel er løbet tør for kræfter.

    ​​​​
    ​​​​
    Hellere Østrøm end Larsen ..

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker
    Hvis rigtigt, så er det fandme rart at høre. Endelig én der tør sige det åbenlyse

    Leave a comment:


  • Johnbonny
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker
    Ja det var også sådan jeg forstod det men mit svensk er ikke særligt godt. Venligt at svine ledelsen på den måde og jeg håber på en positiv reaktion

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Der gav hånd til KL
    I know .. men kan jo dårligt skrive “den ordner jeg” ..

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker
    Det er modigt, når ejeren har så mange penge. Host op, Thorborg, eller sælg hele lortet.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    Povlsen er da ekstrem provokerende så jeg forstår ham godt.
    Ja, Poulsen er sgu ikke fejlfri. Vi havde fået et point hvis KL var bare lidt hurtigere. Men det er han ikke, så det blev til et straffe. Og Patrick skød midt i målet som han plejer, men fik alligevel lokket Martin til højre - hvor han endnu aldrig har scoret.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    BW skulle have sagt at han ønsker der vil komme en mand forbi med nogle millioner. For han har brug for dem inden vinduet lukker

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Gad vide hvor meget klubben betalte det der konsulentfirma for at finde Alm. Det må være muligt at få pengene tilbage. Men er det nok til at kunne købe sig fri af kontrakten. Det tror jeg ikke, for der skal et par spillere til.

    At man hyrer en mand som Allan Gaarde, som selv var en eklatant ringe sportsdirektør i AaB med flere dårlige træneransættelser bag sig, til andet end at gå ned med skraldet er simpelthen også en skændsel. Hvad er hans grundlag for at vurdere, hvad en god træner- eller sportsdirektøransættelse er for OB?... Nej præcis, det er der ingen saglige argumenter for at han skulle være ekspert på, for han han hverken selv prøvet at ramme plet på en træneransættelse eller bestredet sportsdirektørjobbet på et tilfredsstillende niveau.

    Det er nok en af de beslutninger i nyere tid i OB der har gjort mig mest modløs, da man understregede den komplette mangel på ledelsesmæssig kompetence og fodboldindsigt opad i organisationen, og i stedet lagde arbejdet i hænderne på nogle amatører indenfor branchen. Så er det da klart, at det skal gå galt.

    Leave a comment:


  • Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    Povlsen er da ekstrem provokerende så jeg forstår ham godt.
    Det synes jeg også tit han er. I dag synes jeg faktisk han går helt rent efter bolden og ikke manden.

    Leave a comment:


  • capone
    replied
    Vi træner på det passive. No shit Alm.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Kan man få et resumé af interviewet?

    Leave a comment:

Working...
X